VYBERTE SI REGION

Reklamní trh loni rostl o osm procent na 65 miliard korun

Praha - Tuzemský reklamní trh loni vzrostl o osm procent na téměř 65 miliard korun. Největší podíl na inzertním koláči měly televize s příjmy 35,5 miliardy Kč v ceníkových cenách. Údaje ale nezahrnují výdaje na internetovou reklamu. Vyplývá to z monitoringu reklamy AIS společnosti Nielsen Admosphere.

20.1.2016 1
SDÍLEJ:

Ilustrační foto.Autor: ČTK

Výdaje na televizní reklamu se loni zvýšily o 14 procent a počet reklamních spotů vzrostl o 40 procent na téměř čtyři miliony. O více než 300 milionů (pět procent) na šest miliard vzrostla i ceníková hodnota využitého reklamního prostoru v rozhlase. Inzerce v tisku stagnovala na 17,9 miliardy Kč.

"Na celkový výsledek má pozitivní vliv i stagnace tisku, kterému se tak prozatím daří čelit tlaku nových médií, a to i přes mírný 1,5procentní pokles ceníkové hodnoty využitého reklamního prostoru v doposud klíčovém segmentu deníků," uvedl obchodní ředitel Nielsen Admosphere Tomáš Hynčica.

Kompletní data za internet nejsou prozatím k dispozici. Finální výstupy budou oznámeny pravděpodobně během prvního kvartálu tohoto roku. I u tohoto mediatypu však lze podle zástupců Nielsenu očekávat potvrzení pozitivního trendu posledních let.

Autor: ČTK

20.1.2016 VSTUP DO DISKUSE 1
SDÍLEJ:

Část běženců pracuje v Německu načerno a za špatných podmínek

Berlín - Značná část běženců, kteří loni přišli od Německa, pracuje v zemi načerno a mnohdy za velmi špatných podmínek. Uvedla to dnes rozhlasová stanice NDR Info, podle níž by ve spolkové republice mohlo načerno pracovat asi 30 procent z 1,1 milionu uprchlíků, kteří loni do země přišli.

Trapná V4 těží z EU, píše britský list Financial Times

Londýn - Za trapné britský list Financial Times (FT) ve svém článku o rozporech uvnitř Evropské unie před zářijovým summitem v Bratislavě označil země visegrádské čtyřky (Česko, Slovensko, Polsko, Maďarsko), které podle něho těží z členství v organizaci, ale usilují o zničení jejích institucí. Středoevropské státy si stěžují, že západoevropské země s nimi zacházejí jako se členy druhé kategorie. Netvrdí, že by jim bylo lépe mimo unii, tak jako zastánci brexitu v Británii. Nesnášejí ale vměšování Bruselu do svých vnitřních záležitostí, stejně jako pokusy zavést celounijní řešení proti jejich vůli, jak ukázaly spory kolem migračních kvót, píše list.

Kdo platí uklízečky nejlépe? Ministerstvo práce

Praha – Nejvyšší kontrolní úřad vydal vynikající návod pro uklízečky, u jakých státních úřadů se mají ucházet o dobře placenou práci. V některých případech vyloženě o nadprůměrně placenou. Zájemkyně a zájemci z řad kosmetiček podlahových krytin by proto neměli váhat, protože zájem o takovou práci musí být po včerejším zveřejnění cen obrovský.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies