VYBERTE SI REGION

Nákupní šílenství pokračuje i na internetu

Praha - Po vánočních svátcích se rozpoutal nový boj o zákazníky. Nápor na peněženky vyvolalo snížení cen vybraného zboží v obchodních řetězcích. Pozadu nezůstal ani internet.

28.12.2007
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: DENÍK/ Adolf Horsinka

Například na www.mall.cz můžete ušetřit proti běžným maloobchodním cenám až 40 procent a další slevy se připravují. „Chystáme masivní výprodeje, které budou největší, které jsme kdy pořádali. Kvůli enormnímu zájmu zákazníků jsme se totiž velmi předzásobili, na počátku listopadu jsme kvůli tomu otevřeli i nový sklad, a samozřejmě jsme nedokázali prodat všechno,“ uvedl obchodní ředitel Ondřej Fryc.

Objednané zboží vám dovezou domů a namístě je lze zkontrolovat a potvrdit záruční list. Obecně platí, že nákup po internetu přijde levněji, a přestože je spojen s určitými riziky, jeho obliba roste. Před rokem na internetu alespoň jednu věc nakoupilo 84 procent uživatelů. V absolutních číslech jde o 300 tisíc nových online zákazníků. Pokračující trend udržuje také vzrůstající počet připojení k internetu v České republice.

Nejvíce se přes internet nakupují lístky na koncerty, do kina a divadla, knihy, časopisy, spotřební elektronika a výpočetní technika, v období Vánoc pak hračky, kosmetika a drogerie.
Slevy dosahují čtyřiceti procent
Albert a Hypernova zahájily slevami sportovního vybavení a textilu. „Ve druhém lednovém týdnu budou zlevněny i domácí potřeby,“ uvedl Libor Kytýr, ředitel komunikace maloobchodní sítě prodejen Albert/Hypernova. „Slevy dosáhnou až 40 procent z původní částky,“ uvedl Kytýr.
Pozadu nezůstává ani Tesco. Slevy odstartovaly hned po Vánocích a na začátek ledna také chystají další. „Po osmém lednu se rozšíří sortiment cenově zvýhodněného zboží a zvýší se procento slev,“ slibuje mluvčí obchodního řetězce Tesco Jana Matoušková. Také jiné obchodní domy a řetězce přispěchaly se slevami. Levněji lze nakoupit zejména elektroniku, textil, obuv.
K povánočním slevám je skeptický Ondřej Šmíd ze společnosti Penny, která provozuje www.elektropartner.cz. „Obchodník si vybere pár kusů zboží, kterého se potřebuje zbavit kvůli snížení skladových zásob či doprodej starých modelů. Vždy jde jen o položky v řádu kusů. Je ale potřeba se podívat, jaké byly reálné ceny před jejich údajným zlevněním, a ne vycházet z jakési fiktivní ceny před slevou. Pro nás také není problém uvést nesmyslnou doporučenou cenu a chlubit se obrovskými procenty slev, ale tento způsob prezentace nepoužíváme,“ upozornil Šmíd.
28.12.2007 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Do chřtánu vulkánu: geologové kopnou do sopky i příští rok

Cheb – Vyhloubit několik metrů dlouhou štolu a nechat veřejnost nahlédnout do chřtánu vulkánu. To je projekt, na kterém už několik měsíců pracuje Geofyzikální ústav Akademie věd v Praze. Geologové už dokonce část bývalé štoly z 19. století ve vyhaslé sopce Komorní hůrka vyhloubili. Nyní už je jasné, že projekt bude zdárně pokračovat i v příštím roce, kdy na něj Akademická rada Akademie věd věnuje dalších 200 tisíc korun.

Protikuřácký zákon má Kalousek za další regulaci živnostníků

Praha - Předseda opoziční TOP 09 Miroslav Kalousek má dnes schválený protikuřácký zákon za další regulaci podnikání. Novinářům ve Sněmovně řekl, že za normálních okolností by pro normu hlasoval, dnes ale postupoval opačně kvůli tomu, že jde o další z regulačních opatření namířených kabinetem ČSSD, ANO a KDU-ČSL proti živnostníkům. Sněmovní klub jeho strany neměl k hlasování stanoven jednotný postup.

Trump vybral za ministra práce šéfa fastfoodového řetězce

Washington - Budoucí americký prezident Donald Trump chce do čela ministerstva práce dosadit ředitele fastfoodového řetězce Andrewa Puzdera. Trumpův štáb to ve čtvrtek oznámil v tiskové zprávě. Puzder stojí v čele společnosti CKE Restaurants Holdings, na volební kampaň newyorského miliardáře přispěl v květnu částkou 150.000 dolarů (3,8 milionu Kč).

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies