VYBERTE SI REGION

Prague The Style Outlets nabídne zákazníkům 190 obchodů

Praha - Společnosti Neinver a The Prague Outlet investují do dokončení outletového centra Prague The Style Outlets u pražského letiště přes miliardu korun. Nové centrum, třetí v Česku, se zákazníkům otevře příští rok na podzim a bude mít po dokončení 190 obchodů a 2400 parkovacích míst. Celková obchodní plocha bude 30 tisíc m2, uvedli v úterý na tiskové konferenci zástupci obou firem. Outlet nabízí zákazníkům především značkové zboží s výraznými slevami.

11.10.2016
SDÍLEJ:

Outletové centrum The Prague Outlet.Foto: ČTK

Investice bude směřovat do interiéru objektu a jeho vybavení či úprav okolí objektu. Obě firmy uzavřely v létě joint venture – developer Neinver zajišťuje pronájem i správu centra, je ale i akcionářem The Prague Outlet.

Společnosti pracují na designu 

Nové outletové centrum plánuje společné projekty s letištěm. „Máme řadu plánů, které chceme rozvíjet – od propojení letiště a outletu autobusem, sdílení informací o příletech a odletech, společné marketingové kampaně či věrnostní programy, a další," řekl Sebastian Sommer ze společnoti Neinver.

Obě společnosti nyní pracují na designu a přestavbě interiéru a exteriéru centra. Vzhled interiéru má vycházet z tradiční pražské architektury Starého Města. Jaké konkrétní módní značky v centru budou, ale zástupci firem neuvedli.

Stavba má dvě fáze 

Stavební práce mají být dokončeny na podzim 2017, kdy Prague The Style Outlets přivítá první zákazníky. Centrum bude mít v první fázi zhruba 100 obchodů na více než 20 tisíc metrů čtverečních prodejní plochy. Druhá fáze, dalších až 10 tisíc metrů čtverečních prodejní plochy, bude uvedena do provozu do dvou až čtyř let.

Podle majitelů stávající území umožňuje rozšíření o dalších více než 20 tisíc m2 obchodních ploch, a to jak ve formě rozšíření outletové plochy, či vznikem nových samostatných retailových ploch v areálu centra.

V ČR se připravuje několik outletových center 

V ČR jsou nyní dvě velká outletová centra, Freeport Fashion Outlet v Hatích u Znojma a pražské Fashion Arena Outlet Center ve Štěrboholích. Stavba dalších se chystá. Velké outletové centrum se už řadu let připravuje u Benešovic na Tachovsku na dálnici D5 za 1,5 miliardy korun.

Na 14,4 hektaru ho chce vybudovat pražská firma Smile s.r.o. Praha (Smile Department Stores), za níž stojí silný rakouský investor. Také u Hevlína na Znojemsku by v budoucnu mohl vzniknout na více než šesti hektarech areál s outletovým centrem, hotelem a zábavním centrem.

V zahraničí funguje několik center 

V Evropě je celkem zhruba 150 outletových center. V sousedním Rakousku fungují tři, v Německu a Polsku deset. V Británii jich ale funguje 36.

V budově The Prague Outlet mělo původně fungovat outletové centrum Galleria Moda, projekt ale zkrachoval ještě dříve než začal. V roce 2013 centrum v rámci konkurzu koupila společnost Dreitonel, která se přejmenovala na The Prague Outlet.

Čtěte také: Obří outlet na dálnici D5 na Tachovsku se stále připravuje

Autor: ČTK

11.10.2016 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Politici nechápou, co je věda, jak funguje, říká nositel Nobelovy ceny za fyziku

Brno - Vědci se musí místo výzkumu věnovat papírování, kritizoval nositel Nobelovy ceny za fyziku Claude Cohen-Tannou-dji. „Moje děti se věnují vědě také a tráví šedesát procent času sepisováním zpráv," řekl ve čtvrtek fyzik publiku na VUT v Brně.

Taneční soutěž StarDance vyhrál Piškula před Bankem a Plodkovou

Praha - Vítězem osmé řady taneční soutěže StarDance se stal herec Zdeněk Piškula, který tančil s Veronikou Lálovou. Ve finále dnes předstihl lyžaře Ondřeje Banka s Evou Krejčířovou. Třetí skončila v diváckém hlasování herečka Jana Plodková s Michalem Padevětem. Odborná porota v přímém přenosu České televize ohodnotila stejným počtem bodů dnešní výkony Piškuly a Plodkové, Bank v tomto pořadí zůstal třetí.

Na pohádky se o Vánocích dívá 83 procent Čechů

Praha - Na pohádky se během Vánoc dívá v televizi 83 procent Čechů. Třetina lidí kvůli návštěvám ale televizní program nestíhá. Vyplývá to z průzkumu agentury ipsos pro O2. Zážitek ze sledování pohádek až 95 procentům diváků kazí reklamní přestávky. Kolem 70 procent lidí by chtělo sledovat program v televizi bez reklam nejen o Vánocích.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies