VYBERTE SI REGION

Zisk automobilky Ferrari v prvním čtvrtletí stoupl o pět procent

Milán - Italskému výrobci luxusních sportovních vozů Ferrari vzrostl v prvním čtvrtletí čistý zisk o pět procent na 57 milionů eur (1,6 miliardy Kč). Tržby se zvýšily o 12,5 procenta na 620 milionů eur, uvedla dnes agentura ANSA.

16.5.2014
SDÍLEJ:

Ilustrační foto.Foto: Archiv VLP

Tržby firmy vzrostly navzdory poklesu prodeje aut. Celkem firmy prodala 1699 vozů, o šest procent méně než loni. Za celý letošní rok chce firma vyrobit necelých 7000 vozů. Loni automobilce klesl prodej o pět procent na 6922 aut. Firma záměrně omezila počet dodaných automobilů, aby udržela exkluzivní status značky a zvýšila hodnotu svých vozů.

Největším trhem Ferrari jsou Spojené státy. Prodej zde stoupl o osm procent. V Británii, která je největším evropským trhem automobilky, prodej stoupl o tři procenta. V Japonsku se prodej více než zdvojnásobil a Itálie začíná opět růst.

Ferrari patří italské automobilové skupině Fiat. Podle posledního žebříčku společnosti Brand Finance je Ferrari nejsilnější značkou světa. Síla značky se odvozuje od ziskové marže, průměrného výnosu na zákazníka, marketingových a reklamních výdajů a kvalitativních ukazatelů, jako jsou vliv značky a věrnost zákazníků.

Autor: ČTK

16.5.2014 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Politici nechápou, co je věda, jak funguje, říká nositel Nobelovy ceny za fyziku

Brno - Vědci se musí místo výzkumu věnovat papírování, kritizoval nositel Nobelovy ceny za fyziku Claude Cohen-Tannou-dji. „Moje děti se věnují vědě také a tráví šedesát procent času sepisováním zpráv," řekl ve čtvrtek fyzik publiku na VUT v Brně.

Taneční soutěž StarDance vyhrál Piškula před Bankem a Plodkovou

Praha - Vítězem osmé řady taneční soutěže StarDance se stal herec Zdeněk Piškula, který tančil s Veronikou Lálovou. Ve finále dnes předstihl lyžaře Ondřeje Banka s Evou Krejčířovou. Třetí skončila v diváckém hlasování herečka Jana Plodková s Michalem Padevětem. Odborná porota v přímém přenosu České televize ohodnotila stejným počtem bodů dnešní výkony Piškuly a Plodkové, Bank v tomto pořadí zůstal třetí.

Na pohádky se o Vánocích dívá 83 procent Čechů

Praha - Na pohádky se během Vánoc dívá v televizi 83 procent Čechů. Třetina lidí kvůli návštěvám ale televizní program nestíhá. Vyplývá to z průzkumu agentury ipsos pro O2. Zážitek ze sledování pohádek až 95 procentům diváků kazí reklamní přestávky. Kolem 70 procent lidí by chtělo sledovat program v televizi bez reklam nejen o Vánocích.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies