VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Nova v pololetí nejsilnější televizní skupinou před ČT a Primou

Praha - Nova v pololetí zůstala nejsledovanější televizní skupinou, a to v obou hlavních cílových kategoriích. Druhá příčka patřila stanicím České televize a třetí místo obsadila skupina Prima. Vyplývá to údajů sledovanosti ATO - Mediaresearch, které má ČTK k dispozici.

1.7.2014 3
SDÍLEJ:

Ilustrační foto.Foto: DENÍK/Drahomír Stulír

V širší cílové skupině diváků starších 15 let Nova obhájila těsné prvenství před Českou televizí. Zatímco komerční televize vykázala podíl 31,78 procenta, u veřejnoprávní ČT to bylo 31,17 procenta diváků. V obou případech šlo o meziroční zlepšení o zhruba procentní bod. Prima naopak v pololetí zaznamenala pokles na 20,97 procenta ze 23,21 procenta ve srovnatelném období loni.

V cílové skupině 15 až 54 let, kterou nejsilnější komerční stanice využívá při obchodních jednáních, měla Nova podíl na sledovanosti 35,83 procenta diváků, což znamenalo opět mírný meziroční nárůst. Veřejnoprávní skupina měla v této skupině podíl 27,46 procenta, o téměř tři procentní body meziročně více. Třetí příčku obsadily stanice FTV Prima, které celkem vykázaly podíl 20,12 procenta.

"Nejdůležitějšími programovými pilíři první poloviny roku byly zpravodajské Televizní noviny, oblíbené seriály Ulice, Ordinace v růžové zahradě 2 a Doktoři z Počátků a také talentová show Hlas," okomentovala výsledky mluvčí Novy Anna Suchá.

Prima podle její mluvčí Kateřiny Vlasákové čelila rychlému nasazení jarního schéma ze strany Novy a silným investicím České televize, která uvedla například Případy prvního oddělení nebo První republiku a vysílala ZOH ze Soči, MS v hokeji a nyní MS ve fotbale. Dosažený podíl Primy tak hodnotí jako úspěch. "Vedle stabilních úspěšných formátů Prostřeno, Zprávy FTV Prima, Cesty domů, Show Jana Krause, Partičky, další sezóny Máme rádi Česko a dalších, hodnotíme pozitivně i nové pořady Očima Josefa Klímy nebo Rozpal to šéfe," uvedla.

Pořadí zůstává stejné i při posuzování hlavního vysílacího času, takzvaného prime-time. V cílové skupině nad 15 let měla Nova podíl 37,83 procenta, Česká televize 29,98 procenta a FTV Prima 20,30 procenta diváků. V mladší cílové skupině 15 až 54 let to bylo pro Novu 40,64 procenta, Česká televize získala 27,35 procenta a televize Prima 20,27 procenta diváků.

Mírný nárůst diváckého podílu zaznamenala v prvním pololetí TV Barrandov, a to v cílové skupině na 15 let, kde si polepšila na 4,51 procenta. Naopak v mladší cílové skupině 15 až 54 let ztratila na 3,5 procenta.

Autor: ČTK

1.7.2014 VSTUP DO DISKUSE 3
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

S novým rokem se opět mírně upravují pravidla pro přiznání důchodu: rozhoduje nejen dosažení zákonem stanoveného věku, ale rovněž doba pojištění.

Co je dobré stihnout, než odejdete do důchodu

Divadlo Bez zábradlí. Ilustrační fotografie.
16

Kavárna divadla, kde hraje žena Stropnického, nemá EET. Prý nemusí

Mládek nevydržel, Sobotka ho odvolal. Na tahu je Zeman

/ANALÝZA/ - Volby se nevyhrávají díky potlesku velkých firem, ale díky lidem, kteří vhazují hlasovací lístek do urny. Většinou to dělají na základě svých zkušeností – u lékaře, ve škole, při pohledu na výplatní pásku nebo na účet od mobilního operátora. A právě ten je nepřiměřeně vysoký celé tři roky, kdy vedl ministerstvo průmyslu a obchodu Jan Mládek (ČSSD).

Čeští vojáci měli konflikt s policií v Litvě

Pětice českých vojáků, kteří jsou na tříměsíčním cvičení v Litvě, měli v noci na neděli incident s policií v přístavu Klaipeda. Vojáci byli údajně opilí a dožadovali se vstupu do nočního klubu. Informoval o tom server iHned.cz s odvoláním na litevskou policii a ruská a litevská média.

VIDEO: Ve Zlíně na cyklostezce spálili korán

„Proč pálíme korán? Chceme podpořit slovenskou aktivistku, která řekla svůj názor a byla za svůj čin zatčena," komentoval David Nepimach ze Zlína akt, při kterém v pondělí ve Zlíně společně s desítkou zúčastněných spálil na cyklostezce na Vršavě svatou knihu muslimů.

EET? Prázdné výlohy a strach

Po restauracích, barech a hotelech, které už mají za sebou skoro tři měsíce zkušeností, míří elektronická evidence tržeb (EET) do dalších provozoven. Od začátku letošního března čeká živnostníky podnikající v maloobchodě i velkoobchodě. Někteří jsou už teď dokonale připraveni, jiní podlehli strachu a s podnikáním raději končí.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies