Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Pepsi v Česku je na prodej, zájem má Mattoni

Praha - Společnost PepsiCo, světová dvojka ve výrobě nápojů, vyjednává o tom, komu prodat svůj byznys v Česku a v dalších zemích střední Evropy.

22.10.2012
SDÍLEJ:

Ilustrační foto.Foto: ČTK

Podle dnešní Mladé fronty Dnes (MfD) mají zájem Karlovarské minerální vody (KMV). Obě firmy prý intenzivně jednají zhruba čtyři měsíce, prodej by se měl týkat i aktivit na Slovensku a v Maďarsku. Ani jedna firma ale nechtěla tyto informace komentovat.

Prodej Pepsi na tuzemském trhu by znamenal, že by výrobu a distribuci stejnojmenného nápoje a dalších značek jako Mirinda, 7up, Schweppes a vody a džusy Toma převzala jiná společnost.

Důvod pro odchod Pepsi je podle lidí z odvětví její slábnoucí postavení na českém trhu. V kolových nápojích zde patří až na třetí místo, nejen za Coca-Colu, ale i Kofolu. Na okraji zůstala i místní značka, kterou PepsiCo získala v roce 2000, vody a džusy Toma.

Autor: ČTK

22.10.2012 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Petr Gazdík a Pavel Bělobrádek
7

Starostové zítra proberou další spolupráci s lidovci

Malování ve Windows končí
9

Program Malování v nových Windows končí. Má 3D náhražku

Stav Češky pobodané na pláži v Hurghadě se prudce zhoršil

Šestatřicetiletá Lenka C. z Nového Strašecí přežila útok nožem, ke kterému došlo před dvěma týdny v Hurghadě, jako zázrakem. Ještě dnes ráno byla zdravotně v pořádku a diskutovalo se o jejím převozu z nemocnice v Káhiře do Česka. Jak ale uvedlo Ministerstvo zahraničních věcí České republiky (MZV ČR), dopoledne se však její stav prudce zhoršil.  

Romové jsou ve vzdělávání segregováni, říká vládní zpráva

Romské děti se ve vzdělávání často setkávají se segregací. V posledním školním roce tvořily zhruba čtyři procenta žáků v ČR, v takzvaných zvláštních školách ale jejich podíl činil skoro 15 procent. Téměř čtvrtina romských chlapců a děvčat také chodila do základní školy, kde většinu jejich spolužáků představovali Romové.

Rivalita? Češi (zatím) Slováky předčí

Rivalita, trocha toho hecování, ale také radost z úspěchů toho druhého. Převážně takový je dnešní vztah českých a slovenských hokejových fanoušků. Od dělení federace uběhlo 25 let a to je dost dlouho, aby všechny animozity a pocity křivdy vyvanuly. Nebo ne?

Chlupáč Don Karlos. Dětská fantazie rozzářila továrnu

/FOTOGALERIE/ Barevná hudba, Když fouká fén, Výlet za babičkou do Plzně a Chlupáč Don Karlos. To jsou názvy velkoplošných obrazů, které od konce června zdobí průčelí tovární haly firmy Eden na Náměstí práce v Adamově na Blanensku. Namalovaly je děti. 

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení