Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Nová Tatra chce reagovat na požadavky zákazníků

Kopřivnice /FOTOGALERIE/ - Získání zpětné vazby a flexibilní reakce na požadavky zákazníků, to jsou hlavní důvody, proč kopřivnická automobilka Tatra přišla s projektem „Nová Tatra“, jehož součástí je i takzvaná road show.

21.8.2010
SDÍLEJ:

Získání zpětné vazby a flexibilní reakce na požadavky zákazníků, to jsou hlavní důvody, proč kopřivnická automobilka Tatra přišla s projektem „Nová Tatra“.Foto: Deník/Jana Hromočuková

Světoznámá automobilka Tatra Kopřivnice přišla s projektem „Nová Tatra“. Součástí nové koncepce firmy je show, se kterou bude Tatra objíždět potenciální zákazníky, nejen v České republice, ale také v zahraničí. Ti tak budou mít jedinečnou možnost nejen dozvědět se cenné informace o novinkách přímo od výrobce, ale také si Tatry zblízka prohlédnout a „osahat“.

„Akce, nazvaná Tatra Road show, je nastartováním nového projektu kopřivnické automobilky. Jde vlastně o jízdu této značky za svými zákazníky,“ osvětlil hlavní myšlenku show marketingový ředitel společnosti Tatra Martin Najzr. „Tímto chceme našim zákazníkům a také novinářům ukázat novinky společnosti, které jsou jak na straně výrobků, tak na straně služeb,“ doplnil Najzr vzápětí.

Show se podívá i na Slovensko

Show, jež bude putovat nejen po České republice, ale podívá se také na Slovensko, do Polska nebo Maďarska, v Kopřivnici představila několik nových výrobků. V prvé řadě to byly terénní automobily. „Novinkou, které zákazníkům představujeme, jsou střední terénní vozidlo T810 a cisternová hasičská stříkačka, hasičský speciál R32 CAS 30. V neposlední řadě je seznámíme i s novinkami v naší standardní produktové řadě TERRN°, které se týkají kompletního faceliftu vnější kabiny a poloautomatického řazení,“ informoval Najzr. Nové nebo upravené modely automobilů vycházejí podle marketingového ředitele z vozidel, jež Tatra připravovala pro armádu. „V podstatě jsme z nich vytvořili civilní verze,“ uvedl Najzr s tím, že všechna představovaná vozidla, která si návštěvníci show mohli i vyzkoušet, jsou již samozřejmě v prodeji.

Další z atributů, jež mají kopřivnické automobilce pomoci k dosažení úspěchu na trhu, jsou novinky v oblasti zákaznických služeb. K těm patří nová záruka, která je nyní tři roky či tři sta tisíc ujetých kilometrů, anebo nové zákaznické centrum Tatra servis plus.

Hlavní tváře: Loprais a Gillar

Jako hlavní tváře nové koncepce si automobilka zvolila Karla Lopraise a Petra Gillara. Oba tito řidiči se totiž zasloužili o světovou proslulost značky Tatra, když se v jejích vozech několikrát velmi úspěšně zúčastnili legendární Paříž Dakar. Legenda mezi jezdci rallye, Karel Loprais, je s inovacemi tater velmi spokojený. „Myslím si, že je dobré, že Tatra nespala na vavřínech a vytvořila spoustu nových modelů a vylepšení, které kamiony posunuly zase o něco dál,“ uvedl Loprais. O tom, který z představovaných vozů se mu nejvíc zamlouval, měl také jasno.

„Líbí se mi hned několik aut,“ řekl jezdec a pokračoval: „Jednak je to nová třinápravová Tatra, kdy byla z vojenské verze vytvořena verze civilní. Myslím si, že tento automobil bude mít určitě ve své kategorii uplatnění . Dalším vozem, co se mi zamlouvá, je hasičák, který už jen svým vzhledem zaujme. Myslím, že tyto vozy budou velmi žádané, a to nejen u nás, ale i v celém světě.“

Autor: Jana Hromočuková

21.8.2010 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Otec a syn Bushovi
1 16

Rodina Bushů se připojila ke kritikům Trumpa. Jeho poradní tým se rozpadl

Ilustrační foto
4

Ve Dvoře Králové přišli o hrocha. Zemřel dva měsíce od převozu

RECENZE: Retro pro tátu. Strniště pro Jana Svěráka

Laskavé retro z těžké doby. Natočené podle klíče Obecné školy. To je v kostce nový film Jana Svěráka Po strništi bos, který režisér natočil spíš kvůli otci nežli kvůli sobě.

Pohledem Stanislava Šulce: Slyšet HDP růst

Výkon ekonomiky je stále obdivuhodnější. Tedy alespoň to tak vypadá u stolů makroekonomů, kteří sledují výlučně růst hrubého domácího produktu. Růst HDP o 4,5 procenta by nám mohli ostatní snad i závidět. Proti tomu však stojí rostoucí počet nespokojených lidí, kterým je růst HDP lhostejný, protože jej jednoduše neprožívají. Kvalita jejich životů stagnuje stejně jako platy, mírný růst vyváží stále sílící zdražování, které se zdaleka neomezuje jen na máslo.

Podvodníci zaplavují sociální sítě. Chtějí získat peníze skrze falešné profily

Neposílejte nikomu svoje číslo, policie varuje před podvodníky, kteří vytvářejí falešné profily na Facebooku a chtějí získat peníze. Méně pozorné uživatele dokáží připravit o tisíce korun. Snaží se získat ověřovací SMS pro internetové mobilní platby.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení