VYBERTE SI REGION

O nadace je mezi médii stále větší zájem

Praha - Zájem českých médií o dobročinné projekty, nadace a filantropii se loni zvýšil o pětinu. Potvrzují to výsledky mediální analýzy, kterou pro Fórum dárců vypracovala společnost Newton Media.

1.5.2008
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: Archiv

Charita

„Filantropie a dobročinnost přestává být pro média jakousi kuriozitou,“ vysvětluje Pavlína Kalousová, výkonná ředitelka Fóra dárců. „Zájem psát a referovat o veřejně prospěšných projektech roste, podobně jako se princip nestarat se jen sám o sebe a myslet na ostatní čím dál víc rozšiřuje i mezi naší veřejností.

Nadace a nadační fondy se také postupně naučily s veřejností prostřednictvím médií komunikovat.“ dodala Kalousová. V roce 2007 bylo uveřejněno o vybraných nadacích celkem 11 390 příspěvků. Převážná část příspěvků byla neutrálního vyznění, celkem 9982 příspěvků, kladně v 1369 příspěvcích. Kriticky se média vyjadřovala o nadacích jen ve 39 příspěvcích.

V roce 2007 média nejvíce psala o Nadaci Partnerství, a to zejména v souvislosti s jejími projekty Strom života a projektem cyklistických a turistických stezek Greenways. Tato nadace tak obhájila výsledek z loňského roku, kdy byla rovněž na prvním místě mezi nejčastěji citovanými subjekty.

Největší mediální dopad však měly články o Nadačním fondu Kapka naděje. Významný vliv na čtenáře měla také Nadace Naše dítě a Nadace Terezy Maxové.

Nadace

Autor: Dalibor Dostál

1.5.2008 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Nový šéf hradního protokolu: Návštěvu Bílého domu už začínáme chystat

ROZHOVOR – Miroslav Sklenář nahradí ve funkci vrchního protokoláře Jindřicha Forejta. Deníku při té příležitosti poskytl rozhovor. Hovoří v něm o svém vztahu k prezidentu Miloši Zemanovi i o plánované návštěvě USA. Rezignace Forejta ho prý nepřekvapila.  

Zmlátil dvě ženy. Zdržely jej ve prý ve frontě u pokladny

Pardubice - Z výtržnictví obvinila pardubická policie 47letého muže, který měl zmlátit dvě ženy. Jednu vážně zranil.

Bugatti už prodalo 220 nových Chironů. Kupci na auto mohou čekat i tři roky

Od představení modelu Chiron v březnu letošního roku už automobilka Bugatti našla kupce pro 220 exemplářů tohoto nástupce legendárního Veyronu. Z auta se však zatím raduje jediný zákazník, všichni ostatní ještě musejí čekat.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies