VYBERTE SI REGION

Tuzemští zákazníci jsou nároční a sebevědomí

Ostrava - Čeští zákazníci telekomunikačních služeb přesně vědí, co chtějí.

29.9.2010
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: DENÍK/Jiří Sejkora

Tuzemští zákazníci telekomunikačních firem jsou už sebevědomí a nároční. Tvrdí to šéf společnosti Telefónica O2 Czech Republic Luis Antonio Malvido.

„Telekomunikační trh v ČR už je vyzrálý. V minulých letech prošel velmi bouřlivým vývojem prakticky ve všech rovinách – technologické, cenové i v potřebách zákazníků. Ti dnes už přesně vědí, co chtějí a kolik jsou za to ochotni zaplatit. Umějí si vybrat, jsou sebevědomí a nároční. Dlouhodobé technologické inovace, zlepšování kvality služeb a snižování cen už neberou jako vstřícnost, ale samozřejmost,“ uvedl Malvido.

Novinky na trhu

Telefónica O2 podle něj samozřejmě počítá s tím, že bude na trh přinášet stále nové inovace. „V současnosti například kompletně inovujeme skoro celou stávající mobilní síť GSM a rychlým tempem rozšiřujeme pokrytí 3G signálem a rychlými datovými přenosy. Co se týká našich obchodních cílů, chceme samozřejmě i nadále udržet svoji pozici jedničky na trhu a expandovat dále. Velký potenciál mají zejména datové služby – jak mobilní, tak fixní,“ uvedl Malvido.

Řadu novinek podle něj chystá společnost ještě pro tento rok. Finišuje například zdokonalování mobilní sítě. Jedná se vlastně o kompletní výměnu stávající technologie za novou. „Bude to znamenat lepší dosah hlasových a datových služeb – signál se bude šířit dále a lépe, zákazníci se dočkají kvalitnějších hlasových hovorů a zrychlení datových služeb. Hlavním přínosem budou ale lepší datové přenosy. V některých místech jsme ale zaznamenali horší kvalitu signálu, někdy dokonce i krátkodobé výpadky. Při řešení případných problémů, které dočasně zhoršená kvalita signálu mohla způsobit, budeme samozřejmě pomáhat. Po dokončení modernizace ale budou naši zákazníci moci používat zcela novou, nejmodernější síť v ČR,“ objasnil Malvido.

Moderní síť

Síť třetí generace zákazníkům umožňuje okamžitý přístup k internetu a kvalitní datové přenosy s rychlostí až 3,6 MB/s. Jen v letošním roce bylo touto moderní sítí pokryto dvaačtyřicet měst a jejich okolí.

Autor: Břetislav Lapisz

29.9.2010 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Americký astronaut českého původu Eugene Cernan v roce 2008 navštívil Českou republiku. V pozadí Cernanova vnučka Ashley.
2 10

Zemřel astronaut Eugene Cernan. Poslední muž, jenž stanul na Měsíci

Pouhé dva týdny po kolaudaci se na nové sportovní hale v České Třebové zřítila střecha.
7 11

Mohou za pád střechy lepené vazníky? Trosky haly prohledal soudní znalec

AKTUALIZOVÁNO

Turecko dopadlo Uzbeka viněného z istanbulského masakru

Istanbul - Turecká policie dopadla dnes večer uzbeckého občana, který je označován za pachatele silvestrovského masakru v istanbulském nočním klubu, jemuž padlo za oběť 39 lidí. Podle listu Daily Sabah byl Abdulgadir Mašaripov zadržen v domě svého kyrgyzského přítele v istanbulské čtvrti Esenyurt. K útoku se přihlásila organizace Islámský stát, která ho označila za pomstu za tureckou vojenskou intervenci v Sýrii.

Dokumentaristka Třeštíková: Realitu nemůžete zotročit

Po deseti letech se jedna z nejvýraznějších osobností českého dokumentu Helena Třeštíková opět vrací k Manželským etudám. Její snímek Strnadovi vstoupí 19. ledna i na plátna kin. V příběhu soužití netradiční rodiny se zrcadlí jak nevyhnutelnost změn ve světe mezilidských vztahů, tak pětatřicet let vývoje celé české společnosti.

Šéf lékáren Dr.Max: Reklama spojená s léky u nás existuje historicky

Největší tuzemská lékárenská síť Dr.Max atakuje hranici 400 poboček. Tento měsíc otevíráme lékárny v Jaroměři a Stříbře, přírůstky představují v drtivé části úplně nově zřizované provozovny, podotýká generální ředitel Daniel Horák, který se vyjádřil k dotazům čtenářů Deníku.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies