VYBERTE SI REGION

Spodní prádlo: nejlépe se prodává zboží od italských producentů

KROMĚŘÍŽ - Vyvinutější zákaznice si lépe vyberou z francouzských nebo španělských značek.

30.9.2007
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: DENÍK/David Tesař

Většina českých žen nosí pod šaty italské spodní prádlo. Italské značky totiž zaplňují české prodejny. Většina prodejců sází na klasické běžně nositelné prádlo, extravagance se spíše prodává přes internet.
Italské spodní prádlo je podle oslovených prodejců nejprodávanější. „Vyhovuje ženám střihově, navíc je ve střední cenové hladině,“ uvedla vedoucí zlínské prodejny My Secret Magda Váchová. Dodala, že italské podprsenky však mají velikost košíčků především B – C. „Vyvinutější zákaznice si lépe vyberou z francouzských nebo španělských značek,“ mínila.
Prodejci prádla musí sledovat módní trendy. „Inspirujeme se na veletrzích, například brněnském Stylu Kabo,“ řekla zástupkyně majitele kunovického e-shopu Pavel Malina Žaneta Bačíková. Při výběru sortimentu zboží prodejci dbají na estetičnost prádla, ale vycházejí také vstříc požadavkům zákazníků.
 
„Sledujeme módní časopisy, kde se obvykle prezentuje drahé spodní prádlo. Pak hledáme dodavatele, kteří nabízejí podobné kousky, ale v ceně dostupnější pro české klienty. Velmi nám tento výběr usnadňuje internet,“ zdůraznila Váchová. Nakupují přímo od výrobců a hlavních dodavatelů. „Odpadá tak mezičlánek v podobě skladů, což nám umožňuje udržovat přijatelné ceny,“ vysvětlila. Nejnovější kousky jdou nejprve do kamenných obchodů. „Jejich registrace do e-shopu trvá dva až tři týdny, proto se soustředíme spíše na prodej nadsezonního prádla,“ potvrdila Bačíková.
Nákup prádla přes e-shop má však své výhody. Zákazník si může vybrat zboží své oblíbené značky, o kterém ví, že mu sedí, za nižší ceny než v kamenných obchodech,“ poznamenala Bačíková.
Na internetu zákazníci najdou i odlišný sortiment než nabízejí běžné obchody. „Prodávají se tam lépe extravagantnější a odvážnější kousky,“ tvrdila majitelka kroměřížského velkoobchodu s prádlem Fashion Intimate Alena Marešová. Dováží americké zboží, které se odlišuje od klasického: jsou to především korzety, košilky, róby, pyžama a erotické prádlo.
„Prodejci jsou u nás ještě málo ochotni riskovat, jsou hodně konzervativní. Přitom závisí pouze na jejich šikovnosti, jak vystaví zboží, jak komunikují se zákazníky, aby prodali i méně běžné kousky,“ řekla. Výstřednější prádlo objednávají prodejny spíše po jednotlivých kusech.
 
„Většinou je zákazníci nakupují jako dárky. Jsou to například podvazky v klasických barvách bílé, černé a champagne, v zimním období jsou pak žádané červené,“ vyjmenovala Váchová.
Podle ní mladí lidé většinou hledají odvážnější kousky, starším více záleží na pevnosti materiálů. „Největší zájem je o hladké prádlo, do módy se ale vrací i krajka,“ konstatovala Váchová.
30.9.2007 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

Donald versus
 Hillary. Lepší než Super Bowl?

Washington - Devadesát minut (v úterý ve tři hodiny ráno našeho času) bez reklam může posadit k obrazovkám až 100 milionů diváků. Rekord politických debat zatím drží superdebata Jimmyho Cartera a Ronalda Reagana z roku 1980 (volby tehdy vyhrál R. Reagan). Tu vidělo 80 milionů lidí.

Firma Skytoll žádá ÚOHS, aby Kapsch nesměl vybírat mýto

Firma Skytoll, která vybírá mýto na Slovensku, rázně promluvila do další budoucnosti českého mýtného systému. Jak zjistil magazín Dotyk, v pátek na Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) poslala návrh, aby bylo ministerstvu dopravy zakázáno využívat služeb rakouské firmy Kapsch.

VÍME PRVNÍ
Mladý muž byl už dříve kvůli výhružným SMS, které posílal své bývalé přítelkyni, odsouzen za stalking. Nyní mu hrozí další soudní líčení. Podle informací Deníku byl Šimek obviněn 
z trestných činů vydírání 
a nedovoleného ozbrojování.

Státnímu zástupci nastražil granát pod auto bývalý voják

Havlíčkův Brod – Policejní komando tento týden 
v úterý zadrželo v Havlíčkově Brodě šestatřicetiletého bývalého profesionálního vojáka Davida Šimka.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies