VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Američané monitorují sledování televizních reklam

NEW YORK - Televizní průmysl ve Spojených státech se chystá na významný posun ve vztahu se zadavateli reklam; chce jim poprvé nabídnout informace o tom, kolik lidí sleduje televizní vysílání během reklamních přestávek.

11.4.2007
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: REUTERS

Službu jim poskytne průzkumová agentura Nielsen Media Research, napsal dnes list Financial Times. Inzerenti přitom dají v USA na televizní reklamy ročně kolem 70 miliard dolarů.

Nielsen začne příští měsíc zveřejňovat ratingy sledovanosti, protože někteří z velkých světových inzerentů po takových informacích volali roky. Volání zesílilo poté, co si diváci začali pořady nahrávat a reklamy přitom vynechávají. V internetové propagaci, která je nejrychleji rostoucím reklamním trhem, firmy takovou odezvu již mají.

Detailní údaje jsou dnes dostupnější díky tomu, že roste využití set-top boxů pro příjem satelitní a kabelové televize. Data, která Nielsen začne v květnu zveřejňovat, nabídnou hodnocení všech reklam sledovaných během televizních pořadů. Nielsen již monitoruje televizní vysílání vteřinu po vteřině, tyto podklady ale zatím nabízí k analýze jen reklamním agenturám a televizním sítím.

Část odvětví byla proti hodnocení komerční úspěšnosti, protože by některé televizní sítě mohly objevit, že je jejich reklamní prostor méně ceněný než u rivalů. Podobně mohou někteří obchodníci přijít na to, že jejich reklamní metody nejsou tak účinné, jak si mysleli, napsal list.

11.4.2007 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Bydlení. Ilustrační foto.
4

Byty pro chudé v Brně: Projekt je překvapivě úspěšný, hodnotí opozice

Ilustrační foto.
29

Provozovatel kiosku u Pekla skončil kvůli EET. Hledá se náhrada

Poslední rozhovor Věry Špinarové pro Deník: Stále miluji živá vystoupení

/ROZHOVOR/ Připomeňte si spolu s námi Věru Špinarovou v posledním velkém rozhovoru, který poskytla Deníku loni v prosinci - tři dny před svými půlkulatými narozeninami. Rozjímala tehdy například nad vánoční svátky, které měla moc ráda. Jen se jí nelíbil ten shon a nakupování…

DOTYK.CZ

Zbloudilé kulky v Riu: Násilí v brazilských ulicích má čím dál více obětí

Jedné letní noci šla brazilská rodina do restaurace v Iraja, v severní části Ria de Janeira. Pár nechal svoji dvouletou dceru Sofii hrát si na venkovním hřišti. Prostor byl chráněn od ulice bránou, takže se zdál ve městě s šokující mírou kriminality ještě relativně bezpečný. Bezpečí je v Riu stále jedním z hlavních témat. Iraja, kde bydlí hlavně příslušníci střední třídy, je obklopena nejvíce násilnými oblastmi a zločinci jsou tam poměrně aktivní.

Sexuální asistentky poskytly postiženým zatím 250 asistencí

Pětice sexuálních asistentek, jejichž služby využívají lidé s postižením či senioři, poskytla za téměř rok a půl svého působení na 250 asistencí. Na speciálně vyškolené pracovnice se obracejí nejen přímo klienti, ale také jejich příbuzní i zařízení pro handicapované. Společnost počítá do budoucna s vyškolením dalších asistentek, ale také asistentů.

Porno na počítači prezidenta. Národní bezpečnostní úřad o tom nevěděl

Pražský hrad se v případě dětské pornografie, kterou podle prezidenta Miloše Zemana někdo nainstaloval na jeho počítač v Lánech, na Národní bezpečnostní úřad (NBÚ) neobrátil. Mluvčí úřadu Radek Holý řekl, že daný počítač zřejmě nespadá pod zákon o kybernetické bezpečnosti. Povinnost obrátit se na úřad tak Hrad neměl.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies