VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Prodej ojetin v autobazarech stoupl o desítky procent

Praha – Prodej ojetých vozů v tuzemských autobazarech vzrostl na podzim o desítky procent. Obchodníci v tom vidí konec recese a začátek ekonomického oživení. Vyplývá to z informací autobazarů.

23.11.2010 1
SDÍLEJ:

Ilustrační fotografie.Foto: DENÍK/Jana Kopecká

Největšímu tuzemskému obchodníku s ojetými auty AAA Auto v listopadu prodeje v Česku meziročně vzrostly o třetinu a na Slovensku až o 70 procent. Podle viceprezidentky AAA Karolíny Topolové se ceny ojetých vozidel v současnosti pohybují na historickém minimu a lidé si raději vyberou ojetý automobil, než aby připláceli za dražší nový vůz.

„Trh s ojetými automobily tak zaznamenává lepší podzimní prodeje než v průběhu letních měsíců, kdy přitom bývá tradičně poptávka nejsilnější,“ dodala Topolová.

Škoda tradičně vede

Podle mluvčího Auto Esa Pavla Foltýna lidé tradičně nejvíce kupují vozy značky Škoda, kde dominuje model Octavia s motorem 1,9TDI. „Nárůsty prodejů zaznamenáváme i u značky Ford, kde je nejvíce poptáván model Focus a Mondeo. Rekordní nárůsty zaznamenáváme i u návštěvnosti našich webových stránek,“ dodal.

U AAA jsou nejprodávanější Škoda Fabia, Octavia a Opel Astra, čtvrté místo v prodejích patří Peugeotu 206 a páté Renaultu Mégane.

Autor: ČTK

23.11.2010 VSTUP DO DISKUSE 1
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Předseda hnutí ANO Andrej Babiš.
19 11

Babiš opět zrušil návštěvu České televize. Mám důležitější věci, sdělil

Mnohé děti se alkoholu nevyhýbají...
14

Strážníci pohlídají školáky. Dohlédnou na jejich bezpečí i na "žízeň"

Sprosté nadávky, výhrůžky. Strýcová odkryla druhou tvář tenisu

/VIDEO/ Poslední míček práskl o trávu na kurtu v Birminghamu, zápas skončil. Zklamaná Barbora Strýcová u sítě podala ruku své přemožitelce, pak se trochu vydýchala. Měla za sebou tři sety náročného tenisu. 

DOTYK.CZ

Česká agentura veze z Cannes několik cen. Za kampaň pro časopis, co už nevychází

Čím jsou pro světový film ceny americké filmové akadamie Oscar, tím je pro evropskou reklamu mezinárodní reklamní festival Cannes Lions. Koná se vždy koncem června ve francouzském letovisku Cannes a v posledních letech je na něm úspěšná česká pobočka reklamní sítě Young & Rubicam.

Vyplašená zvěř, zničené porosty. Čtyřkolky dělají vrásky myslivcům

Majitelé čtyřkolek a terénních motorek přídělávají každoročně vrásky myslivcům i správcům lesů. Jejich hlučné stroje totiž plaší zveř a ničí lesní porosty a půdu. V boji proti jejich „řádění" jsou však lesníci i myslivci často bezmocní.

AKTUALIZOVÁNO

Tragická sobota. Na silnicích zemřelo devět lidí, letos nejvíc

Sobotní dopravní nehody si vyžádaly devět lidských životů, což je letos dosud nejvíce v jednom dni. Umírali při nich lidé v autech, motocyklisté, chodci i cyklisté. Dosud byl nejtragičtějším dnem na českých silnicích pátek 16. června, kdy zemřelo šest lidí. Vyplývá to z předběžných policejních statistik.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies