VYBRAT REGION
Zavřít mapu

ČEZ vzal svou konkurenci útokem. Rozjel kampaň, která je na hraně etiky

Praha - ČEZ tvrdě zaútočil na své konkurenty, na jihočeský E.ON a Pražskou energetiku - PRE.

15.1.2008
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: DENÍK/David Taneček

Odstartoval reklamní kampaň, kde se objevují hesla „NejsmE ONi“ a „NePREplácejte své účty“. Konkurence ČEZu to považuje za nekorektní. Objevuje se i názor, že ČEZ tímto způsobem odvádí pozornost od miliardových odměn vrcholového managementu.

Cílem kampaně společnosti ČEZ je přesvědčit zákazníky, že je nejlevnější. Posloužit ktomu má jeden zproduktů s názvem D Standard, jehož ceny srovnává skonkurencí.

„Pražská energetika považuje zahájenou reklamní kampaň společnosti ČEZ za nekorektní a za nepřesnou. ČEZ argumentuje pouze s jedinou sazbou, přičemž pro domácnosti existuje šest základních sazeb. Jen vté jediné jsou levnější,“ reagoval tiskový mluvčí PRE Petr Holubec. Kampaň má podle něho i další rozměr, má odvést pozornost od managementu ČEZu a jejich odměn, které plnily titulní stránky novin.

Tisková mluvčí ČEZu Eva Nováková uznává, že srovnávání skonkurenčními společnostmi je na této kampani nejvíce diskutabilní. „Naším cílem je rozhýbat trh s elektřinou a ukázat, že si mohou všichni vybrat. Rozhodli jsme se pro tuto formu, která má největší potenciál přitáhnout zájem zákaznické veřejnosti," dodává mluvčí.

To, že takto zvolená kampaň měla odlákat pozornost od opcí akcií Nováková odmítá. Podle ní se spřípravou reklamní kampaně začalo zhruba před dvěma měsíci, což popírá jakoukoli souvislost.

ČEZ si je vědom, že tvrdým útokem na konkurenci neporušil zákon a vědoma si je toho i konkurence. PRE totiž nebude reagovat soudní cestou, ale bude vyčkávat, jak se zachovají zákazníci. Vyjádření společnosti E.ON se nám bohužel zatím nepodařilo získat.

15.1.2008 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

eet
6

EET: obchodníci s obuví mají strach ze sankcí a kontrol

Zeman ve sněmovně. 21.2.2016
3 4

Nevěřte zeleným fanatikům, vyzval poslance Zeman

Co je nepřijatelné? Večerní emaily nebo zdrobněliny v doméně

Lidé často v elektronické komunikaci podceňují pravidla slušného chování. Ať se jedná o emaily, esemesky nebo internetové diskuse. Jak na úřední mail?

Lidl dramaticky zvyšuje nástupní mzdu a srovnává platy v regionech

Praha - Diskontní řetězec Lidl zvýší od 1. března nástupní mzdu zaměstnanců v obchodech o 25 procent, ta tak dosáhne 23 333 korun při čtyřicetihodinovém úvazku. Průměrná mzda prodavačů a pokladních bude při stejném úvazku 24 897 Kč.

AUTOMIX.CZ

PŘEHLEDNĚ: Proč se škodovky jmenují, jak se jmenují?

Od konce 80. let česká automobilka Škoda svoje modely označuje výhradně slovními názvy. Na začátku této éry byl samozřejmě Favorit.

DOTYK.CZ

Příjmy začínajících vědců jsou pod hranicí chudoby

V České republice je přibližně 25 tisíc doktorandů. Mnozí na začátku studia pomýšlí na vědeckou dráhu. Ve vědě je přitom čím dál víc důležitá mezinárodní spolupráce. Podle slov předsedkyně České asociace doktorandek a doktorandů Kateřiny Cidlinské však českým studentům současný systém nedovoluje být na této mezinárodní úrovni zcela konkurenceschopní.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies