VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Skupina Fischer expanduje se značkou Nev-dama do Polska

Praha - Cestovní skupina Fischer zahájila expanzi své značky Nev-dama, která se specializuje na lyžařské pobyty, na polský trh. Společnost uzavřela smlouvu o prodeji zájezdů Nev-dama s největším internetovým prodejcem zájezdů v zemi Travel Planet, dosud nabízela zájezdy v Polsku jen přes svůj web. V zimní sezóně chce CK Fischer získat v Polsku několik tisíc klientů, řekl generální ředitel CK Jiří Jelínek. Letos CK Fischer očekává dvouciferný růst tržeb.

17.7.2014
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: Archiv

"Od září začneme prodávat v Polsku, věřím, že to bude mít úspěch. Udělali jsme i první kroky, abychom prodávali lyžařské zájezdy i v Rusku," uvedl Jelínek. Vedle lyžařských zájezdů Nev-dama letos prodala v ČR i několik tisíc cenově dostupnějších letních zájezdů. CK Fischer chce výrazně rozšířit počet exotických destinací v nabídce.

Průměrná cena "last minute" zájezdů CK vzrostla po loňské intervenci České národní banky meziročně o dvě procenta. Podle Jelínka v průběhu letní sezony cena ještě mírně poroste, protože neprodaných zájezdů je na trhu méně. Devizová intervence, která oslabila korunu, měla celkově na trh cestovních kanceláří negativní vliv. "Zásah ČNB musíme nést my v hospodářském výsledku. Je to pro všechny CK velký problém," dodal.

Poptávka po Řecku

Letos očekává cestovní kancelář Fischer růst tržeb dvouciferným tempem, letní sezónu hodnotí Jelínek zatím jako výbornou. CK Fischer letos prodala v předprodejích o čtvrtinu víc "first minute" zájezdů. Podíl dovolených prodaných na poslední chvíli dosahuje 50 procent. Největší růst poptávky CK zaznamenala u Řecka. Po zrušení víz do SAE vzrostl prodej zájezdů do země ve druhém čtvrtletí o 30 procent. Celý trh ale bude podle Jelínka letos stagnovat.

V rámci značky Privileq, specializované na luxusní dovolené, prodala loni skupina asi 200 zájezdů. Průměrná cena dovolené dosáhla 100.000 korun, největší zájem je o Mauricius a Maledivy.

Tržby skupiny Fischer z prodaných zájezdů se loni zvýšily o 12 procent na 3,09 miliardy korun, počet klientů stoupl o 14 procent na 247.000.

Investiční skupina KKCG od ledna sloučila cestovní kanceláře Fischer, Nev-Dama a cestovní agenturu eTravel.cz do jedné akciové společnosti Cestovní kancelář Fischer. Všechny značky zůstaly zachovány a tvoří skupinu Fischer.

Autor: ČTK

17.7.2014 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
Ilustrační foto.
3 15

Super plat za práci na páse nabízí měsíce. Málokdo to ale vydrží dlouho

Syfilis. Ilustrační foto.
2 10

Syfilis je opět na postupu, může za to lehkomyslnost

Krutá rozlučka bez odměny. Lvíčata na Euru nepostoupila ze skupiny

Žádná euforie, žádný postup. Čeští fotbalisté do 21 let skončili na mistrovství Evropy v základní skupině. Bylo to v sobotu večer trpké loučení: Lvíčata padla s Dánskem 2:4.

Faráře na Slovensku vyhodili za názory o homosexuálech, dnes káže v Šumperku

Slovenskými médii rezonuje případ evangelického faráře Jakuba Pavlúse. Poté, co se šestadvacetiletý kněz z Turan u Martina zastal homosexuálních manželství, biskupové jeho pracovní poměr ukončili. Své nové působiště našel v Šumperku.

Tropické počasí vydrží i příští týden, teploty atakují 35 stupňů

Zbytek června bude nadprůměrně horký a deštivý. Příští týden teploty vystoupají až na 35 stupňů. V červenci se teploty vrátí k dlouhodobému průměru, ale aspoň z počátku bude dále velmi deštivo. 

AKTUALIZOVÁNO

Policie evakuovala obchodní centrum ve Zlíně. Poplach vyvolala fotopast

/VIDEO/ Podezřelý, nebezpečně vypadající předmět ve zkušební kabince v obchodním centru ve Zlíně – Malenovicích vyhnal v sobotu krátce před polednem tři stovky zaměstnanců a zákazníků před budovu. Nakonec se ukázalo, že jde o fotopast, kterou si doma někdo vyrobil.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies