VYBRAT REGION
Zavřít mapu

SEAT vrhá na český trh nový model

ČR - Značka SEAT rozšiřuje svou nabídku o zcela novou modelovou řadu. Se sportovním sedanem Exeo je poprvé zastoupena také v prémiovém segmentu střední třídy.

10.4.2009
SDÍLEJ:
Fotogalerie
7 fotografií

Seat ExeoFoto: Seat

„Cena modelu Exeo začíná na 499 900 Kč,“ říká Petr Táborský, vedoucí zastoupení SEAT na českém trhu. „Očekáváme největší zájem o vybavené Exeo Style s motorem 2.0 TDI CR/143 k, kde cena začíná na 629 900 Kč.“

S modelem Exeo chce SEAT oslovit nové vrstvy zákazníků a současně nabídnout současným majitelům vozů SEAT větší a lépe vybavený model. SEAT sází na to, že tato novinka zaujme z velké části také firemní zákazníky, kteří tvoří značné procento prodejů v tomto segmentu.

Už základní verze Reference je sériově vybavena mj. sedmi airbagy včetně kolenního, dvouzónovou automatickou klimatizací Climatronic, protiblokovacím systémem ABS, protiprokluzovým systémem TCS, stabilizačním systémem ESP s brzdovým asistentem EBA, rádiem s přehrávačem CD a MP3 a vstupem AUX-in. Pro náročnější zákazníky jsou připraveny verze Style a Sport s ještě bohatší sériovou výbavou.

Srovnání Deníku

Nový Seat Exeo by určitě chtěl být konkurentem tuzemské jedničky ve své kategorii, Škody Octavia. Její ceny dnes začínají na 349 900 Kč, ale model se srovnatelným motorem jako má neslabší Exeo přijde o necelých 40 tisíc víc. Škodovka je však o něco kratší než španělský vůz. Pro srovnání, o deset centimetrů delší Citroën C4 Sedan má zaváděcí cenu 459 500 Kč.

Nový SEAT Exeo neznamená pro španělskou značku pouze vstup do segmentu sedanů střední třídy, ale také příchod vyspělých vznětových motorů s technikou přímého vstřikování common rail.

K jejich přednostem patří nižší emise, lepší hodnoty spotřeby a menší hlučnost. Při uvedení na trh budou k dispozici motory 2.0 TDI CR o výkonu 125 kW (170 k) a 105 kW (143 k), později je doplní další provedení s výkonem 88 kW (120 k). Všechny turbodiesely jsou vybaveny filtrem pevných částic DPF, díky němuž splňují již dnes limity emisní normy EU V, které pro Exeo vstoupí v platnost v roce 2011.

Také řadu zážehových poháněcích jednotek tvoří tři motory: 1.6 16V/75 kW (102 k), 1.8 T 20V/110 kW (150 k) a 2.0 TSI s přímým vstřikováním benzinu, který nabízí výkon 147 kW (200 k).

10.4.2009 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Řezání nosorožčích rohů
4

Obchod se zvířecími rohy vynáší víc než ten s kokainem

Masarykův onkologický ústav. Ilustrační foto.
14

Odpadky vedle onkologie? Absurdní, tvrdí ředitel ústavu

AKTUALIZOVÁNO

Nejlepší poločas v historii ČR! Fotbalisté zničili San Marino šesti góly

/OD ZVLÁŠTNÍHO ZPRAVODAJE DENÍKU/ Povinné vítězství vyšperkované šesti góly. Čeští fotbalisté pod vedením trenéra Karla Jarolíma potvrdili roli favorita a na půdě San Marina zvítězili vysoko 6:0. V pátém duelu kvalifikace mistrovství světa si tak připsali druhou výhru. V Serravalle dokonce odehráli nejlepší půli v historii, fotbalovému trpaslíkovi vystřelili do pauzy pět branek.

Muž zemřel přímo na zastávce. Nezachránili ho řidič, kolemjdoucí ani lékaři

Plzeňští policisté vyjížděli krátce před nedělní půl desátou dopolední do Dopravní ulice na Nové Hospodě. Na zastávce MHD tam ležel 70letý muž bez známek života.

AKTUALIZOVÁNO

Vojenský konvoj dnes opustil ČR. Před kasárnami zasahovala policie

Konvoj americké a britské armády má za sebou přesun přes Českou republiku. Poslední, sedmá část konvoje překročila přechod do Polska v Náchodě po 15:00. Vojáci jeli přes ČR od soboty. Vojenská kolona čítající 125 vozidel a 550 lidí se přes Česko přesouvala z Německa do Polska, kde by vojáci měli působit v rámci snahy NATO o posílení svých východních členů.

Ostrava je u filmařů stále oblíbenější. Město láká domácí i zahraniční tvůrce

/FOTOGALERIE/ Nejenom architektonické skvosty Prahy nebo malebná jihočeská krajina či moravské vinice, ale také město Ostrava jako atraktivní lokalita láká domácí i zahraniční filmaře při natáčení filmů i televizních seriálů.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies