VYBERTE SI REGION

Telefónica Czech Republic změní název na M Telecom

Praha – Valná hromada Telefóniky Czech Republic bude 12. března rozhodovat o změně názvu společnosti na M Telecom. Návrh hlavního akcionáře firmy, tedy investiční skupiny PPF, by měl být schválen. Značku O2 bude ale firma používat dál. Řekl to její mluvčí Hany Farghali.

20.2.2014
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: DENÍK/Jiří Sejkora

„Důvodem ke změně obchodního názvu společnosti je fakt, že se změnil majoritní vlastník. Telefónica už není největším akcionářem," podotkl mluvčí. Odkoupení většinových podílů v české a slovenské pobočce Teléfoniky skupinou PPF schválila v půlce ledna Evropská komise. Investiční společnost nejbohatšího Čecha Petra Kellnera získala v české Telefónice 65,9 procenta akcií, ve slovenské sto procent. Cena za transakci byla 63,6 miliardy ko­run.

Firma již na konci ledna učinila některé personální změny. Dozorčí rada do funkcí členů představenstva zvolila Martina Vlčka a Michala Frankla. Novým předsedou dozorčí rady byl zvolen ředitel investiční divize PPF Martin Štefunko. Do dozorčí rady byl kooptovaný spolu se spoluvlastníkem PPF Ladislavem Bartoníčkem, který se stal prvním místopředsedou, a Vladimírem Mlynářem, který je v PPF zodpovědný za PR a vztahy s veřejným sektorem.

Největší tuzemská telekomunikační firma také minulý týden oznámila, že sníží počet svých divizí z devíti na sedm a výrazně zjednoduší strukturu firmy. Rozpustí divize Marketingu, Podpůrných služeb a Korporátní komunikace a nově vytvoří samostatnou divizi IT. Cílem tohoto opatření je zeštíhlení organizace a s tím spojené zrychlení rozhodovacích procesů.

Telefónica má v ČR kolem 5,1 milionu mobilních zákazníků a provozuje 1,4 milionu pevných linek. V roce 2012 měla firma čistý zisk 6,78 miliardy ko­run.

Autor: ČTK

20.2.2014 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
Divoké prase pobíhalo po Litoměřicích
1 18

VIDEO: Postřelené divoké prase se vydalo městem do šaten školy

Letáky po ústecké MHD.

Pátrání po školačce z Ústí pokračuje, kriminalisté potřebují záběry z kamer

Šéf lékáren Dr.Max: Reklama spojená s léky u nás existuje historicky

Největší tuzemská lékárenská síť Dr.Max atakuje hranici 400 poboček. Tento měsíc otevíráme lékárny v Jaroměři a Stříbře, přírůstky představují v drtivé části úplně nově zřizované provozovny, podotýká generální ředitel Daniel Horák, který se vyjádřil k dotazům čtenářů Deníku.

AKTUALIZOVÁNO

Zeman nechce papeže k uctění Lidic, ale ke své kampani, míní Halík

Praha - Papež František by podle katolického kněze a teologa Tomáše Halíka neměl přijmout pozvání českého prezidenta Miloše Zemana k uctění památky lidické tragédie.

Skreč po pár minutách a milion v kapse. Almagro: O prémii mi nešlo

Melbourne - Tenisoví fanoušci si především na grandslamech zaplatí slušné peníze, aby mohli vidět bitvu svých oblíbenců. Jaké pak přijde zklamání, když místo tříhodinové dramatu je po všem už za necelou půlhodinu? Diváci mají po zábavě, samotný hráč ale smutnit nemusí, i tak na jeho kontě přibude téměř milion korun.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies