VYBERTE SI REGION

Pojišťovny zlepšily komunikaci a poskytují komplexnější informace

Praha - Porovnatelnost nabídky investičního životního pojištění se výrazně zlepšila. Pracovníci pojišťoven poskytují kvalitnější, úplnější a srozumitelnější informace. Za bankami však stále zaostávají. Vyplývá to údajů agentury Datank v rámci výzkumu Nejlepší pojišťovna 2015.

2.10.2015
SDÍLEJ:

Ilustrační foto.Foto: Thinkstock.com

MetLife pojišťovna a Česká podnikatelská pojišťovna (ČPP) zvládly návštěvu fiktivního klienta nejlépe. Právě na pobočkách těchto pojišťoven se klient v rámci testování setkal s nejlepším přístupem a obdržel zde nejkvalitnější informace ohledně produktů a služeb, které daná pojišťovna nabízí.

V ochotě a osobním přístupu nejlépe obstáli zaměstnanci poboček ČPP. Hned za nimi byli pracovníci pojišťoven Allianz, Generali a MetLife. Posledně jmenovaná pak všechny zastínila v kvalitě poskytnutých informací. Za ní se v kvalitě poskytnutých informací umístily NN Životní pojišťovna, Kooperativa a Maxima.

V první vlně byla po pracovnících pojišťoven požadována kalkulace investičního životního pojištění, ve druhé pak rizikového životního pojištění. Celkové skóre hodnocených pojišťoven se mírně zlepšilo. Z maximálního počtu 30 bodů letos pojišťovny v průměru získaly 20,5 bodu. V roce 2014 činil průmět 20,1 bodu.

Naprostá většina pojišťoven s nabídkou investičního životního pojištění dala klientovi při osobní návštěvě kalkulaci standardizovaného ukazatele SUN, který umožňuje lepší porovnání jednotlivých nabídek. Ukazatel SUN je zobrazován jako koláčový graf, který obsahuje tři hlavní složky, a to náklady pojistitele, rizikové pojistné a pojistné k investování.

Relevantní informace

„Průzkum potvrzuje výrazný posun v transparentnosti a množství uváděných informací o životním pojištění z posledních let. Tento trend považuji za správný, neboť umožňuje klientovi získat relevantní informace o pojištění," uvedl Marek Čáp, odpovědný za služby pro pojišťovnictví v KPMG ČR.

Častěji než v minulém roce se pracovník pojišťovny ujišťoval, zda jsou klientovi poskytnuté informace srozumitelné. Vstřícnější chování zaznamenali pracovníci Datanku již v úvodu schůzky. Zajímavým porovnáním může být obdobný průzkum mezi bankami. „Co se týče přístupu ke klientovi, jsou pojišťovny proti bankám o něco pozadu. Například s nabídkou vody nebo kávy jsme se setkali v průměru jen u dvou pojišťoven, u bank zhruba v sedmi případech," dodala Radka Krůtová z agentury Datank.

Autor: ČTK

2.10.2015 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
Psovod Jörg Kempe a fenka Hipi při pátrání po pohřešované Míše Patricii Muzikářové.
AKTUALIZUJEME
2 15

Po ztracené školačce pátrá německá fenka Hipi. Pomoci má dívčina bota

Z Ferrari 458 Speciale zbyl jen vrak.
5

Poněkud drahý večer. Opilý řidič zdemoloval Ferrari 458 Speciale

Prezidentský pár na Hradě uspořádal třetí charitativní ples

Večeři s prezidentským párem, výlet do Londýna či Paříže, divočáka z lánské obory nebo lístky na koncert Karla Gotta mohli na pátečním reprezentačním plese Ivany a Miloše Zemanových vyhrát hradní hosté. Za vstupenku na ples do Španělského sálu, která je zároveň lístkem do tomboly, museli zaplatit 8 tisíc korun. Sál byl i přesto zcela zaplněn. Mezi hosty nechyběla řada současných ministrů.

Kristýna Plíšková padla s jedničkou, fandil jí oscarový herec Russell Crowe

Melbourne – V prvním kole se prala s horkem, ale vyhrála. Ve druhém Kristýna Plíšková překonala Beguovou a vyrovnala své grandslamové maximum. Ve třetím ale lounská rodačka narazila na Kerberovou a s Australian Open se rozloučila.

AKTUALIZOVÁNO

Kontrolou kotlů si bude lámat hlavu Ústavní soud

Praha – Poslanci TOP 09 a ODS v pátek u Ústavního soudu napadli loni schválenou novelu zákona o ochraně ovzduší. Podle ní mohou úřady kontrolovat, čím lidé topí doma v kotlích.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies