VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Skupina Fischer expanduje se značkou Nev-dama do Polska

Praha - Cestovní skupina Fischer zahájila expanzi své značky Nev-dama, která se specializuje na lyžařské pobyty, na polský trh. Společnost uzavřela smlouvu o prodeji zájezdů Nev-dama s největším internetovým prodejcem zájezdů v zemi Travel Planet, dosud nabízela zájezdy v Polsku jen přes svůj web. V zimní sezóně chce CK Fischer získat v Polsku několik tisíc klientů, řekl generální ředitel CK Jiří Jelínek. Letos CK Fischer očekává dvouciferný růst tržeb.

17.7.2014
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: Archiv

"Od září začneme prodávat v Polsku, věřím, že to bude mít úspěch. Udělali jsme i první kroky, abychom prodávali lyžařské zájezdy i v Rusku," uvedl Jelínek. Vedle lyžařských zájezdů Nev-dama letos prodala v ČR i několik tisíc cenově dostupnějších letních zájezdů. CK Fischer chce výrazně rozšířit počet exotických destinací v nabídce.

Průměrná cena "last minute" zájezdů CK vzrostla po loňské intervenci České národní banky meziročně o dvě procenta. Podle Jelínka v průběhu letní sezony cena ještě mírně poroste, protože neprodaných zájezdů je na trhu méně. Devizová intervence, která oslabila korunu, měla celkově na trh cestovních kanceláří negativní vliv. "Zásah ČNB musíme nést my v hospodářském výsledku. Je to pro všechny CK velký problém," dodal.

Poptávka po Řecku

Letos očekává cestovní kancelář Fischer růst tržeb dvouciferným tempem, letní sezónu hodnotí Jelínek zatím jako výbornou. CK Fischer letos prodala v předprodejích o čtvrtinu víc "first minute" zájezdů. Podíl dovolených prodaných na poslední chvíli dosahuje 50 procent. Největší růst poptávky CK zaznamenala u Řecka. Po zrušení víz do SAE vzrostl prodej zájezdů do země ve druhém čtvrtletí o 30 procent. Celý trh ale bude podle Jelínka letos stagnovat.

V rámci značky Privileq, specializované na luxusní dovolené, prodala loni skupina asi 200 zájezdů. Průměrná cena dovolené dosáhla 100.000 korun, největší zájem je o Mauricius a Maledivy.

Tržby skupiny Fischer z prodaných zájezdů se loni zvýšily o 12 procent na 3,09 miliardy korun, počet klientů stoupl o 14 procent na 247.000.

Investiční skupina KKCG od ledna sloučila cestovní kanceláře Fischer, Nev-Dama a cestovní agenturu eTravel.cz do jedné akciové společnosti Cestovní kancelář Fischer. Všechny značky zůstaly zachovány a tvoří skupinu Fischer.

Autor: ČTK

17.7.2014 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
Ilustrační foto.

Pobyty pro astmatiky. Podle kontroly pojišťovna chybovala

Titanic
19

Ke vraku Titaniku s cestovní kanceláří. Za dva a půl milionu

Dalík obnovu řízení nenavrhl, informace soudu byla chybná

Odsouzený lobbista Marek Dalík obnovu trestního řízení v kauze nákupu pandurů nenavrhl. Pražský městský soud v pátek dementoval svou předchozí informaci o podání návrhu, kterou původně uvedl v justiční databázi a následně i potvrdil. Podle mluvčí soudu Markéty Puci vznikla chyba tak, že právník v jiné, nesouvisející kauze zaslal soudu omylem návrh na obnovu řízení pod spisovou značkou Dalíkova případu.

Proti falšování. Pěstování česneku ohlídá zákon

/INFOGRAFIKA/- Český česnek je unikátní vyšším podílem silic, které mu dávají unikátní chuť a říz. Nad jeho sadbou mají bdít odborníci.

Svého "Kodiaqa" bude mít i Seat. Dorazí příští rok

Velké SUV brzy nabídne i další značka koncernu Volkswagen. V roce 2018 totiž začne Seat prodávat novinku, která bude k dispozici i se sedmi sedadly.

AKTUALIZOVÁNO

Madona z Veveří patří církvi, rozhodl znovu soud

Gotický obraz Madony z Veveří patří církvi. V pátek o tom opět rozhodl pražský městský soud, ke kterému se spor vrátil po dovolání Národní galerie (NG). Obraz byl desítky let součástí expozice galerie, v rámci církevních restitucí na něj vznesla nárok římskokatolická farnost Veverská Bítýška. Páteční rozhodnutí je pravomocné.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies