VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Kidmanovou v amerických kinech zesměšnili teenageři

LOS ANGELES - Králem víkendových tržeb v amerických kinech se nestal sci-fi remake klasického hororu Invaze lupičů těl ani třetí pokračování akční taškařice Křižovatka smrti. Nicole Kidmanovou a Jackie Chana porazila dvojice teenagerů, která stojí za nenápadným snímkem Superbad.

20.8.2007 1
SDÍLEJ:

SuperbadFoto: Falcon

Přitom tento nečekaný vítěz uplynulého víkendu nenabízí žádná slavná herecká jména, nemá v zádech ani úspěšnou předlohu. Je jen nezávaznou legráckou, která vypráví o dvou počítačových nadšencích, kteří chystají večírek na oslavu konce střední školy.

Tenagerská komedie z amerických diváků po prvním víkendu vytáhla 31,2 milionu dolarů a stala se tak nejnavštěvovanějším filmem víkendu. Dva výtečníky ztvárnili Jonah Hill a Michael Cera. Do českých kin jejich mejdan dorazí 1. listopadu.

 

Superbad pokořili poněkud překvapivě i dlouho očekávaný remake hororu Invaze lupičů těl. Ten pod názvem Invaze a s hvězdnou sestavou Nicole Kidmanové a Daniela Craiga vydělal velmi slabých 6 milionů dolarů. V Česku se hvězdně obsazený horor objeví 4. října.

Na druhé místo Superbad sesadil vítěze minulého týdne, akční film Křižovatka smrti 3 s Jackiem Chanem. Ten vydělal "jen" 21,8 milionu dolarů, celkem má na kontě 88,2 milionu. Do českých kin vstoupí 6. září.

Superbad je dílem producenta Judda Apatowa, který má na kontě svérázné komediální hity Zbouchnutá či 40 let panic, který i režíroval. Apatow očividně svým teenagerům rozumí, má rozpoznatelný druh humoru, trochu podobný tomu, co vzývají třeba komici kolem Bena Stillera a Owena Wilsona nebo Jared a Jerusha Hessovi se svými absurdními komediemi jako Napoleon Dynamite a Nacho Libre.

 

Romantické serepetičky mění Apatow za cynický humor a politickou korektnost přehluší autenticky znějícími dialogy, které jsou o jen něco málo chytřejší, než je v obvyklých letních komediích zvykem.

Superbad vznikl s rozpočtem 20 milionů dolarů a svými tržbami si o něco polepšil proti Zbouchnuté, která přišla do kin v červnu, o prvním víkendu vydělala 30.7 milionu dolarů a stala se stomilionovým letním hitem, který ovšem do českých kin dorazí až v červnu.

Film Superbad se odehrává v prostředí střední školy, jeho publikum ale trochu překvapivě tvořili z 40 procent diváci starší 30 let.

"Apatow je strojem na komedie, dnes je to už známá firma," říká Paul Dergarabedian z Media By Numbers. "Typické je, že jeho komedie vyhledává o něco starší publikum, i když jsou to komedie teenagerské."

20.8.2007 VSTUP DO DISKUSE 1
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ilustrační foto.
AKTUALIZUJEME

Ve škole v Německu zasahují speciální jednotky, zřejmě kvůli střelci

Ilustrační foto

Ředitelka školy: Znevažovali mou práci, ponižovali a uráželi mě

AUTOMIX.CZ

Škoda ukázala omlazený Rapid. Má novou příď a litrový tříválec

Škoda ještě před výstavní premiérou, k níž dojde na ženevském autosalonu, odhalila podobu modernizovaného Rapidu - a to včetně verze Spaceback. Největší novinku představuje přeplňovaný litrový tříválec.

Policie v Porsche. Muži zákona jezdí zabavenými auty

Když z luxusního auta s tmavými skly vyběhne muž se zbraní v ruce, nemusí to být gangster. S podobnými vozy jezdí i policisté.

ČSSD chce radikálně měnit daňový systém. Návrh sbližuje Babiše s Fialou

Sociální demokraté razantně vykročili za levicovým voličem. Slova Bohuslava Sobotky o vyhaslosti bohumínského usnesení, jež ČSSD zapovídá spolupráci s komunisty, byla jen rétorickým cvičením proti tomu, s čím přicházejí nyní.

Školy zakazují žákům mobily, hrozí i dvojka z chování

O tom, zda vůbec mobilní telefony patří dětem do ruky a od kolika let, se zabýval průzkum Deníku v minulém roce. Z něj vyšlo najevo, že rodiče většinou pořizují dítěti mobilní telefon v momentě, kdy začne chodit do školy bez jejich doprovodu. Naskýtá se však otázka, zda mobil patří do školy a jakým způsobem omezit jeho používání při vyučovacích hodinách.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies