Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Metropol TV ukončí v pololetí z ekonomických důvodů činnost

Praha – Mladá fronta po ročním provozování ukončí činnost televize Metropol, které se nepodařilo naplnit obchodní cíle. Spolu s televizí skončí dceřiná firma MF TV, která televizi provozovala. Vydavatelství to dnes uvedlo v tiskové zprávě. Metropol TV zahájila vysílání prostřednictvím kabelových operátorů v roce 2010, Mladá fronta stanici převzala loni v březnu.

30.5.2014
SDÍLEJ:

Ilustrační foto.Foto: DENÍK/Drahomír Stulír

„Po ročním působení na českém mediálním trhu se regionální televizi Metropol TV nepodařilo naplnit stanovené obchodní cíle, které by zaručovaly její další ekonomickou efektivitu, a proto svoji činnost ke dni 30. června 2014 ukončuje," uvedla mluvčí vydavatelství Pavlína Míčová.

Mladá fronta se bude podle Míčové koncentrovat především na projekty divize Euro E15, divize Časopisy, divize Online a divize Knihy. Mladá fronta je jedním z největších vydavatelství v Česku. Od roku 2007 vydává ekonomický deník E15, od roku 2012 ekonomický týdeník Euro a od roku 2013 zpravodajský týdeník v anglickém jazyce E15 weekly.

Metropol TV, která pokrývá Prahu a Středočeský kraj, se programově zaměřovala na zpravodajství z regionu a vlastní tvorbu. V průběhu loňského roku obnovila plnohodnotné vysílání poté, co se předchozí vlastník dostal do insolvenčního řízení. To souviselo mimo jiné s obstavením majetku bývalého investora Luboše Měkoty, který byl vyšetřován v kauze Mostecká uhelná. Podnikatel loni v březnu náhle zemřel.

Velké plány ztroskotaly

Český televizní trh již zažil řadu stanic, které kvůli ekonomickým potížím přestaly vysílat. Na přelomu tisíciletí měla například velké plány TV3, někdejší Galaxie, vysílající v Praze a Hradci Králové. Televizi však nepomohla ani změna názvu na TV Praha a TV Hradec Králové a zanikla v červenci 2005. V době analogového vysílání ale nebylo jednoduché získat frekvence, další pokusy se proto objevily zejména po startu digitálního vysílání.

Mezi prvními to byla zpravodajská stanice Z1, jež patřila slovenské finanční skupině J&T. Ambiciózní stanice spustila vysílání v červnu 2008, vydržela ale jen do ledna 2011. Do mediální oblasti se pustil i miliardář Luboš Měkota, spojovaný s kauzou Mostecké uhelné, a to dokonce se dvěma stanicemi – Pětkou (v éteru od října 2012 do února 2013) a Metropolem. Obě ale postihlo nejprve obstavení Měkotova majetku a poté jeho náhlá smrt v březnu 2013.

Autor: ČTK

30.5.2014 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
Tomáš Procházka
9

Komentář Tomáše Procházky: Klíčové volby. Německo hot, Česko čehý

Ilustrační foto.
5

Dálnice se opravují podle plánu. Ale šnečím tempem

OBRAZEM: Nejlepší fotografie týdne

Prohlédněte si nejpovedenější snímky našich fotografů pořízené během uplynulého týdne.

DOTYK.CZ

Před 79 lety vláda vyhlásila mobilizaci. Lid absolutně pevný, chválil Beneš

Přesně ve 22.20 byla rozhlasem vyhlášena všeobecná mobilizace Československé republiky. Onoho 23. září 1938 bylo řádně horko nejen za hranicemi, kde chřestil zbraněmi Hitler, ale i uvnitř vlasti, v Sudetech. Dobrá polovina sudeťáků mobilizace neuposlechla. A do osudného Mnichovského diktátu zbýval pouhý týden.

Když nemáte máslo, tak tam dejte sádlo. Deník srovnal ceny alternativ k máslu

/INFOGRAFIKA/ Při pohledu na titulní strany deníků či strkanice v obchodech by se mohlo zdát, že Česko zasáhla máslová apokalypsa. Čtvrtkilová kostka se prodává v průměru za 52 korun, za poslední dva roky cena narostla skoro o 15 korun. Výrazně prý proto zdraží i vánoční cukroví.

Soud se zastal „zakleknuté firmy“. Bude Česko platit milionové odškodné?

Daňoví poplatníci by se v blízké budoucnosti mohli „prohnout“ a nechtěně zaplatit stovky milionů korun jako odškodné soukromé firmě za přílišnou horlivost úředníků a celníků.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení