Startovní horečka vrcholí. I tak můžeme s trochou novinářské nadsázky charakterizovat současnou fázi letošních Rozjezdů, tedy programu podpory začínajících podnikatelů, jak zní oficiální doplňující označení. Již sedmým rokem jej organizuje společnost T-Mobile ve spojení s dalšími podniky a institucemi. Do klání v rámci krajských kol se nyní chystá zasáhnout 443 podnikatelů.

DOBRÝ NOS NA ŠANCE

Jejich odvětvové i regionální rozložení názorně dokládá, kde nováčci v byznysu cítí šanci uplatnit se.

„Nejvíce přihlášek přesně 112 je z Prahy. Následuje Středočeský kraj s 57 účastníky a Jihomoravský kraj s 55. Nejméně přihlášek ze zmíněných 443 pak připadá na Královéhradecký kraj (třináct), Vysočinu (deset) a Karlovarský kraj (devět). Pokud jde o oblast podnikání, registr je široký, zájem je jak o výrobu a informační technologie, tak třeba o design nebo gastronomii," uvádí k rozvrstvení účastníků Eva Karasová, manažerka společenské odpovědnosti společnosti T-Mobile.

Samotná soutěž má přitom dvě fáze. V první jde o hledání nejlepších nápadů na úrovni krajů, ve druhé potom o výsledky celostátní. Na vítěze čekají statisícové výhry, ať už jde o věcné ceny a přímé finanční odměny, anebo o poradenství.

harmomogram soutěžeZdroj: Deník

Účast na blížících se krajských seminářích je otevřená, organizátoři přivítají rádi každého, kdo chce nastartovat své podnikání. „Soutěžící získají zpětnou vazbu na svůj projekt a ti nejlepší budou mít šanci obhájit nápad před porotou. Pro všechny pak máme připraveny cenné praktické rady, konzultace, pořádnou dávku elánu a spoustu nových kontaktů", říká s úsměvem Eva Karasová.

Zdůrazňuje, že na seminářích vystoupí řada odborníků, zástupců organizátorů a partnerů soutěže tedy lidé z firem, které investují do dobrých nápadů.

Zájemci o účast na seminářích se mohou od dnešního dne přihlašovat na adrese www.rozjezdy.cz.