Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Výdaje na bannerovou reklamu v srpnu vzrostly na 442 milionů Kč

Praha - Zadavatelé internetové bannerové reklamy zvýšili v srpnu meziročně výdaje o 3 % na 442 milionu korun v ceníkových cenách. Meziměsíčně to je o 16 milionů korun více. Oznámilo to dnes Sdružení pro internetový rozvoj.

23.9.2016
SDÍLEJ:

Sdružení pro internetový rozvojFoto: spir.cz

Největším zadavatelem byl internetový obchodník s elektronikou Alza.cz s útratou 16 milionů korun. Druhý Lidl dal do internetové reklamy 14 milionů a třetí Tipsport 13 milionů Kč. Vedle obchodníků nejvíce inzerovali zprostředkovatelé peněžních služeb a prodejci aut.

Internetová jednička Seznam.cz z výdajů na inzerci v srpnu získal 192 milionů korun. Vydavatelství Economia získalo 59 milionů Kč, Mafra 45 milionů a Czech News Center 44 milionů korun.

Video reklama se na celkových výdajích do zobrazované reklamy na internetu podílela 14 %

Zadavatelé za videoreklamu utratili přes 60 milionů korun. Nejvíce z této částky získal provozovatel Novy CET 21, následují FTV Prima a Seznam.cz.

Výdaje do internetové display reklamy v ceníkových cenách za celý loňský rok klesly meziročně zhruba o 3 % na 6,3 miliardy korun.

Banner je grafická forma internetové reklamy. Zpravidla jde o obdélníkový obrázek či animaci.

Autor: Redakce / ČTK

23.9.2016 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Karolína Plíšková na Roland Garros.
20

Soupeřky rozhodly: Plíšková bude jedničkou i při US Open

Desetisíce obyvatel Hongkongu vyšly do ulic
1 4

Tisíce lidí v Hongkongu vyšly do ulic kvůli zatčení trojice aktivistů

Pláčete nad červivým ovocem? Odvezte ho do palírny

Červivé ovoce zavařovat nebudete, ale byla by škoda ho vyhodit. Může z něho být totiž dobrá pálenka. V článku vám nastíníme stručný postup, jak plody na pálení připravit.

Nabarvené ptáče je dřina. Musí se dělat srdcem

/REPORTÁŽ/ Letní požár obilného lánu za Konstantinovými Lázněmi vyhlížel jako scéna z filmu. Do adaptace knihy Nabarvené ptáče by sedl jako ulitý. Šlo ale o přírodní divadlo. Režisér Václav Marhoul ten den točil vizuálně krotší záběry. „Kozácký nájezd je teprve před námi,“ shrnul lakonicky.

K ochraně rysů v Evropě se spojí šest zemí včetně Česka

Tři evropské rysí populace včetně té na Šumavě budou v následujících třech letech sledovat odborníci ze šesti zemí, kteří vytvoří strategii pro mezinárodní ochranu tohoto silně ohroženého druhu. Projekt s názvem 3Lynx připravilo ministerstvo životního prostředí a bude stát asi 2,3 milionu eur, největší část půjde z evropských peněz.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení