VYBERTE SI REGION

Výdaje na bannerovou reklamu v srpnu vzrostly na 442 milionů Kč

Praha - Zadavatelé internetové bannerové reklamy zvýšili v srpnu meziročně výdaje o 3 % na 442 milionu korun v ceníkových cenách. Meziměsíčně to je o 16 milionů korun více. Oznámilo to dnes Sdružení pro internetový rozvoj.

23.9.2016
SDÍLEJ:

Sdružení pro internetový rozvojFoto: spir.cz

Největším zadavatelem byl internetový obchodník s elektronikou Alza.cz s útratou 16 milionů korun. Druhý Lidl dal do internetové reklamy 14 milionů a třetí Tipsport 13 milionů Kč. Vedle obchodníků nejvíce inzerovali zprostředkovatelé peněžních služeb a prodejci aut.

Internetová jednička Seznam.cz z výdajů na inzerci v srpnu získal 192 milionů korun. Vydavatelství Economia získalo 59 milionů Kč, Mafra 45 milionů a Czech News Center 44 milionů korun.

Video reklama se na celkových výdajích do zobrazované reklamy na internetu podílela 14 %

Zadavatelé za videoreklamu utratili přes 60 milionů korun. Nejvíce z této částky získal provozovatel Novy CET 21, následují FTV Prima a Seznam.cz.

Výdaje do internetové display reklamy v ceníkových cenách za celý loňský rok klesly meziročně zhruba o 3 % na 6,3 miliardy korun.

Banner je grafická forma internetové reklamy. Zpravidla jde o obdélníkový obrázek či animaci.

Autor: Redakce / ČTK

23.9.2016 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

Ústavní soud ve středu rozhodne o stížnosti vyhoštěného Iráčana

Brno - Ústavní soud (ÚS) ve středu vyhlásí nález s přímou vazbou na uprchlickou krizi a právní úpravu azylu v Česku. Rozhodne o stížnosti Iráčana zajištěného loni v listopadu a brzy poté vyhoštěného do vlasti. České orgány se podle stížnosti vůbec nezabývaly jeho obavami z mučení a násilí. Policie údajně také nezohlednila jeho úmysl požádat o mezinárodní ochranu.

Při náletech v syrské provincii Idlib zahynulo nejméně 46 lidí

Damašek - Při několika náletech v syrské provincii Idlib, ovládané z velké části povstalci, zahynulo dnes nejméně 46 lidí. Většina mrtvých jsou civilisté, uvedli opoziční aktivisté ze Syrské organizace pro lidská práva (SOHR), která situaci v zemi monitoruje z Británie.

Z izraelského nákupu ponorek prý bude profitovat i Írán

Tel Aviv - Aféra kolem nákupu dalších tří ponorek pro izraelskou armádu nabrala nové obrátky. Objevily se totiž informace, že v německé společnosti ThyssenKrupp, která je měla dodat, má podíl i úhlavní nepřítel židovského státu Írán. Informovala o tom agentura AFP.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies