VYBERTE SI REGION

Vydra by do Evropského parlamentu určitě nešel

Pardubice /FOTOGALERIE/ - Do kin nyní přichází nový snímek režiséra Martina Kotíka Vy nám taky, šéfe!.

24.11.2008
SDÍLEJ:
Fotogalerie
6 fotografií
Václav Vydra

Václav VydraFoto: DENÍK/Petr Doubrava

„Můj vztah k reklamě je kladný, pokud mi v ní nějaká agentura zadá dobrou roli. Jinak reklamy mohou být vtipné, že se při nich i sám pobavím a pak mi nevadí, ale pokud mi na dvacet minut přeruší film, na který se dívám v televizi, tak to už docela těžko snáším. Ale když někdo udělá opravdu dobrou reklamu, beru to jako velké umění,“ konstatoval herec Václav Vydra, který zavítal do pardubického multikina CineStar v rámci propagace nového filmu.

Do Bruselu nechce

Populární kumštýř v něm ztvárnil roli majitele úspěšné reklamní agentury Ivana Mráze, jenž je nyní horkým kandidátem na poslance v doplňovacích volbách do Evropského parlamentu.

„Byla to jen role, která mě bavila, protože v ní bylo co hrát. Kdyby taková nabídka skutečně přišla, samozřejmě by mě potěšila, protože je to projev určité důvěry, ale musel bych ji odmítnout,“ poznamenal Václav Vydra, který prý do Pardubic jezdí rád. „A to hlavně do divadla, které je moc pěkné a chodí sem dobré publikum. A Pardubický kraj beru pochopitelně jako koňařský, přestože dnes už jsou koně skoro všude. Když se tady pořádaly parforsní hony, zúčastnil jsem se na závodišti asi dvou nebo tří. Na Velkou pardubickou nejezdím, pokud to stihnu, tak se na ní podívám v televizi. Ale upřímně řečeno, já na koních raději jezdím, než že bych se na ně díval,“ pravil známý herec, který do multikina CineStar zavítal s režisérem a producentem snímku Martinem Kotíkem a také představitelem Kamila, dobráckého grafického ňoumy s „ulítlými“ nápady – hercem pražského Dejvického divadla Pavlem Šimčíkem.

„V Pardubicích jsem byl nedávno v divadle na zájezdě s naším souborem. Pak se mi také vybaví zdejší vlakové nádraží. Častokrát jsem tudy jako dítě jezdil z Prahy do Vsetína. A pak nesmím zapomenout na Velkou pardubickou, která letos bohužel nedopadla příliš šťastně, ale takový už je zkrátka život,“ nechal se slyšet Pavel Šimčík.

„Na scénáři k tomuto filmu mě zaujalo, že je hodně moderní, což se projevovalo hlavně tím, že je plný výborných hlášek a ,čerstvých’ dialogů, teenagerovských, ale přitom vtipných. To byl pro mě signál, proč na tuto nabídku kývnout,“ podotkl člen Dejvického divadla, který má za sebou i několik zkušeností s reklamou. „Sám se s ní vypořádávám docela dobře. V televizi se na ni ale nedívám, nevyhledávám ji, pokládám ji trošku za ztrátu času. Ale pokud je dobrá, tak se na ní podívám. Nemusím ji ovšem vidět vícekrát,“ prohlásil Pavel Šimčík, který prý má nyní období, kdy reklamy netočí.

Dělal si legraci?

„Kdysi jsem ale prodával jeden deník přes telefon. Kvůli mé velké kreatitivě mě však málem vyhodili. Vymyslel jsem si totiž svůj vlastní slogan, kterým jsem se představoval, když jsem ho lidem nabízel. Jak to zjistili mí šéfové, byl najednou oheň na střeše a jednalo se, jestli jsem tu pozici schopen vykonávat i nadále nebo ne. Nevěděli, jestli si z nich dělám legraci nebo zda náhodou nejsem nastrčený od konkurence. Potom se to všechno vysvětlilo, dostal jsem nějaké ultimátum, ale já už jsem stejně z té firmy odcházel,“ zavzpomínal pražský herec, který tedy zažil i ve svém osobním životě něco podobného, co jeho filmový hrdina.

„Zarazilo mě to, jak mě má minulost dostala. Tehdy jsem to ale bral jako samozřejmou věc. V těchto intencích svého života jsem se pohyboval často. Bohémský duch mě provázel opravdu hodně dlouho. Ale možná i díky tomu jsem měl na tuto roli podvědomě zaděláno,“ usmál se Pavel Šimčík, který ve filmu patřil do party „looserů“, životních ztroskotanců, jimž se začne znenadání dařit. „Ne, že bych loosery přímo vyhledával, dělal jim reklamu nebo se je snažil protlačit do nejvyšších funkcí, ale mám je rád. Sám na sobě častokrát pozoruji, že mi něco také nevyjde, jak si představuji, takže jsou mi docela blízcí. Mám pocit, že s nimi mám něco společného,“ sdělil jeden z hlavních hrdinů snímku, jehož režisérem a producentem v jedné osobě byl Martin Kotík.

Překážek bylo dost

„Ve filmu bylo tolik překážek, že ani nevím, která byla nejtěžší. Už samotná příprava se protáhla ze tři čtvrtě roku na dva a půl roku a následná realizace na půl roku. Ukázalo se, že nápad vyprávět celý příběh na pozadí reklamní agentury s sebou nese strašně moc úskalí. Museli jsme zaprvé proniknout do tajů tohoto oboru, což nám trvalo několik měsíců. Když jsme zjistili, že budeme nuceni ve filmu ukázat i nějaké reklamy, aby příběh dával smysl, museli jsme přesvědčit řadu firem, aby nám propůjčily své produkty a logo. To se laikovi může zdát snadné, ale pokud si z toho vědomě chcete dělat trošku srandu, je to nesmírně těžké,“ uzavřel režisér a producent snímku Vy nám taky, šéfe!.

Autor: Tomáš Dvořák

24.11.2008 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Do chřtánu vulkánu: geologové kopnou do sopky i příští rok

Cheb – Vyhloubit několik metrů dlouhou štolu a nechat veřejnost nahlédnout do chřtánu vulkánu. To je projekt, na kterém už několik měsíců pracuje Geofyzikální ústav Akademie věd v Praze. Geologové už dokonce část bývalé štoly z 19. století ve vyhaslé sopce Komorní hůrka vyhloubili. Nyní už je jasné, že projekt bude zdárně pokračovat i v příštím roce, kdy na něj Akademická rada Akademie věd věnuje dalších 200 tisíc korun.

Protikuřácký zákon má Kalousek za další regulaci živnostníků

Praha - Předseda opoziční TOP 09 Miroslav Kalousek má dnes schválený protikuřácký zákon za další regulaci podnikání. Novinářům ve Sněmovně řekl, že za normálních okolností by pro normu hlasoval, dnes ale postupoval opačně kvůli tomu, že jde o další z regulačních opatření namířených kabinetem ČSSD, ANO a KDU-ČSL proti živnostníkům. Sněmovní klub jeho strany neměl k hlasování stanoven jednotný postup.

Trump vybral za ministra práce šéfa fastfoodového řetězce

Washington - Budoucí americký prezident Donald Trump chce do čela ministerstva práce dosadit ředitele fastfoodového řetězce Andrewa Puzdera. Trumpův štáb to ve čtvrtek oznámil v tiskové zprávě. Puzder stojí v čele společnosti CKE Restaurants Holdings, na volební kampaň newyorského miliardáře přispěl v květnu částkou 150.000 dolarů (3,8 milionu Kč).

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies