VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Škoda Auto chystá ohňostroj nových modelů

Mladá Boleslav - Město ve městě, největší českou automobilku Škoda Auto v Mladé Boleslavi, čekají velké změny. Nejen, že přijde s řadou nových aut, ale také bude výrazně investovat do svého hlavního výrobního závodu.

21.7.2011 1
SDÍLEJ:

Škoda Auto. Ilustrační foto. Foto: Deník

„V příštích letech nás čeká ohňostroj nových modelů, jaký Škoda Auto ještě nezažila,“ řekl šéf vývoje firmy Eckhard Scholz ve čtvrtečním vydání týdeníku Škodovácký odborář. Tajemstvím už není, že Škoda chystá úplně nové auto s pracovním názvem A-Entry a přípravuje nástupce vozu Octavia. Na silnice má vyjet i nová nejmenší škodovka.

„Před nedávnou dobou jsme médiím i veřejnosti představili nový designový jazyk našich vozů. Jdeme cestou precizních produktů s malými spárami a dokonalou přesností. Chceme tím zákazníky nadchnout,“ řekl listu Scholz.

Na mnoha místech firmy se staví

Šéf technického vývoje v týdeníku uvedl, že firma závod v Mladé Boleslavi částečně promění. Konečně už nyní se na mnoha místech firmy staví, například se rozšiřuje hala M13, mění se i prostory naproti Pentagonu, staví se nové centrum informačních technologií, rozšíří se lisovna, investuje se v lakovně. „Teď se točí všechny frézky a nástroje, aby se mohly naše plány uskutečnit,“ řekl Scholz.

Auta bez problému fungovala i v tropech

Podle něho nové chystané modely škodovky obstály i v nedávném testu nejvyššího vedení koncernu Volkswagen v zemi, kde panují tropické venkovní teploty. Auta prý bez problémů fungovala a „chladila“ i v 50 stupních Celsia, spokojen byl údajně podle týdeníku Škodovácký odborář i šéf koncernu VW Martin Winterkorn.

Nechtějí nabízet laciná auta

Kromě atraktivních produktů a designu nabízených produktů budou pro firmu důležité i nižší náklady při zachování kvality a technologie. „Nikdy nesmíme, nechceme a nebudeme nabízet laciná auta,“ zdůraznil Scholz. Při snižování nákladů chce firma využít celosvětové objemové efekty. „Dále chceme snižovat náklady, které jsou neviditelné pro zákazníky. Z mého pohledu je důležitá i vlastní výroba komponent a motorů či převodovek,“ řekl Scholz.

Čtěte také: Škoda Auto chce ovládnout celosvětový vývoj motorů Volkswagen

Autor: Pavel Svačina

21.7.2011 VSTUP DO DISKUSE 1
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

S novým rokem se opět mírně upravují pravidla pro přiznání důchodu: rozhoduje nejen dosažení zákonem stanoveného věku, ale rovněž doba pojištění.

Co je dobré stihnout, než odejdete do důchodu

Divadlo Bez zábradlí. Ilustrační fotografie.
16

Kavárna divadla, kde hraje žena Stropnického, nemá EET. Prý nemusí

Mládek nevydržel, Sobotka ho odvolal. Na tahu je Zeman

/ANALÝZA/ - Volby se nevyhrávají díky potlesku velkých firem, ale díky lidem, kteří vhazují hlasovací lístek do urny. Většinou to dělají na základě svých zkušeností – u lékaře, ve škole, při pohledu na výplatní pásku nebo na účet od mobilního operátora. A právě ten je nepřiměřeně vysoký celé tři roky, kdy vedl ministerstvo průmyslu a obchodu Jan Mládek (ČSSD).

Čeští vojáci měli konflikt s policií v Litvě

Pětice českých vojáků, kteří jsou na tříměsíčním cvičení v Litvě, měli v noci na neděli incident s policií v přístavu Klaipeda. Vojáci byli údajně opilí a dožadovali se vstupu do nočního klubu. Informoval o tom server iHned.cz s odvoláním na litevskou policii a ruská a litevská média.

VIDEO: Ve Zlíně na cyklostezce spálili korán

„Proč pálíme korán? Chceme podpořit slovenskou aktivistku, která řekla svůj názor a byla za svůj čin zatčena," komentoval David Nepimach ze Zlína akt, při kterém v pondělí ve Zlíně společně s desítkou zúčastněných spálil na cyklostezce na Vršavě svatou knihu muslimů.

EET? Prázdné výlohy a strach

Po restauracích, barech a hotelech, které už mají za sebou skoro tři měsíce zkušeností, míří elektronická evidence tržeb (EET) do dalších provozoven. Od začátku letošního března čeká živnostníky podnikající v maloobchodě i velkoobchodě. Někteří jsou už teď dokonale připraveni, jiní podlehli strachu a s podnikáním raději končí.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies