VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Že váš soused z Boleslavi bude takhle malý? To těžko, vede!

Mladá Boleslav - Hyundai se do ní v televizním spotu naváží, okřídlený šíp Škody však nese třetina nových aut

8.1.2015 7
SDÍLEJ:

Luboš Vlček vede prodejní organizaci Škoda Auto Česká republikaFoto: Škoda Auto

Škoda Auto má za sebou nejlepší rok ve své historii a nadále roste. Její podíl na českém trhu se v loňském roce přehoupl přes 30 procent. Takřka každé třetí auto, které je nově přihlášené v České republice, tak pochází ze závodů tuzemské automobilky. A pak že váš soused z Boleslavi bude takhle malý…

Svaz dovozců automobilů zveřejnil po dohodě s Ministerstvem dopravy statistické údaje za loňský rok, ze kterých tyto závěry vycházejí. V roce 2014 bylo v celé republice registrováno 59 091 nových osobních automobilů, tedy o 16 procent víc než tomu bylo o rok předtím. Škodovku si v uplynulém roce pořídilo o 8120 zákazníků víc než v roce 2013.

Na druhém místě se umístil korejský Hyundai, jehož model i20 se v televizním reklamním spotu nepřímo naváží do nové Fabie větou, která zaznívá v titulku. Škoda, jak má ve zvyku, jeho kousavou reklamu nekomentuje a spokojeně sleduje vlastní růst, který se už čtrnáct měsíců nezastavil.

„V loňském roce jsme několikrát dokázali, že si jako česká značka uvědomujeme zodpovědnost lídra a i nadále budeme pokračovat ve snaze o zlepšení situace na našem trhu osobních automobilů, protože jsme přesvědčeni, že jeho potenciál ještě není ani zdaleka vyčerpán," vyjádřil se k úspěchu šéf prodejní organizace pro Českou republiku Luboš Vlček.

Rok 2014 byl pro tuzemskou značku skutečně nebývale bohatý na události. Vedle nových modelů uvedených na trh přispívala automobilka ke snížení ekologických dopadů automobilové dopravy prostřednictvím vývoje nových alternativních pohonů, investovala do kultivace veřejného prostoru a zeleně a samozřejmě rozšiřovala své dominantní postavení na českém trhu.

Do konce roku se nového kabátu dočkalo sedmdesát dealerství a další se dočkají letos, začala vznikat nová fleetová centra a neočekávaný úspěch zaznamenal také program Bez starostí, v rámci kterého zákazník platí pouze fixní měsíční částku a nemusí se už starat o pojištění, servis, zimní obutí, záruku, ani papírování.

Ze Škody se stala dravá a progresivní značka, která si z trhu ukusuje stále větší sousta. Její dynamická strategie modelové ofenzivy se vyplácí. Každou chvíli bude na trh uvedena nová Fabie v provedení kombi a v letošním roce automobilka zahájí výrobu nové generace luxusního Superbu.

Autor: Martin Weiss

8.1.2015 VSTUP DO DISKUSE 7
SDÍLEJ:
eet
6

EET: obchodníci s obuví mají strach ze sankcí a kontrol

Donald Trump
2 4

USA rozšířily možnosti pro deportace migrantů

Co je nepřijatelné? Večerní emaily nebo zdrobněliny v doméně

Lidé často v elektronické komunikaci podceňují pravidla slušného chování. Ať se jedná o emaily, esemesky nebo internetové diskuse. Jak na úřední mail?

Lidl dramaticky zvyšuje nástupní mzdu a srovnává platy v regionech

Praha - Diskontní řetězec Lidl zvýší od 1. března nástupní mzdu zaměstnanců v obchodech o 25 procent, ta tak dosáhne 23 333 korun při čtyřicetihodinovém úvazku. Průměrná mzda prodavačů a pokladních bude při stejném úvazku 24 897 Kč.

ODS půjde do sněmovních voleb s podporou Strany soukromníků

Opoziční ODS se dohodla na spolupráci se Stranou soukromníků před letošními volbami do Poslanecké sněmovny. Předseda ODS Petr Fiala o tom informoval poté, co dnes odpoledne spolupráci podpořila výkonná rada strany. Soukromníci by měli obsadit zhruba 40 míst na kandidátkách ODS, a to ve všech krajích. Podle Fialy svazek zabrání tříštění sil na pravicové straně politického spektra a posílí pozici obou stran do voleb.

DOTYK.CZ

Příjmy začínajících vědců jsou pod hranicí chudoby

V České republice je přibližně 25 tisíc doktorandů. Mnozí na začátku studia pomýšlí na vědeckou dráhu. Ve vědě je přitom čím dál víc důležitá mezinárodní spolupráce. Podle slov předsedkyně České asociace doktorandek a doktorandů Kateřiny Cidlinské však českým studentům současný systém nedovoluje být na této mezinárodní úrovni zcela konkurenceschopní.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies