VYBERTE SI REGION

Portálů nabízejících hromadné slevy stále přibývá

Praha - Počet portálů, které na internetu nabízejí hromadné slevy na různé služby a výrobky, se stále zvyšuje a v Česku už jich je v provozu několik desítek. Hromadné slevy začaly v Praze a několika městech fungovat letos na jaře a při nákupech už je využily desetitisíce Čechů. Provozovatelé těchto systémů tvrdí, že lidé díky hromadným slevám ušetřili několik desítek milionů korun.

22.10.2010
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: Deník/Michal Mikulenka

Zprovozněn byl v těchto dnech například server KupDnes.cz. "Na trh skupinového nakupování nepřicházíme jako první, přesto se na něm chceme prosadit a dostat mezi nejvýznamnější zprostředkovatele. Věříme v důvěryhodnost naší značky a spoléháme na dlouholeté zkušenosti na internetu a na širokou základnu uživatelů našich webů, kterou se nikdo z konkurence nemůže pochlubit," sdělil Ján Simkanič ze společnosti Internet Info, která KupDnes.cz provozuje.

Jak systém funguje?

Kolektivní slevy bude brzy nabízet i nový portál Cenodrom.cz. Podrobnosti jeho provozovatelé zveřejní příští týden. "Cenodrom.cz jako první nabízí skupinové slevy nejen v hlavním městě, ale po celé ČR," stojí v pozvánce na tiskovou konferenci. Systém hromadných slev funguje tak, že snížení ceny obchodníci či poskytovatelé služeb dají poté, co si produkt zakoupí stanovený počet zákazníků. Lidé získají výrazné slevy a podnikatelé zase pomocí tohoto systému zaplní volné kapacity svých služeb nebo prodají zboží starších kolekcí. Podnikatelé tímto způsobem mohou také propagovat své služby a zboží.

Například portál Vykupme.cz nyní eviduje 131 nabídek od několika provozovatelů hromadných slev, které jsou dostupné v několika městech České republiky. Slevy jsou zejména na různé služby z oblasti gastronomie, péče o tělo či volného času. V nabídce ale nechybí ani oblečení či obuv. Portál Slevomat.cz vypočítal, že jeho uživatelé od jarního zahájení provozu ušetřili už takřka 30 milionů korun. Slevomat.cz eviduje zhruba 20.000 zákazníků a jeho informační leták odebírá 80.000 uživatelů. Nejprodávanější jsou poukazy do restaurací a na služby péče o tělo, které tvoří zhruba polovinu nabídek tohoto portálu.

Velmi atraktivní obor podnikání

Na hromadné slevy se zaměřila i společnost Retail Info, která provozuje internetové stránky zaměřené na vyhledávání zboží za co nejvýhodnější ceny. Firma Retail Info zprovoznila portál Slevopolis.cz, na kterém každý den zveřejňuje jednu zvýhodněnou nabídku služeb nebo zboží se slevou až 80 procent. Firem, které organizují hromadné slevy, kvůli jejich rostoucí popularitě rychle přibývá a majitelé při vymýšlení názvu portálů musí zapojit fantazii. Kolektivní slevové systémy se jmenují například Nebeslev.cz, Zapakatel.cz, Slevomat.cz, Megasleva.cz, Dnesnebonikdy.cz, Slevopark.cz, Grupkup.cz či Vykupto.cz.

Podle zakladatele Slevomatu.cz Tomáše Čupra je model hromadného nakupování velmi atraktivním oborem podnikání, a to díky jednoduchosti a zdánlivé nenáročnosti na vstupní investici a technologii. "Proto v poslední době láká desítky nových firem, které často bezhlavě vstupují na tento trh. Toto podnikání však vyžaduje investice do marketingu a propracovanou péči o stovky až tisíce nových zákazníků, na kterou nejsou tzv. ložnicové projekty vůbec připraveny," řekl ČTK Čupr. Upozornil, že počet poskytovatelů slev není neomezený, takže se v budoucnu budou soustředit kolem větších hráčů na tuzemském trhu, kteří jim zajistí více zákazníků.

Autor: ČTK

22.10.2010
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Nový šéf hradního protokolu: Návštěvu Bílého domu už začínáme chystat

ROZHOVOR – Miroslav Sklenář nahradí ve funkci vrchního protokoláře Jindřicha Forejta. Deníku při té příležitosti poskytl rozhovor. Hovoří v něm o svém vztahu k prezidentu Miloši Zemanovi i o plánované návštěvě USA. Rezignace Forejta ho prý nepřekvapila.  

Zmlátil dvě ženy. Zdržely jej ve prý ve frontě u pokladny

Pardubice - Z výtržnictví obvinila pardubická policie 47letého muže, který měl zmlátit dvě ženy. Jednu vážně zranil.

Bugatti už prodalo 220 nových Chironů. Kupci na auto mohou čekat i tři roky

Od představení modelu Chiron v březnu letošního roku už automobilka Bugatti našla kupce pro 220 exemplářů tohoto nástupce legendárního Veyronu. Z auta se však zatím raduje jediný zákazník, všichni ostatní ještě musejí čekat.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies