VYBERTE SI REGION

Každý gólman je rád, když nedostane gól...

ČESKÉ BUDĚJOVICE - Jedenatřicetiletý brankář Pavel Kučera odvedl v prvoligové premiéře Dynama proti Olomouci bezchybný výkon. Hned po zápase odpovídal na dotazy JčD.

8.8.2007
SDÍLEJ:

Pavel Kučera odpovídá novinářům.Foto: DENÍK/František Panec

První ligový zápas a hned i první vychytaná nula. To jistě potěší…

Samozřejmě, každý gólman je spokojen, když nedostane gól. Já bych to ale nepřeceňoval, myodehráli jako mužstvo super zápas. To je hlavní.

Určitě k tomu přispěly i dva rychlé góly, které Radzinevičius a Vozábal dali už v první čtvrthodině?

Myslím, že takový začátek nečekali ani hráči Olomouce. Hodně je to poznamenalo a už se z toho šoku nesebrali.My byli po celý zápas jasně lepší a vyhráli naprosto zaslouženě.

Trenér Cipro měl obavy ze silné záložní řady soupeře, jenže právě ve středu hřiště jste totálně vládli!

Plně souhlasím, naše záloha hrála skvěle. Nechci hodnotit výkon soupeře, ale docelamě hra Melinha i toho druhého Brazilce zklamala.

První půle byla z vaší strany skvělá, ve druhé jako byste už náskok spíše drželi. Šlo o taktický záměr?

Trošku už jsme možná na hodiny koukali, přesto jsme tam ale měli i další pěkné akce a minimálně ten jeden gól jsme ještě ve druhé půli mohli přidat. Hlavně jsme ale chtěli dohrát zápas bez gólu.

Vy jste dlouho vážnějšímu nebezpečí čelit nemusel, v samém závěru jste si ale už slušně zachytal…

Šuškavčevič se najednou objevilsám před brankou a pálil asi z pěti metrů, já to spíš tak reflexivně vyhodil. Ale to je vždycky tak, že prohrávající mužstvo se snaží ke konci něco s výsledkem udělat. I Olomouc měla v závěru hektický tlak a lítaly tam nakopávané balony, na zvrat ale neměla.Myfakt odehráli dobrý zápas.

Pro vás tudíž pohodový zápas?

Abych řekl pravdu, já takové zápasynemámmocrád. Za první půli jsem se dotkl balonu snad čtyřikrát a trošíčku jsem si zachytal až v závěru zápasu. Každý gólmanvámřekne, že takové zápasymocnemusí.

První přípravné zápasy fanoušky moc nenadchly, ale zdá se, že trenéři formu načasovali správně…

Vprůběhu přípravy jsme měli určité problémy, ale tak už to bývá, že zápas přijde třeba v největší zátěži, anebo se protáčí sestavy, v nichž je navíc plno nových kluků. Proto ty výsledky bývají zkreslující. Vgenerálce s Libercem jsme ale odvedli už dobrý výkon a proti Olomouci to potvrdili.

Pojede se vám v sobotu do Zlína líp?

Nepochybně, porazit Olomoucmásvou váhu. Ve Zlíně to ale bude zase o něčem jiném. Každý bod tam se bude počítat.

8.8.2007 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Čechům chutná. Přibrzdili ale v alkoholu

Praha – „Spotřeba potravin nabrala dobrý trend. Zdá se, že lidé nemají hlad, ale chuť," zhodnotil poslední čísla šéf odboru statistiky zemědělství, lesnictví a životního prostředí Jiří Hrbek. Poukázal na to, že v Česku i v roce 2015 rostla spotřeba potravin. Má to jen jednu vadu na kráse, bohužel tu podstatnou. Zatímco z Česka mířily do zahraničí suroviny, z ciziny k nám putovaly hotové výrobky.

Dřevo je drahé. Krade se rovnou v lese

Beroun – Topná sezona jede naplno a policisté na nejrůznějších místech republiky znovu vyšetřují krádeže dřeva v lesních porostech.Mnohým lidem se za palivové dříví nechce utrácet a raději si pro něj zajedou do lesa. Zloději odvážejí nejen kulatinu, která je nařezaná u lesních cest, ale také stromy, které si sami pokácí.

Britové poprvé utratili více za vinyly než za stažené desky

Londýn - Příjmy z prodeje vinylových desek v Británii minulý týden poprvé předstihly příjmy ze stahování nahrávek, oznámilo britské sdružení maloobchodníků v zábavním průmyslu (ERA). Za vinylové desky lidé podle ERA utratili 2,4 milionu liber (asi 76 milionů Kč), zatímco za stahování 2,1 milionu liber (zhruba 66,5 milionu Kč). Loni ve stejném období přitom tento poměr činil 1,2 milionu liber za vinyly ku 4,4 milionu liber za digitální hudbu.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies