Škodě Auto klesl v lednu domácí prodej u všech modelů. Asi největší byl pokles odbytu u končící Octavie druhé generace. Snížil se o 27 procent na 1640 vozů. Prodej loňské novinky, menšího modelu Rapid, byl proti Octavii čtvrtinový.

Za škodou následuje Volkswagen s růstem o 13 procent na 1279 aut. Třetí Hyundai zvýšila odbyt o téměř 15 procent na 1128 prodaných vozů. Na dalších místech následují Citroën a Renault. Prodej klesl sedmi značkám z první desítky. Největší nárůst naopak zaznamenal Citroën, který zvýšil prodej o 94 procent na 651 aut.

Prodej lehkých užitkových vozů se meziročně snížil o více než čtvrtinu na 697 aut. Nejprodávanější byl Ford, druhý skončil Renault a třetí Volkswagen.

Rostl naopak odbyt nákladních vozů, který první měsíc roku zaznamenal růst o 13 procent na 625 aut. V tomto segmentu se podle tajemníka svazu Pavla Tunkla projevila odložená poptávka z předchozích období. Nejprodávanější byl Mercedes před značkami DAF a Iveco. Prodej autobusů stoupl o více než polovinu na 70 vozidel.

Poptávka po motocyklech pokračovala v poklesu. Celkem se prodalo 434 strojů, což je meziroční propad o 23 procent. Vedla značka Kymco před Bombardierem a TGB.

Loni se počet prodaných nových aut zvýšil o 0,4 procenta na 174.009 vozů.