VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Škoda Auto chystá ohňostroj nových modelů

Mladá Boleslav - Město ve městě, největší českou automobilku Škoda Auto v Mladé Boleslavi, čekají velké změny. Nejen, že přijde s řadou nových aut, ale také bude výrazně investovat do svého hlavního výrobního závodu.

21.7.2011 1
SDÍLEJ:

Škoda Auto. Ilustrační foto. Foto: Deník

„V příštích letech nás čeká ohňostroj nových modelů, jaký Škoda Auto ještě nezažila,“ řekl šéf vývoje firmy Eckhard Scholz ve čtvrtečním vydání týdeníku Škodovácký odborář. Tajemstvím už není, že Škoda chystá úplně nové auto s pracovním názvem A-Entry a přípravuje nástupce vozu Octavia. Na silnice má vyjet i nová nejmenší škodovka.

„Před nedávnou dobou jsme médiím i veřejnosti představili nový designový jazyk našich vozů. Jdeme cestou precizních produktů s malými spárami a dokonalou přesností. Chceme tím zákazníky nadchnout,“ řekl listu Scholz.

Na mnoha místech firmy se staví

Šéf technického vývoje v týdeníku uvedl, že firma závod v Mladé Boleslavi částečně promění. Konečně už nyní se na mnoha místech firmy staví, například se rozšiřuje hala M13, mění se i prostory naproti Pentagonu, staví se nové centrum informačních technologií, rozšíří se lisovna, investuje se v lakovně. „Teď se točí všechny frézky a nástroje, aby se mohly naše plány uskutečnit,“ řekl Scholz.

Auta bez problému fungovala i v tropech

Podle něho nové chystané modely škodovky obstály i v nedávném testu nejvyššího vedení koncernu Volkswagen v zemi, kde panují tropické venkovní teploty. Auta prý bez problémů fungovala a „chladila“ i v 50 stupních Celsia, spokojen byl údajně podle týdeníku Škodovácký odborář i šéf koncernu VW Martin Winterkorn.

Nechtějí nabízet laciná auta

Kromě atraktivních produktů a designu nabízených produktů budou pro firmu důležité i nižší náklady při zachování kvality a technologie. „Nikdy nesmíme, nechceme a nebudeme nabízet laciná auta,“ zdůraznil Scholz. Při snižování nákladů chce firma využít celosvětové objemové efekty. „Dále chceme snižovat náklady, které jsou neviditelné pro zákazníky. Z mého pohledu je důležitá i vlastní výroba komponent a motorů či převodovek,“ řekl Scholz.

Čtěte také: Škoda Auto chce ovládnout celosvětový vývoj motorů Volkswagen

Autor: Pavel Svačina

21.7.2011 VSTUP DO DISKUSE 1
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ilustrační foto
6 5

Češi porážejí Němce i Slováky. V hustotě benzínových pump

Marine Le Penová a Emanuel Macron, favorité voleb
AKTUALIZOVÁNO
47 16

Volby ve Francii: Do druhého kola postupují Macron a Le Penová

Macrona Paříž miluje. Dala mu o 29,2 procenta víc než Le Penové

Počty, které nelze nepřehlédnout. I když slibuje nesplnitelné, i když opisoval svůj volební program od Hollanda, v prvním kole letošních prezidentských voleb vyhrál centrista Emmanuel Macron nad extrémní pravičáckou Marine Le Penovou.

Stát chce výrazně zpřísnit držení nebezpečných biologických látek

Vředy, ze kterých vytéká zapáchající tekutina. Horečka, zvracení, bolest na hrudi a pak dušení. Takové účinky by mohla mít biologická zbraň šířící bakterie sněti slezinné. Nejpozději do dvou dnů po jejím vdechnutí by člověk zemřel.

Zeman a Drahoš zahájí sběr podpisů za svou kandidaturu

Prezident Miloš Zeman dnes zahájí sběr podpisů za svou opětovnou kandidaturu. Podrobnosti o podpisové kampani na dopolední tiskové konferenci oznámí jeho manželka Ivana, kterou Zeman určil za šéfku svého volebního týmu.

ČEZ už dlouhodobě s dětmarovickou elektrárnou nepočítá

Do deseti let by měla skončit elektrárna Dětmarovice. Počítá s tím vedení českého energetického gigantu – skupiny ČEZ, který chce v rámci celé České republiky do roku 2035 odstavit výraznou část kapacity uhelných zdrojů v tuzemsku.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies