VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Američané monitorují sledování televizních reklam

NEW YORK - Televizní průmysl ve Spojených státech se chystá na významný posun ve vztahu se zadavateli reklam; chce jim poprvé nabídnout informace o tom, kolik lidí sleduje televizní vysílání během reklamních přestávek.

11.4.2007
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: REUTERS

Službu jim poskytne průzkumová agentura Nielsen Media Research, napsal dnes list Financial Times. Inzerenti přitom dají v USA na televizní reklamy ročně kolem 70 miliard dolarů.

Nielsen začne příští měsíc zveřejňovat ratingy sledovanosti, protože někteří z velkých světových inzerentů po takových informacích volali roky. Volání zesílilo poté, co si diváci začali pořady nahrávat a reklamy přitom vynechávají. V internetové propagaci, která je nejrychleji rostoucím reklamním trhem, firmy takovou odezvu již mají.

Detailní údaje jsou dnes dostupnější díky tomu, že roste využití set-top boxů pro příjem satelitní a kabelové televize. Data, která Nielsen začne v květnu zveřejňovat, nabídnou hodnocení všech reklam sledovaných během televizních pořadů. Nielsen již monitoruje televizní vysílání vteřinu po vteřině, tyto podklady ale zatím nabízí k analýze jen reklamním agenturám a televizním sítím.

Část odvětví byla proti hodnocení komerční úspěšnosti, protože by některé televizní sítě mohly objevit, že je jejich reklamní prostor méně ceněný než u rivalů. Podobně mohou někteří obchodníci přijít na to, že jejich reklamní metody nejsou tak účinné, jak si mysleli, napsal list.

11.4.2007 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Havárie ultralightu. Ilustrační foto:
AKTUALIZUJEME

Bolí mě záda. Pád ultralightu nedaleko letiště Pohoří pilot přežil.

Sále populárnější lev Fufi žije ve Zděchově.
12

Chovatel lva: Úřady mě chtějí finančně zlikvidovat

Poslední den kouření v hospodách: Protesty? Třeba vysypání nedopalků na ulici

/ANKETA, INFOGRAFIKA/ Poslední možnost zakouřit si v restauraci nebo baru mají v úterý lidé po celé republice. Pak už jim to nedovolí takzvaný protikuřácký zákon, který začne platit od středy 31. května.

Michal Klíma: Stát má podporovat nezávislá média

Téma svobody médií v České republice se už dostalo i do agendy jednání Evropského parlamentu. Dne 1. června se budou poslanci zabývat tématem Riziko politického zneužití médií v ČR.

AUTOMIX.CZ

Garáž 10 motoristů: Tahle parta stavěla fascinující auta, socialismu navzdory

Sedmdesátá léta minulého století československým automobilovým nadšencům příliš nepřála. Nabídka aut byla samozřejmě úzká a když už jste si vybrali, ani samotné pořízení nemuselo být snadné. Našli se ale tací, kteří se s takovou situací odmítli smířit a i v náročných podmínkách si plnili svoje automobilové sny. Takoví byli i nadšenci, kteří stáli za projektem s podivuhodným názvem GIOM.

Záludná Paříž. Je Roland Garros nejtěžší grandslam?

Každý grandslam bývá spojován s nějakým tím „nej", které si pečlivě hýčká a žárlivě střeží. Wimbledon je ze čtyř tenisových veleturnajů nejstarší a nejtradičnější. US Open nabízí nejvyšší prize money. Australian Open má zase pověst toho nejpohodovějšího grandslamu. A co aktuálně probíhající French Open? V čem vyniká nad konkurenty?

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies