VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Že váš soused z Boleslavi bude takhle malý? To těžko, vede!

Mladá Boleslav - Hyundai se do ní v televizním spotu naváží, okřídlený šíp Škody však nese třetina nových aut

8.1.2015 7
SDÍLEJ:

Luboš Vlček vede prodejní organizaci Škoda Auto Česká republikaFoto: Škoda Auto

Škoda Auto má za sebou nejlepší rok ve své historii a nadále roste. Její podíl na českém trhu se v loňském roce přehoupl přes 30 procent. Takřka každé třetí auto, které je nově přihlášené v České republice, tak pochází ze závodů tuzemské automobilky. A pak že váš soused z Boleslavi bude takhle malý…

Svaz dovozců automobilů zveřejnil po dohodě s Ministerstvem dopravy statistické údaje za loňský rok, ze kterých tyto závěry vycházejí. V roce 2014 bylo v celé republice registrováno 59 091 nových osobních automobilů, tedy o 16 procent víc než tomu bylo o rok předtím. Škodovku si v uplynulém roce pořídilo o 8120 zákazníků víc než v roce 2013.

Na druhém místě se umístil korejský Hyundai, jehož model i20 se v televizním reklamním spotu nepřímo naváží do nové Fabie větou, která zaznívá v titulku. Škoda, jak má ve zvyku, jeho kousavou reklamu nekomentuje a spokojeně sleduje vlastní růst, který se už čtrnáct měsíců nezastavil.

„V loňském roce jsme několikrát dokázali, že si jako česká značka uvědomujeme zodpovědnost lídra a i nadále budeme pokračovat ve snaze o zlepšení situace na našem trhu osobních automobilů, protože jsme přesvědčeni, že jeho potenciál ještě není ani zdaleka vyčerpán," vyjádřil se k úspěchu šéf prodejní organizace pro Českou republiku Luboš Vlček.

Rok 2014 byl pro tuzemskou značku skutečně nebývale bohatý na události. Vedle nových modelů uvedených na trh přispívala automobilka ke snížení ekologických dopadů automobilové dopravy prostřednictvím vývoje nových alternativních pohonů, investovala do kultivace veřejného prostoru a zeleně a samozřejmě rozšiřovala své dominantní postavení na českém trhu.

Do konce roku se nového kabátu dočkalo sedmdesát dealerství a další se dočkají letos, začala vznikat nová fleetová centra a neočekávaný úspěch zaznamenal také program Bez starostí, v rámci kterého zákazník platí pouze fixní měsíční částku a nemusí se už starat o pojištění, servis, zimní obutí, záruku, ani papírování.

Ze Škody se stala dravá a progresivní značka, která si z trhu ukusuje stále větší sousta. Její dynamická strategie modelové ofenzivy se vyplácí. Každou chvíli bude na trh uvedena nová Fabie v provedení kombi a v letošním roce automobilka zahájí výrobu nové generace luxusního Superbu.

Autor: Martin Weiss

8.1.2015 VSTUP DO DISKUSE 7
SDÍLEJ:
Dálnice D8, ministr dopravy Ťok, premiér Sobotka
20

Buďte trpěliví, prosí řidiče Ťok

Afričtí uprchlíci na ostrově Lampedusa. Prostředky na jejich život si pro sebe inkasovala italská mafie.
1

Libyjští pašeráci lidí cpou do lodí rekordní počty uprchlíků

Krev v mobilech? Suroviny pro baterie se těží v drastických podmínkách

Věděli jste, odkud pochází suroviny pro mobily, notebooky, nebo televize? Přichází totiž nová doba železná. O kontrolu nad těžbou a obchodem s kovy, ze kterých se vyrábí plošné spoje do elektronických přístrojů, se vedou tvrdé boje, na jejímž počátku jsou zubožené děti v afrických dolech a na konci spokojení uživatelé se smartphony. Z celosvětového byznysu profituje Čína, zásoby ale nejsou nekonečné.

Zeman má dalšího soupeře. Pana Škodu Vratislava Kulhánka

Miloši Zemanovi přibývají silní soupeři. Vedle bývalého předsedy Akademie věd ČR Jiřího Drahoše je to Vratislav Kulhánek, bývalý šéf mladoboleslavské Škody Auto. Jako prezidentského kandidáta ho zítra představí Občanská demokratická aliance podnikatele Pavla Sehnala.

DOTYK.CZ

První světovou válku roznítil nedomrlý intelektuál, který dožil v Čechách

Jeho kulka rozpoutala válku, které podlehlo 40 milionů nešťastníků. Sarajevský atentátník Gavrilo Princip byl bystrý chlapec, v Srbsku dodnes obdivovaný – jmenují se po něm ulice a náměstí. Ovšem mučedníkem se nestal, v době atentátu byl totiž nezletilý a tudíž nemohl dostat oprátku. Princip dožil v Čechách, v terezínské pevnosti, kde jeho tělo rozežírala tuberkulóza a duši sžírala samota i zlé zprávy o válečném osudu jeho milované země.

Stížností na zubaře přibývá, lidem vadí špatná čeština a drahé služby

Jsme zahlceni stížnostmi od pacientů, hlásí Česká stomatologická komora. Každý měsíc jich prý dostanou několik. Stížnosti směřují hlavně na kolegy z cizích zemí. Důvody: zubaři nerozumí dobře česky, další lidem nutí příliš drahé výkony. U některých lékařů se navíc provalilo, že nemají specializaci, kterou uvádějí na vizitce. To by mělo skončit, slibují stomatologové.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies