Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Sazka téměř po 30 letech mění logo

Praha – Společnost Sazka po téměř 30 letech mění své logo. Náklady vyjdou na desítky milionů korun, řekl dnes na tiskové konferenci generální ředitel Sazky Robert Chvátal. Logo se na pobočkách Sazky v Česku bude měnit postupně, kompletní proměna by měla být hotova do konce letošního roku.

27.3.2013
SDÍLEJ:

Ilustrační foto.Foto: Deník/Martin Divíšek

Dosavadní šestiúhelníkové logo Sazka používala od roku 1985. Nové logo z něj vychází, tradiční žluto-zelený šestiúhelník připomínající písmeno S je umístěný na žluté kouli.

„Ponecháváme identitu barev, ponecháváme určitou rozpoznatelnost logotypu," řekl Chvátal. Nové logo ale označil za modernější a aspirativnější, podle něj snese srovnání s kvalitními značkami na trhu zábavy.

„Není to jen nějaké přemalování štítu," uvedl Chvátal. „Pro nás to samozřejmě je symbolika, jak bude Sazka vypadat navenek. Ale je to především závazek celého týmu Sazky, aby Sazka byla spojována s inovativností, s moderností i se společenskou zodpovědností," doplnil.

Generální ředitel společnosti dále uvedl, že se podařilo Sazku stabilizovat poté, co se předloni dostala do insolvence a následně do konkurzu kvůli vysokým dluhům. Předběžné výsledky za loňský rok jsou podle Chvátala srovnatelné s rokem 2010.

Nová reklamní kampaň

S představením nového loga Sazka zároveň spouští novou reklamní kampaň pro svou hru Sportka. Tváří reklamy už nebude hokejista Jaromír Jágr, který Sazku propagoval v uplynulých letech.

„Úloha, kterou on měl v roce 2011 a 2012, se splnila velmi dobře," řekl Chvátal. Jágr podle něj pomohl tomu, aby se Sazka po insolvenci dokázala znovu dostat na nohy. „Ale dlouhodobě vzato nemůže být Sazka o jediném člověku," řekl ředitel firmy. Hlavní zprávou kampaně podle něj už není důvěra v Sazku, ale pobídka k tomu, aby lidé sázeli.

Sazka ale s Jágrem dál počítá. „Naše představa je, že bude trochu víc podporovat jednu produktovou linii, a to jsou kurzové sázky," řekl Chvátal. Zároveň potvrdil, že Sazka bude dál sponzorovat kladenský hokejový klub, který Jágr vlastní.

Sazka se v roce 2011 dostala do insolvence. Její loterijní byznys pak v listopadu 2011 skupiny PPF a KKCG získaly za 3,8 miliardy korun. KKCG se následně loni v prosinci stala jediným vlastníkem Sazky, když za neupřesněnou cenu odkoupila od PPF její podíl.

Autor: ČTK

27.3.2013 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
Peníze. Ilustrační foto.
2 15

Minimální mzda roste. Tisícům lidí kvůli tomu zdraží pojistné

Ponorka Nautilus postavená Dánem Peterem Madsenem
AKTUALIZUJEME
4

Potvrzeno. Bezhlavé tělo patří novinářce z Madsenovy ponorky

DOTYK.CZ

Vinařský fond podpoří kampaní povinné značení domácích vín

Vinařský fond, který je marketingovou organizací českých a moravských vinařů, připravuje kampaň na podporu větší známosti povinného značení domácích vín trikolórou. Vytvoření kampaně stálo zhruba tři miliony korun, za její mediální nasazení fond zaplatí asi 5,5 milionu korun.

Metro v Jinonicích se dnes otvírá. Anděl nebo Karlovo náměstí opravy čekají

Oprava vzácných obkladů, modernizace osvětlení či lepší odvodňovací a kamerový systém. To jsou práce, kterými v posledních měsících prošla stanice metra Jinonice. Už za plného provozu prostor čeká poslední etapa.

Přestaňte chránit Tálibán, nebo přijdete o miliardy, varují USA Pákistán

Americký ministr obrany Rex Tillerson zesílil diplomatický tlak na Pákistán. Pohrozil, že země ztratí své privilegované postavení spojence USA, a tím také miliardy dolarů v zahraniční pomoci. Důvodem je jeho údajná podpora afgánskému hnutí Tálibán.

Tragické prázdniny. Na jihomoravských silnicích zemřelo už 17 lidí

/INFOGRAFIKA/ Auto slisované projíždějícím vlakem nebo rozmlácená auta v příkopě. I takové jsou výsledky tragických dopravních nehod, při nichž umírali lidé. Počet mrtvých od začátku prázdnin na jihomoravských silnicích je už teď vyšší než v předchozích letech za celé léto. Při nehodách zemřelo od začátku července na jižní Moravě sedmnáct lidí.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení