VYBERTE SI REGION

Muži na internetu nakupují erotiku, ženy oděvy

Praha - Muži mají při nákupech na internetu výrazně odlišné preference než ženy.

11.10.2010
SDÍLEJ:

Ilustrační obrázekFoto: Hradecký deník

Zatímco ženy si na internetu za posledních šest měsíců pořizovaly hlavně oděvy, obuv, nábytek, drogistické zboží či kosmetiku, muži vedou v nákupech erotického zboží, alkoholu a elektroniky. Vyplývá to z průzkumu společnosti Incoma GfK.

Pavel Cabal ze společnosti Incoma GfK ČTK sdělil, že ve skupině zákazníků, kteří si za posledních šest měsíců na internetu pořídili erotické zboží, měli muži podíl 64 procent a ženy 36 procent. V případě oděvů je poměr opačný a v internetových obchodech si je pořídilo 67 procent žen a 33 procent mužů.

Víno, lihoviny a likéry na internetu nakoupilo 61 procent mužů a 39 procent žen. Naopak mezi zákazníky, kteří koupili obuv, měly ženy podíl 64 procent a muži 36 procent. Elektro si v internetových obchodech objednalo 56 procent mužů a 44 procent žen. U nábytku činil podíl žen 60 procent a mužů 40 procent.

Na internetu nakupují i starší lidé

Podíly mužů a žen jsou vyrovnané například při nákupech sportovního zboží, knih a hudebních či filmových nosičů a potřeb pro kutily a domácnost.

Na internetu se naučili nakupovat i starší lidé, pro které byly internetové obchody ještě nedávno velkou neznámou. „Například nákup vitamínů a potravinových doplňků na internetu je doménou především starších věkových kategorií. Více než třetina internetové populace z věkové kategorie 50 až 69 let tímto způsobem vitamíny a potravinové doplňky nakoupila,“ podotkl Cabal.

Mezi nejčastěji objednávané patří sportovní oblečení

Elektro za posledních šest měsíců nakupovaly na internetu téměř dvě třetiny české internetové populace. Lidé tímto způsobem nejčastěji pořizovali počítače a jejich příslušenství, spotřební elektroniku a také drobné spotřebiče. „Informace o elektrovýrobcích na internetu přitom před samotným nákupem na internetu nebo v kamenné prodejně hledalo téměř 90 procent domácností, které mají pravidelný přístup na internet,“ uvedl.

Oděvy na internetu v posledních šesti měsících nakoupilo téměř 40 procent domácností, které mají internet. Mezi nejčastěji objednávané zboží patřilo oblečení pro běžné denní nošení a volný čas, sportovní oblečení a spodní prádlo. „Přitom přibližně jen čtvrtina nakupujících měla potřebu prohlédnout si zboží v kamenné prodejně předtím, než jej objednala na internetu,“ dodal Cabal.

Autor: ČTK

11.10.2010 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
Před brněnskými strážníky ujížděl řidič, který předtím úmyslně zaparkoval na chodníku před ředitelstvím městské policie ve Štefánikově ulici a odmítal auto odstranit.

Rychle a zběsile v Brně. Provokoval strážníky, pak ujížděl i na červenou

Marek Radimský je ředitelem Psychiatrické nemocnice Brno patnáct let.

Ředitel psychiatrické nemocnice: Pacienti jsou na prvním místě. Nejsme vězení

Po útoku kormoránů tekla Ostravicí „krvavá voda"

Doslova masakr ryb způsobila obrovská hejna kormoránů v řece Ostravici v místech, kde se do této řeky vlévá Lučina. Uvedl to jednatel Českého rybářského svazu pro severní Moravu a Slezsko Přemysl Jaroň.

AKTUALIZOVÁNO

Dívenka, která vylétla ze sjezdovky, v nemocnici podlehla vážným zraněním

Dolní Morava – Teprve jedenáctiletá lyžařka se v sobotu 21. ledna dopoledne velmi těžce zranila ve skiareálu na Dolní Moravě. Přes veškerou lékařskou péči dívenka svým zraněním v nemocnici podlehla.

Ministerstvo obrany letos počítá s navýšením počtu vojáků o 1725

Praha - Ministerstvo obrany letos počítá s navýšením počtu vojáků o 1725. Úřad by také mohl mít na konci roku o téměř 250 více civilních zaměstnanců. Na dotaz to sdělil Jiří Caletka z tiskového oddělení ministerstva obrany. Loni se v resortu zvýšil počet vojáků z povolání o 1214, přibylo také více než 120 občanských a státních zaměstnanců.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies