VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Nejvěrnější zákazníky mají e-shopy s knihami a filmy

Praha - Nejvěrnější zákazníky mají v Česku internetové obchody, které prodávají knihy, hry a filmy. Každý čtvrtý zákazník e-shopů nakupuje pravidelně ve svém oblíbeném. Vyplývá to ze studie srovnávače cen Heureka.cz pro dnešní konferenci E-Bussiness Forum. Akční nabídky v e-shopech využívají Češi především při nákupu nábytku, vybavení pro zahradu a byt nebo při nákupu kosmetiky a léků.

27.9.2016
SDÍLEJ:

Heureka.czFoto: heureka.cz

Muži jsou podle studie věrnější zákazníci než ženy. V oblíbených internetových obchodech jich nakupuje opakovaně 27 %, žen pětina. "Ženy častěji než muži uváděly, že je pro ně důležitější cena nabídky než to, z jakého ji vyberou e-shopu," uvedl Tomáš Braverman z Heureka.cz.

Zajímavé rozdíly jsou navíc napříč kategoriemi. Přibližně třetina zákazníků opakovaně kupuje v oblíbených e-shopech filmy, knihy, hry, počítače, ale i módu, jídlo a nápoje. "To často souvisí s povahou sortimentu - čím častěji nákupy opakujeme, tím větší máme tendenci využívat své oblíbené e-shopy. Naopak nejméně věrní jsme při nákupu, vybavení pro dům a zahradu nebo dětského zboží," dodal Braverman.

Pouze třetina návštěvníků e-shopů předem ví, co přesně chce koupit

Ze studie dál vyplývá, že jen třetina zákazníků, kteří si plánují v dané kategorii pořídit zboží, má jasnou představu o tom, který produkt a jaké značky zakoupí. Zbylé dvě třetiny se nechají ovlivnit reklamou nebo doporučením obchodníka. Nejjasnější představu o konkrétním zboží mají lidé při nákupu knížek nebo kosmetiky.

Čtvrtina uživatelů chodí do e-shopů jen hledat inspiraci. Nabídky z reklamních emailů e-shopů využívá 88 % uživatelů. Nejlépe cílí newslettery obchodníci se zbožím z kategorie dům a zahrada, zde využívá slevy z newsletterů 92 %t uživatelů. Newslettery častěji odebírají zákazníci starší 50 let.

Autor: Redakce / ČTK

27.9.2016 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ilustrační foto.
6

Teploty v Česku opět překonaly rekordy, na Vyškovsku bylo 23,4 stupně

Ředitele Střediska volného času Fokus Nový Jičín Martina Jakůbka zadržela policie. Součástí tohoto případu má být i domovní prohlídka.
AKTUALIZOVÁNO
5

Soud poslal ředitele Fokusu do vazby. Měl zneužívat děti

Za registrační značky na přání lidé utratili přes 55 milionů korun

Od začátku roku 2016 lze mít na autě nebo motorce registrační značku se jménem nebo přezdívkou. Od počátku jejich platnosti až do 28. února 2017 jich úředníci vydali celkem 5 470 kusů. Lidé a firmy za ně zaplatili celkem 55 milionů korun. Nejvíce vydaných registračních značek eviduje Praha, nejméně kraj Vysočina.

Do Brna se řítí cyklohospoda. Lidé si vychutnají pivo při šlapání do pedálů

Nevšední obrázek mohli minulý pátek zahlédnout Brňané v Lidické ulici. Skupina lidí popíjela pivo a zároveň šlapala do pedálů v pojízdné cyklohospodě. Trend, dobře známý například v Budapešti, představil v Brně Marek Fišer pod názvem Kološkopek. „Zatím řešíme detaily, abychom splnili všechna pravidla ve vyhlášce. Počítám s tím, že už v dubnu spustíme první jízdy pro zájemce," uvedl Fišer.

AKTUALIZOVÁNO

Mayová spustila odpočítávání brexitu: Je to šance pro lepší budoucnost

/ANKETA/ - Velká Británie formálně oznámila odchod z Evropské unie. Britská premiérka Theresa Mayová dnes v parlamentu potvrdila, že předseda Evropské rady Donald Tusk obdržel dopis ohlašující brexit. Dodala, že má plán na nové zvláštní partnerství s unií. S Bruselem chce mít "nový, speciální a hluboký vztah". Dohody s EU chce premiérka dosáhnout do dvou let. Londýn podle ní rovněž hodlá co nejdříve zaručit práva občanů EU v Británii.

Musíme ji vytáhnout, řekly si. Školačky zachránily ze zamrzlé řeky holčičku

/FOTOGALERIE/ Malé dítě uviděly v ledové řece. Dvě spolužačky z brněnské základní školy neváhaly ani minutu a okamžitě dvouletou holčičku vytáhly ven. Ve středu je za jejich hrdinský čin z letošního ledna ocenil jihomoravský policejní ředitel Leoš Tržil.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies