VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Podle průzkumu chtějí fanoušci chodit na fotbalovou ligu v sobotu

Praha - Fanoušci by nejraději chodili na zápasy první fotbalové ligy v sobotu odpoledne a za hlavní faktor pro návštěvu utkání považují atmosféru. Téměř polovina z nich se dívá na nejvyšší soutěž každý týden v televizi.

15.5.2013
SDÍLEJ:

Gambrinus liga: Příbram - Olomouc.Foto: Deník/Jan Hájek

Sobotu jako den výkopu preferuje 46 procent dotázaných, následuje pátek a neděle shodně s třinácti procenty. Pro čtvrtinu lidí není podstatné, v jaký den se liga hraje. Jako ideální čas pro duel vidí 70 procent příznivců odpoledne, jen 23 procent preferuje večer.

Fanoušci chodí na ligu hlavně kvůli atmosféře, která je nejdůležitější pro 73 procent respondentů. Vzdálenost od bydliště uvedli dotázaní až na třetím místě, přičemž 27 procent fanoušků bydlí více než 100 kilometrů od místa jejich oblíbeného týmu.

Muži nejčastěji vyrazí na fotbal s přáteli (73 procent), ženy navštěvují zápasy hlavně společně s partnerem (44 procent).

Dvě třetiny fanoušků se aspoň jednou týdně baví s ostatními o svém oblíbeném klubu a čtvrtina přiznává, že si bez něj nedovede představit život. Na internetu sleduje denně dění v první lize 29 procent dotázaných, v televizi o tři procenta méně.

Nejvíce fanoušků na facebooku má Sparta (124.345), následuje s velkým odstupem Slavia (39.776) a třetí je Plzeň s 34.072 příznivci. V Plzeňském kraji příznivci pociťují nejintenzivnější spojení klubu s regionem. Na bodové škále od 1 do 7,7 uvedli 5,2.

"Cílem bylo zjistit, kdo, proč, jak a kde sleduje či chodí na Gambrinus ligu. Vzorek populace, který jsme oslovili, je poměrně velký. Jedná se tak o regulérní výzkum, s nímž pracují zahraniční soutěže jako Premier League či NBA," uvedl šéf ligy a předseda LFA Dušan Svoboda v tiskové zprávě.

Ligová fotbalová asociace podle něj bude s průzkumy mezi fanoušky pokračovat. "Každá firma chce vědět, jací jsou její zákazníci, a jak její produkt používají. Tímto směrem se musí vydat i Gambrinus liga. Výzkum, který jsme provedli, je první iniciativou, jak poznat konzumenty tohoto konkrétního produktu. V tomto duchu chceme pokračovat i nadále," dodal.

Podle průzkumu chtějí fanoušci chodit na fotbalovou ligu v sobotu.

Autor: ČTK

15.5.2013 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
Žižkovský vysílač v Praze
18

Nové televizní vysílání startuje od března

Sedmiramenný svícen, symbol židovství
DOTYK.CZ
7

Izraelci spočítali židy v okolí Trumpa. Na výročí šoa

AKTUALIZOVÁNO

Česko zasáhl silný vítr. Kácel stromy, ochromil dopravu, shazoval střechy

Předpověď meteorologů se vyplnila. Velmi silný vítr narušil železniční dopravu po celé České republice. Nejvíce pak v jižních Čechách. V Praze ničil také billboardy a shazoval plechy ze střech. Vítr by měl během dneška postupně slábnout. Výstraha platí v hlavním městě i ve většině krajů do dnešních 10:00.

Soud poslal muže, který chtěl k islamistům, na tři roky do vězení

Jan Silovský ze Spáleného Poříčí, který se chtěl přidat k teroristické organizaci Islámský stát, byl odsouzen za trestný čin podpora a propagace terorismu ve stadiu pokusu a soud mu vyměřil trest tři roky a tři měsíce v mírnějším typu věznice s dohledem.  

Plastové tašky už nebudou v obchodech zdarma. Sněmovna schválila novelu

Lidé zřejmě nebudou moci od příštího roku získat v obchodech zadarmo žádné plastové tašky, v nichž by si mohli odnést zboží. Bezplatné by mohly zůstat jen tenké sáčky, například na pečivo či masné výrobky. Sněmovna to dnes schválila v rámci novely o obalech, která má v návaznosti na předpisy EU omezit objem plastového odpadu.

Rodičům vadí povinná předškolní docházka

V názorech na novou povinnost nechat zapsat budoucí prvňáčky do mateřských škol se rodiče předškoláků a učitelé neshodnou. Stejně jako u další možnosti učit dítě doma, ale počítat s tím, že bude muset absolvovat přezkoušení, zda je stejně připravené jako jeho vrstevníci navštěvující školky. Povinná předškolní docházka začíná platit od září letošního roku.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies