VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Muži na internetu nakupují erotiku, ženy oděvy

Praha - Muži mají při nákupech na internetu výrazně odlišné preference než ženy.

11.10.2010
SDÍLEJ:

Ilustrační obrázekFoto: Hradecký deník

Zatímco ženy si na internetu za posledních šest měsíců pořizovaly hlavně oděvy, obuv, nábytek, drogistické zboží či kosmetiku, muži vedou v nákupech erotického zboží, alkoholu a elektroniky. Vyplývá to z průzkumu společnosti Incoma GfK.

Pavel Cabal ze společnosti Incoma GfK ČTK sdělil, že ve skupině zákazníků, kteří si za posledních šest měsíců na internetu pořídili erotické zboží, měli muži podíl 64 procent a ženy 36 procent. V případě oděvů je poměr opačný a v internetových obchodech si je pořídilo 67 procent žen a 33 procent mužů.

Víno, lihoviny a likéry na internetu nakoupilo 61 procent mužů a 39 procent žen. Naopak mezi zákazníky, kteří koupili obuv, měly ženy podíl 64 procent a muži 36 procent. Elektro si v internetových obchodech objednalo 56 procent mužů a 44 procent žen. U nábytku činil podíl žen 60 procent a mužů 40 procent.

Na internetu nakupují i starší lidé

Podíly mužů a žen jsou vyrovnané například při nákupech sportovního zboží, knih a hudebních či filmových nosičů a potřeb pro kutily a domácnost.

Na internetu se naučili nakupovat i starší lidé, pro které byly internetové obchody ještě nedávno velkou neznámou. „Například nákup vitamínů a potravinových doplňků na internetu je doménou především starších věkových kategorií. Více než třetina internetové populace z věkové kategorie 50 až 69 let tímto způsobem vitamíny a potravinové doplňky nakoupila,“ podotkl Cabal.

Mezi nejčastěji objednávané patří sportovní oblečení

Elektro za posledních šest měsíců nakupovaly na internetu téměř dvě třetiny české internetové populace. Lidé tímto způsobem nejčastěji pořizovali počítače a jejich příslušenství, spotřební elektroniku a také drobné spotřebiče. „Informace o elektrovýrobcích na internetu přitom před samotným nákupem na internetu nebo v kamenné prodejně hledalo téměř 90 procent domácností, které mají pravidelný přístup na internet,“ uvedl.

Oděvy na internetu v posledních šesti měsících nakoupilo téměř 40 procent domácností, které mají internet. Mezi nejčastěji objednávané zboží patřilo oblečení pro běžné denní nošení a volný čas, sportovní oblečení a spodní prádlo. „Přitom přibližně jen čtvrtina nakupujících měla potřebu prohlédnout si zboží v kamenné prodejně předtím, než jej objednala na internetu,“ dodal Cabal.

Autor: ČTK

11.10.2010 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
EET ilustrační foto
5

Zmatení řezníci či pekaři. Nevědí, zda mají povinně dávat účtenky

Ilustrační foto
1

Ředitelka školy: Znevažovali mou práci, ponižovali a uráželi mě

Poděbradská hydroelektrárna je památkou. Majitel zuří!

Nymburk, Poděbrady - V pondělí vláda rozhodla o zařazení 15 staveb na seznam národních chráněných památek. Na seznamu je i nymburské krematorium a poděbradská hydroelektrárna.

VIDEO: Policisté během honičky o vlásek unikli smrti

Jen duchapřítomnost, pohotovost a zkušenost policejního řidiče zabránila tragédii, k níž se v minulých dnech schylovalo v ostravské části dálnice D1.

Hrozba ruské invaze na Ukrajinu nepominula, varuje prezident Porošenko

Ukrajinský prezident Petro Porošenko dnes opět varoval před nebezpečím ruského útoku na Ukrajinu. Moskva by k invazi podle něj mohla využít nejen své vojáky v separatisty ovládané oblasti Donbasu a jednotek rozmístěných podél ukrajinské východní hranice, ale i uskupení ruských vojsk v separatistickém Podněstří, které se odtrhlo od Moldavska a které leží jihozápadně od Ukrajiny.

Školy zakazují žákům mobily, hrozí i dvojka z chování

O tom, zda vůbec mobilní telefony patří dětem do ruky a od kolika let, se zabýval průzkum Deníku v minulém roce. Z něj vyšlo najevo, že rodiče většinou pořizují dítěti mobilní telefon v momentě, kdy začne chodit do školy bez jejich doprovodu. Naskýtá se však otázka, zda mobil patří do školy a jakým způsobem omezit jeho používání při vyučovacích hodinách.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies