VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Spodní prádlo: nejlépe se prodává zboží od italských producentů

KROMĚŘÍŽ - Vyvinutější zákaznice si lépe vyberou z francouzských nebo španělských značek.

30.9.2007
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: DENÍK/David Tesař

Většina českých žen nosí pod šaty italské spodní prádlo. Italské značky totiž zaplňují české prodejny. Většina prodejců sází na klasické běžně nositelné prádlo, extravagance se spíše prodává přes internet.
Italské spodní prádlo je podle oslovených prodejců nejprodávanější. „Vyhovuje ženám střihově, navíc je ve střední cenové hladině,“ uvedla vedoucí zlínské prodejny My Secret Magda Váchová. Dodala, že italské podprsenky však mají velikost košíčků především B – C. „Vyvinutější zákaznice si lépe vyberou z francouzských nebo španělských značek,“ mínila.
Prodejci prádla musí sledovat módní trendy. „Inspirujeme se na veletrzích, například brněnském Stylu Kabo,“ řekla zástupkyně majitele kunovického e-shopu Pavel Malina Žaneta Bačíková. Při výběru sortimentu zboží prodejci dbají na estetičnost prádla, ale vycházejí také vstříc požadavkům zákazníků.
 
„Sledujeme módní časopisy, kde se obvykle prezentuje drahé spodní prádlo. Pak hledáme dodavatele, kteří nabízejí podobné kousky, ale v ceně dostupnější pro české klienty. Velmi nám tento výběr usnadňuje internet,“ zdůraznila Váchová. Nakupují přímo od výrobců a hlavních dodavatelů. „Odpadá tak mezičlánek v podobě skladů, což nám umožňuje udržovat přijatelné ceny,“ vysvětlila. Nejnovější kousky jdou nejprve do kamenných obchodů. „Jejich registrace do e-shopu trvá dva až tři týdny, proto se soustředíme spíše na prodej nadsezonního prádla,“ potvrdila Bačíková.
Nákup prádla přes e-shop má však své výhody. Zákazník si může vybrat zboží své oblíbené značky, o kterém ví, že mu sedí, za nižší ceny než v kamenných obchodech,“ poznamenala Bačíková.
Na internetu zákazníci najdou i odlišný sortiment než nabízejí běžné obchody. „Prodávají se tam lépe extravagantnější a odvážnější kousky,“ tvrdila majitelka kroměřížského velkoobchodu s prádlem Fashion Intimate Alena Marešová. Dováží americké zboží, které se odlišuje od klasického: jsou to především korzety, košilky, róby, pyžama a erotické prádlo.
„Prodejci jsou u nás ještě málo ochotni riskovat, jsou hodně konzervativní. Přitom závisí pouze na jejich šikovnosti, jak vystaví zboží, jak komunikují se zákazníky, aby prodali i méně běžné kousky,“ řekla. Výstřednější prádlo objednávají prodejny spíše po jednotlivých kusech.
 
„Většinou je zákazníci nakupují jako dárky. Jsou to například podvazky v klasických barvách bílé, černé a champagne, v zimním období jsou pak žádané červené,“ vyjmenovala Váchová.
Podle ní mladí lidé většinou hledají odvážnější kousky, starším více záleží na pevnosti materiálů. „Největší zájem je o hladké prádlo, do módy se ale vrací i krajka,“ konstatovala Váchová.
30.9.2007 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Tragicky skončila nehoda mezi Dačicemi a Řečicí.
6

Auto sjelo do rybníka. Spolujezdec nepřežil

Kuriózní nehoda se stala v úterý 27.6. kolem sedmnácté hodiny v Čížkovicích.
6

S kombajnem se mezi zátarasy prostě nevešel

Pražská trafika? Velvyslankyní Ghany v Česku bude exmilenka prezidenta

Západoafrická Ghana bude mít v Česku novou velvyslankyni s neobvyklou kvalifikací. Na místo nastoupí 70letá dáma Virginia Hesse, kterou podle ghanských médií k funkci předurčil fakt, že je bývalou milenkou prezidenta země a matkou jeho první dcery. Další expartnerka hlavy státu se zase stane ambasadorkou v Brazílii.

Hnutí ANO má 27 procent, komunisté předběhli ČSSD, tvrdí Median

Volby by v červnu vyhrálo podle volebního modelu Median hnutí ANO, které si měsíc po vládní krizi polepšilo a vrátilo se ke 27,5 procenta. Druhá by skončila KSČM s 15,5 procenta, která poprvé v historii modelu předstihla sociální demokracii.

ČEZ dal peníze albánskému lobbistovi. Policie vyšetřuje proč

Česká policie se zabývá tím, proč energetická společnost ČEZ v roce 2009 za éry generálního ředitele Martina Romana poslala do Albánie ve dvou transakcích celkem sedm milionů eur (nyní asi 184 milionů korun) na soukromý účet kosovského lobbisty Nue Kalaje.

Lada Xray Exclusive chce být luxusní crossover. Je to nejdražší model značky

Ruská automobilka si chce také uzmout nějaký ten drobek z koláče oblíbenosti malých crossoverů. Co načala s modelem Xray, nyní rozvíjí s jeho mnohem komfortněji vybavenou verzí Exclusive.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies