VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Svět reklamy zamířil do Brna. Na veletrh

BRNO - Český svět reklamy se sešel v Brně. A to doslova. Brněnský hotel Voroněž včera hostil prezentační veletrh firem z oblasti reklamy, marketingu a polygrafie z celé České republiky. Akce nazvané Svět reklamy 2007 se zúčastnilo téměř devadesát vystavovatelů.

26.9.2007
SDÍLEJ:

Akci Svět reklamy 2007 hostil brněnský hotel Voronež.Foto: DENÍK/Lubomír Stehlík

„Představuje to téměř třetinový nárůst oproti loňskému prvnímu ročníku. Ten se osvědčil a ujal, proto jsme veletrh zorganizovali i letos,“ uvedl Daniel Vaverka ze společnosti Omnis, která veletrh pořádala.

To, že se veletrh koná na podzim a právě v Brně, není náhoda. „Začíná sezona, kdy firmy nakupují nebo objednávají dárkové předměty na Vánoce,“ vysvětlil Vaverka. Brno je podle něj pro takovou akci vhodné místo.

Brněnská akce je jediná na Moravě

„Podobný veletrh se koná jen v Praze. V Brně za posledních deset let nic takového nebylo, a přitom na Moravě zájem o reklamu je. Jsme rádi, že jsme veletrh reklamy do Brna vrátili,“ uvedl Vaverka.

Návštěvníci mohli vidět veškerou nabídku reklamních agentur, tiskáren nebo dodavatelů reklamních předmětů. „Je to kontaktní veletrh pro ty, kteří dělají reklamní kampaně. Kromě toho slouží také jako subdodavatelské setkání firem z branže,“ konstatoval Vaverka.

Veletrh Svět reklamy 2007 je podle něj důležitý právě kvůli osobním kontaktům.

„Reklama je velmi dynamický obor, ve kterém se neustále objevují novinky. Veletrh je nejjednodušší možností, jak se s nimi seznámit,“ domnívá se Vaverka.

Stejný názor měl i návštěvník akce Miroslav Opálka. „Mám firmu s kosmetikou a reklama mě zajímá. Zatím hledám spíše jen inspiraci. Vzal jsem si spoustu katalogů a uvidím, co mne zaujme,“ uvedl Opálka.

Zklamání:jen spousta reklamních předmětů

Spokojený byl i další návštěvník Luděk Boháč. „Dívám se, co tu ostatní prodávají, jsem totiž dovozce pro reklamní agentury. Je to zajímavá akce,“ myslí si Boháč.

Někteří ale z veletrhu odcházeli zklamaní.

„Studuji marketingovou školu, tak jsem čekal, že se tu víc dozvím o marketingu nebo propagaci. Zatím chodím ale jen kolem reklamních předmětů,“ posteskl si student ze Zlína Miloslav Tichý.

Osobní kontakt je nezbytný i podle vystavovatelů.

„Je důležité, když nás potenciální klienti znají osobně. Můžou se tady totiž seznámit s naší prací. Nasbíráme na veletrhu spoustu kontaktů a dáme o sobě vědět firmám a návštěvníkům, kteří o nás ještě nevědí,“ slibuje si Jiří Záruba ze společnosti Racing Sport, která se zabývá výrobou a distribucí reklamního a sportovního textilu.

Zájem je podle něj velký. „Projevují jej tady jak reklamní a mediální agentury, tak přímo zákazníci, kteří hledají možnosti, jak propagovat svou firmu,“ dodal Záruba.

Velký zájem potvrdil rovněž Matěj Vavříček ze společnosti Šestý smysl, která prodává hlavolamy.

„Loni byl pro nás veletrh z pohledu nových zákazníků a zakázek úspěšný. Proto jsme tu i letos,“ uvedl Vavříček.

26.9.2007 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Jiří Zimola.
6

Zimola do voleb nejde, ostatní ano

Policejní zásah v českolipském hypermarketu Albert.

V České Lípě v Albertu se údajně střílelo

AKTUALIZOVÁNO

RECENZE: Terorista z Rammstein se na pódiu odpálil

Praha /FOTOGALERIE/ - V pražské Eden Areně se 28. května uskutečnil první z letošních koncertů skupiny Rammstein.

DOTYK.CZ

29. květen 1985. Den, kdy anglická zvěř zardousila fotbal

Ta tragédie byla nevyhnutelná. V Bruselu, na Heysel Stadionu, se před finále fotbalového poháru mezi Liverpoolem a Juventusem Turín sešlo příliš výbušných ingrediencí. Desetitisíce zpitých chuligánů, nože, střelné zbraně, zchátralý a drolící se stadion, stupidní systém prodeje lístků, v podstatě nulová přítomnost policie. Byla to jatka zbytečná, ale poučná.  

Tatra Trucks zmodernizuje armádní děla. Obrana za ně zaplatí přes miliardu

Samohybné houfnice Dana pro českou armádu zmodernizuje kopřivnická firma Tatra Trucks. Ministerstvo obrany za zakázku zaplatí 1,27 miliardy korun. Zrenovováno bude 33 děl. Zakázkou se v blízké době bude zabývat vláda. Smlouvu by ministerstvo chtělo podepsat v září.

AKTUALIZOVÁNO

Odstartovaly dotace na dešťovou vodu. Zájem je obrovský

Během prvních dvou hodin od otevření nového dotačního programu Dešťovka přijal stát přes 800 žádostí za zhruba 39,5 milionu korun. Je to zhruba 40 procent celkového rozpočtu programu, ve kterém chce stát přerozdělit 100 milionů korun.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies