VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Skupina Fischer expanduje se značkou Nev-dama do Polska

Praha - Cestovní skupina Fischer zahájila expanzi své značky Nev-dama, která se specializuje na lyžařské pobyty, na polský trh. Společnost uzavřela smlouvu o prodeji zájezdů Nev-dama s největším internetovým prodejcem zájezdů v zemi Travel Planet, dosud nabízela zájezdy v Polsku jen přes svůj web. V zimní sezóně chce CK Fischer získat v Polsku několik tisíc klientů, řekl generální ředitel CK Jiří Jelínek. Letos CK Fischer očekává dvouciferný růst tržeb.

17.7.2014
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: Archiv

"Od září začneme prodávat v Polsku, věřím, že to bude mít úspěch. Udělali jsme i první kroky, abychom prodávali lyžařské zájezdy i v Rusku," uvedl Jelínek. Vedle lyžařských zájezdů Nev-dama letos prodala v ČR i několik tisíc cenově dostupnějších letních zájezdů. CK Fischer chce výrazně rozšířit počet exotických destinací v nabídce.

Průměrná cena "last minute" zájezdů CK vzrostla po loňské intervenci České národní banky meziročně o dvě procenta. Podle Jelínka v průběhu letní sezony cena ještě mírně poroste, protože neprodaných zájezdů je na trhu méně. Devizová intervence, která oslabila korunu, měla celkově na trh cestovních kanceláří negativní vliv. "Zásah ČNB musíme nést my v hospodářském výsledku. Je to pro všechny CK velký problém," dodal.

Poptávka po Řecku

Letos očekává cestovní kancelář Fischer růst tržeb dvouciferným tempem, letní sezónu hodnotí Jelínek zatím jako výbornou. CK Fischer letos prodala v předprodejích o čtvrtinu víc "first minute" zájezdů. Podíl dovolených prodaných na poslední chvíli dosahuje 50 procent. Největší růst poptávky CK zaznamenala u Řecka. Po zrušení víz do SAE vzrostl prodej zájezdů do země ve druhém čtvrtletí o 30 procent. Celý trh ale bude podle Jelínka letos stagnovat.

V rámci značky Privileq, specializované na luxusní dovolené, prodala loni skupina asi 200 zájezdů. Průměrná cena dovolené dosáhla 100.000 korun, největší zájem je o Mauricius a Maledivy.

Tržby skupiny Fischer z prodaných zájezdů se loni zvýšily o 12 procent na 3,09 miliardy korun, počet klientů stoupl o 14 procent na 247.000.

Investiční skupina KKCG od ledna sloučila cestovní kanceláře Fischer, Nev-Dama a cestovní agenturu eTravel.cz do jedné akciové společnosti Cestovní kancelář Fischer. Všechny značky zůstaly zachovány a tvoří skupinu Fischer.

Autor: ČTK

17.7.2014 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
Ilustrační foto
AKTUALIZOVÁNO
6 8

Finanční zpráva prověřuje v Agrofertu nezdaněné Babišovy dluhopisy

Jan Hamáček, předseda Poslanecké sněmovny
15 8

Babiš by měl sám opustit vládu. Dohnala ho minulost, říká Hamáček

V dubnu přišlo na silnicích o život 36 lidí, o jednoho méně než loni

Na českých silnicích zemřelo letos v dubnu 36 lidí, o jednoho méně než loni. Číslo vyrovnává tragickou bilanci z dubna před třemi roky, která byla nejnižší od roku 1990. Od začátku roku při dopravních nehodách v Česku zemřelo 124 lidí, což je o 19 méně než za první čtyři měsíce loňska. Vyplývá to z předběžných údajů policie.

Infografika: Škoda vyrobila miliontý Superb. Připomeňte si příběh vozu

Vlajkové lodi automobilky Škoda se daří skvěle. Nedávno totiž z výrobní linky sjel miliontý Superb.

Ukrajina zahájila stavbu obří hráze. Na Krym dál nepoteče voda

Úřady Chersonské oblasti na Ukrajině zahájily stavbu velké hráze, která by měla uzavřít přítok vody z Donu dál do Severokrymského kanálu a dál na Krym, který byl po volbách v roce 2014 připojen k Rusku. Kvůli okupaci této oblasti byly proti Rusku zavedeny ekonomické sankce.

Za ohýnky a popíjení hrozí pokuty, varují strážníci před čarodějnicemi

Čarodějnické oslavy v noci ze 30. dubna na 1. května jsou z pohledu pražských strážníků rok co rok stejné. Stejně jako hasiči a zdravotničtí záchranáři zaznamenávají i příslušníci městské policie během filipojakubské noci požáry související s nedostatečným zabezpečením ohňů. Občas se objeví případy nahnutých či naříznutých májek.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies