VYBERTE SI REGION

Nová Tatra chce reagovat na požadavky zákazníků

Kopřivnice /FOTOGALERIE/ - Získání zpětné vazby a flexibilní reakce na požadavky zákazníků, to jsou hlavní důvody, proč kopřivnická automobilka Tatra přišla s projektem „Nová Tatra“, jehož součástí je i takzvaná road show.

21.8.2010
SDÍLEJ:

Získání zpětné vazby a flexibilní reakce na požadavky zákazníků, to jsou hlavní důvody, proč kopřivnická automobilka Tatra přišla s projektem „Nová Tatra“.Foto: Deník/Jana Hromočuková

Světoznámá automobilka Tatra Kopřivnice přišla s projektem „Nová Tatra“. Součástí nové koncepce firmy je show, se kterou bude Tatra objíždět potenciální zákazníky, nejen v České republice, ale také v zahraničí. Ti tak budou mít jedinečnou možnost nejen dozvědět se cenné informace o novinkách přímo od výrobce, ale také si Tatry zblízka prohlédnout a „osahat“.

„Akce, nazvaná Tatra Road show, je nastartováním nového projektu kopřivnické automobilky. Jde vlastně o jízdu této značky za svými zákazníky,“ osvětlil hlavní myšlenku show marketingový ředitel společnosti Tatra Martin Najzr. „Tímto chceme našim zákazníkům a také novinářům ukázat novinky společnosti, které jsou jak na straně výrobků, tak na straně služeb,“ doplnil Najzr vzápětí.

Show se podívá i na Slovensko

Show, jež bude putovat nejen po České republice, ale podívá se také na Slovensko, do Polska nebo Maďarska, v Kopřivnici představila několik nových výrobků. V prvé řadě to byly terénní automobily. „Novinkou, které zákazníkům představujeme, jsou střední terénní vozidlo T810 a cisternová hasičská stříkačka, hasičský speciál R32 CAS 30. V neposlední řadě je seznámíme i s novinkami v naší standardní produktové řadě TERRN°, které se týkají kompletního faceliftu vnější kabiny a poloautomatického řazení,“ informoval Najzr. Nové nebo upravené modely automobilů vycházejí podle marketingového ředitele z vozidel, jež Tatra připravovala pro armádu. „V podstatě jsme z nich vytvořili civilní verze,“ uvedl Najzr s tím, že všechna představovaná vozidla, která si návštěvníci show mohli i vyzkoušet, jsou již samozřejmě v prodeji.

Další z atributů, jež mají kopřivnické automobilce pomoci k dosažení úspěchu na trhu, jsou novinky v oblasti zákaznických služeb. K těm patří nová záruka, která je nyní tři roky či tři sta tisíc ujetých kilometrů, anebo nové zákaznické centrum Tatra servis plus.

Hlavní tváře: Loprais a Gillar

Jako hlavní tváře nové koncepce si automobilka zvolila Karla Lopraise a Petra Gillara. Oba tito řidiči se totiž zasloužili o světovou proslulost značky Tatra, když se v jejích vozech několikrát velmi úspěšně zúčastnili legendární Paříž Dakar. Legenda mezi jezdci rallye, Karel Loprais, je s inovacemi tater velmi spokojený. „Myslím si, že je dobré, že Tatra nespala na vavřínech a vytvořila spoustu nových modelů a vylepšení, které kamiony posunuly zase o něco dál,“ uvedl Loprais. O tom, který z představovaných vozů se mu nejvíc zamlouval, měl také jasno.

„Líbí se mi hned několik aut,“ řekl jezdec a pokračoval: „Jednak je to nová třinápravová Tatra, kdy byla z vojenské verze vytvořena verze civilní. Myslím si, že tento automobil bude mít určitě ve své kategorii uplatnění . Dalším vozem, co se mi zamlouvá, je hasičák, který už jen svým vzhledem zaujme. Myslím, že tyto vozy budou velmi žádané, a to nejen u nás, ale i v celém světě.“

Autor: Jana Hromočuková

21.8.2010 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

Podle Chovance by video s Forejtem měli prověřit státní zástupci

Praha - Státní zastupitelství by mělo prověřit, zda se kompromitující video, na němž je údajně zachycen končící šéf hradního protokolu Jindřich Forejt, nemělo sloužit k vydírání. Novinářům to dnes ve Sněmovně řekl ministr vnitra Milan Chovanec (ČSSD). Nahrávkou by se podle něj měl zabývat i Národní bezpečnostní úřad (NBÚ) kvůli Forejtově bezpečnostní prověrce.

Nazí brněnští veslaři nafotili kalendář. Třásli jsme se jak ratlíci, smáli se

Brno /FOTOGALERIE/ – Namísto pravidelného tréninku zapózovali před objektivy fotoaparátů. Veslaři z brněnského ČVK se svlékli při tvorbě týmového kalendáře s cílem rozšířit povědomí o tradičním jihomoravském klubu a zvýšit zájem o veslování.

Nejnovější kasino v Las Vegas „hlídá“ obří drak od českých sklářů

Las Vegas /FOTOGALERIE/- Čeští skláři z Kamenického Šenova se výrazně podíleli na podobě prvního kasina v čínském stylu, které vzniklo v americkém Las Vegas. Herně s desítkami stolů a stovkami automatů totiž vévodí tunový skleněný lustr ve tvaru čínského draka od tuzemské firmy Preciosa Lighting. Kasino oficiálně otevřelo své brány minulý víkend.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies