Barna pracuje pro jihokorejskou automobilku Kia již devět let. V období mezi roky 2007 a 2012 zastával pozici obchodního ředitele s rozšířenou působností pro oblast marketingu a komunikace. V letech 2012 a 2013 nově převzal odpovědnost za produktový management. Od roku 2013 dále zodpovídal i za rozvoj dealerské sítě v ČR. V těchto letech dosáhl zdvojnásobení prodejů Kia na českém trhu, což za devět let činí téměř 100% růst značky.

Pověřený generální ředitel má v plánu dále pokračovat v dosavadní růstové strategii značky Kia postavené na atraktivní modelové a cenové politice a sedmileté záruce. Pro nejbližší období si stanovil za cíl růst image značky, zvýšení prodeje velkoodběratelům se zaměřením se na novou vlajkovou loď Kia Optima Sportswagon a bestseller cee ́d a posílení dealerské sítě.

Kia Motors od ledna do října letošního roku prodala 7608 nových osobních vozů, což představuje nárůst o 19 procent a sedmé místo na trhu. Část modelů pro Evropu Kia vyrábí v Žilině.