Výpadek trval zhruba od 10 hodin. Po 13. hodině přišla informace, že O2 se podařilo obnovit provoz i v Praze. 

Na webových stránkách mobilního operátora je k výpadku napsáno: "Někteří naši zákazníci mohou v teto chvíli mít problémy s voláním. Všem dotčeným zákazníkům se omlouváme. Na opravě intenzivně pracujeme společně s dodavatelem. Při volání na tísňové linky doporučujeme vyjmout SIM kartu z mobilu. Ten se pak automaticky přihlásí do jiné dostupné sítě."

Podle mluvčí společnosti O2 Lucie Pecháčkové někteří  zákazníci ve středních, západních a jižních Čechách a v části Prahy mohli mít dopoledne problém se spojením hovorů. "Společně s dodavatelem jsme ihned začali intenzivně pracovat na nápravě, v současné chvíli síť postupně nabíhá zpět, problémy zatím přetrvávají v jižní části Prahy," zmínila.

Podle jejího vyjádření se firma rozhodla pondělní výpadek kompenzovat. "A to tak, že za každý neuskutečněný hovor společnost pošle prostřednictvím své firemní Nadace O2 peníze na dobročinné účely," sděluje.

Doplňuje, že počet nespojených hovorů, za které pošlou O2 peníze na dobročinné účely, se v současné chvíli analyzuje.

Ne všech se ale výpadek dotkl, například Dagmar Krupicové z Hospříze se problém s hovory vyhnul. "Zatím jsme se dovolala všude," uvedla.