"Na všech trzích vidíme, že naše mladá modelová paleta oslovuje také nové skupiny zákazníků. Světová premiéra nové generace modelové řady Fabia na autosalonu v Paříži bude dalším důležitým krokem v rámci modelové ofenzívy značky Škoda," uvedl člen představenstva Škody Auto za oblast prodeje a marketingu Werner Eichhorn. Nová generace Fabie se představí veřejnosti na začátku října v Paříži, na trh přijde v listopadu.

Podíl mladoboleslavského výrobce aut na evropském trhu v srpnu vzrostl na 5,1 procenta. V západní Evropě zvýšila Škoda v srpnu počet dodávek vozů zákazníkům o 14,5 procenta na 24.500 vozů. V Německu si Škoda polepšila o 18,8 procenta na 10.500 prodaných vozů.
Ve východní Evropě dodala Škoda v srpnu zákazníkům 10.000 vozů, meziročně o 500 méně. V Rusku prodala 6800 vozů, meziročně asi o 300 méně.

Ve střední Evropě vzrostly prodeje Škody o 32,4 procenta na 11.200 vozů. Na českém trhu se pro vůz značky Škoda rozhodlo 5900 zákazníků, v porovnání s minulým rokem to představuje přírůstek o 33,2 procenta. Podíl značky na českém trhu vzrostl v srpnu na 42,2 procenta.

Na svém nejsilnějším trhu, v Číně, zvýšila automobilka prodeje v srpnu o 19,1 procenta na 21.600 vozů.

Provozní zisk největší české automobilky se v prvním pololetí zvýšil o 74,9 procenta na 425 milionů eur, tedy zhruba na 11,7 miliardy korun. Tržby meziročně stouply o 20,3 procenta na rekordních téměř šest miliard eur (asi 165 miliard Kč). V prvním pololetí dodala Škoda zákazníkům 522.500 vozů, o 12,5 procenta více než loni ve stejném období. Do roku 2018 chce zvýšit prodeje na minimálně 1,5 milionu vozů ročně.