VYBERTE SI REGION

Svět reklamy zamířil do Brna. Na veletrh

BRNO - Český svět reklamy se sešel v Brně. A to doslova. Brněnský hotel Voroněž včera hostil prezentační veletrh firem z oblasti reklamy, marketingu a polygrafie z celé České republiky. Akce nazvané Svět reklamy 2007 se zúčastnilo téměř devadesát vystavovatelů.

26.9.2007
SDÍLEJ:

Akci Svět reklamy 2007 hostil brněnský hotel Voronež.Foto: DENÍK/Lubomír Stehlík

„Představuje to téměř třetinový nárůst oproti loňskému prvnímu ročníku. Ten se osvědčil a ujal, proto jsme veletrh zorganizovali i letos,“ uvedl Daniel Vaverka ze společnosti Omnis, která veletrh pořádala.

To, že se veletrh koná na podzim a právě v Brně, není náhoda. „Začíná sezona, kdy firmy nakupují nebo objednávají dárkové předměty na Vánoce,“ vysvětlil Vaverka. Brno je podle něj pro takovou akci vhodné místo.

Brněnská akce je jediná na Moravě

„Podobný veletrh se koná jen v Praze. V Brně za posledních deset let nic takového nebylo, a přitom na Moravě zájem o reklamu je. Jsme rádi, že jsme veletrh reklamy do Brna vrátili,“ uvedl Vaverka.

Návštěvníci mohli vidět veškerou nabídku reklamních agentur, tiskáren nebo dodavatelů reklamních předmětů. „Je to kontaktní veletrh pro ty, kteří dělají reklamní kampaně. Kromě toho slouží také jako subdodavatelské setkání firem z branže,“ konstatoval Vaverka.

Veletrh Svět reklamy 2007 je podle něj důležitý právě kvůli osobním kontaktům.

„Reklama je velmi dynamický obor, ve kterém se neustále objevují novinky. Veletrh je nejjednodušší možností, jak se s nimi seznámit,“ domnívá se Vaverka.

Stejný názor měl i návštěvník akce Miroslav Opálka. „Mám firmu s kosmetikou a reklama mě zajímá. Zatím hledám spíše jen inspiraci. Vzal jsem si spoustu katalogů a uvidím, co mne zaujme,“ uvedl Opálka.

Zklamání:jen spousta reklamních předmětů

Spokojený byl i další návštěvník Luděk Boháč. „Dívám se, co tu ostatní prodávají, jsem totiž dovozce pro reklamní agentury. Je to zajímavá akce,“ myslí si Boháč.

Někteří ale z veletrhu odcházeli zklamaní.

„Studuji marketingovou školu, tak jsem čekal, že se tu víc dozvím o marketingu nebo propagaci. Zatím chodím ale jen kolem reklamních předmětů,“ posteskl si student ze Zlína Miloslav Tichý.

Osobní kontakt je nezbytný i podle vystavovatelů.

„Je důležité, když nás potenciální klienti znají osobně. Můžou se tady totiž seznámit s naší prací. Nasbíráme na veletrhu spoustu kontaktů a dáme o sobě vědět firmám a návštěvníkům, kteří o nás ještě nevědí,“ slibuje si Jiří Záruba ze společnosti Racing Sport, která se zabývá výrobou a distribucí reklamního a sportovního textilu.

Zájem je podle něj velký. „Projevují jej tady jak reklamní a mediální agentury, tak přímo zákazníci, kteří hledají možnosti, jak propagovat svou firmu,“ dodal Záruba.

Velký zájem potvrdil rovněž Matěj Vavříček ze společnosti Šestý smysl, která prodává hlavolamy.

„Loni byl pro nás veletrh z pohledu nových zákazníků a zakázek úspěšný. Proto jsme tu i letos,“ uvedl Vavříček.

26.9.2007 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
AKTUALIZOVÁNO

Průměrná mzda v ČR se ve 3. čtvrtletí zvýšila na 27.220 Kč

Praha - Průměrná mzda v Česku ve třetím čtvrtletí meziročně vzrostla o 1170 korun na 27.220 Kč, tedy o 4,5 procenta. Reálně, po odečtení inflace se lidem výdělek zvýšil o čtyři procenta. Informoval o tom dnes Český statistický úřad (ČSÚ). Podle něj na růst mezd v mnoha oblastech tlačil nedostatek pracovníků, o které zaměstnavatelé mezi sebou soutěžili. Růst výdělků se shoduje s odhady analytiků.

Případ úplatků Horkého a lobbistky Mrencové se vrací do Chebu

Plzeň - Krajský soud v Plzni zrušil původní verdikt a vrátil případ k novému projednání do Chebu.

Výpravčí, jenž způsobil nehodu v Bavorsku, půjde do vězení

Berlín - Na tři a půl roku do vězení poslal dnes německý soud výpravčího, který v únoru zavinil nejhorší železniční neštěstí v Bavorsku za více než 40 let. Nehoda u obce Bad Aibling si vyžádala 12 mrtvých a téměř 90 zraněných. Muži, který hrál během služby hru na mobilním telefonu, hrozil až pětiletý trest vězení.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies