VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Prázdná místa na stadionech? Brazílie už řeší, kam se poděli fanoušci

Sao Paulo - Nejdříve říkali, jak je zaskočil obrovský zájem o vstupenky. Těsně před šampionátem už přiznávali, že ne všechny zápasy jsou vyprodané. A teď dodávají oficiální čísla. Zcela zaplněný stadion nebyl dokonce ani při pátečním šlágru mezi Španělskem a Nizozemskem, který skončil debaklem obhájců titulu 1:5.

17.6.2014
SDÍLEJ:

Volná místa na stadionech Foto: ČTK/ABACA

V hledišti v Salvadoru bylo podle oficiální zprávy FIFA zhruba 3500 volných míst.

Celková návštěva na zápase sice nebyla nejnižší na šampionátu, utkání sledovalo 48.173 fanoušků, byl to ale duel s největším množstvím neobsazených sedadel. Na utkání Pobřeží slonoviny s Japonskem v Recife bylo podle statistiky FIFA 2316 volných míst, následovaly duely Uruguay - Kostarika (1669) a Kolumbie - Řecko (1085).

Mezi duely, které se nehrály před zcela zaplněným hledištěm, patřil i atraktivní zápas mezi Anglií a Itálií. V Manausu v srdci amazonského deštného pralesa ho sledovalo 39.800 diváků. Podle zástupců FIFA jsou prázdná místa způsobena tím, že držitelé vstupenek na zápas nepřijedou nebo si je právoplatní majitelé ani nevyzvednou. A tak ani není možné poslat za ně "náhradu".

Úvodní desítku zápasů na světovém šampionátu v Brazílii vidělo více než 503.000 fanoušků. Největší návštěvu měl zatím duel Argentiny s Bosnou a Hercegovinou, který na legendárním stadionu Maracaná v Riu de Janeiro shlédlo 74.738 fanoušků.

Na zahajovacím duelu šampionátu domácí Brazílie s Chorvatskem fandilo na stadionu Itaquerao v Sao Paulu 62.100 diváků. Nejméně se jich naopak sešlo na duelu Mexiko - Kamerun (39.216).

FIFA přijala v předprodeji rekordní počet více než 11 milionů žádostí o vstupenky, kterých bylo do volného prodeje vyčleněno 3,1 milionu. Den před zahájením bylo rozebráno více než 2,98 milionu kusů, v pondělí FIFA evidovala ještě 7100 volných vstupenek na šestici zápasů.

Autor: ČTK

17.6.2014 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
Útok před britským parlamentem
AKTUALIZUJEME
18 10

Teror před britským parlamentem: Útočník čtyři lidi zabil a 40 zranil

Ilustrační foto.
29

EET a fitness: trenéry čeká existenční dilema, zákazníky fronty

Zrychlí stavby? Politici chtějí vyšachovat ekology i spolky

Kuňkání žab zřejmě ještě více než dnes zanikne v hluku stavebních strojů. Důvod? Výhrady, které ke stavbám vyjadřují ekologové či různé občanské spolky, už brzy úřady nebudou tolik poslouchat. Připravit je o slovo může chystaná novela zákona o posuzování vlivů na životní prostředí (tzv. EIA), která má omezit možnost vyjadřovat se tak jako dosud k chystaným velkým stavbám, jako jsou dálnice nebo továrny.

Katastrofa: Zelenina zdražila!

„Brutální zdražení potravin." „Salátová krize!" „Zákazníci zuří: Zelenina je moc drahá!" „Oběti letošní zimy: okurky, cukety, ledový salát." Češi jsou od počátku roku zásobováni katastrofickými zprávami o tom, jak letos zdražuje zelenina. Jeden by snad začal okopávat zanedbaný záhumenek či navezl na balkon pytle plné hlíny, aby si mohl vypěstovat pár rajčátek a nějakou tu okurku.

Poruchy spánku trápí stále více dětí. Mohou za to i chytré telefony

Ráno nedokážou vstát z postele a ze školy nosí horší známky. Neporadí si s běžným výkladem, který nedoprovází obraz. Ordinace dětských neurologů se stále častěji plní školáky, kteří jsou unavení a neudrží pozornost. Důvod je jednoduchý: české děti trpí poruchami spánku. Ty jim způsobují mobily a tablety.

Spíme málo. Trpíme proto nadváhou a depresemi

Spánek? Na ten jsem dlouho neměla čas, přiznává osmatřicetiletá manažerka Lenka Procházková. Snažila se totiž stihnout úplně všechno – práci si nosila domů, děti dirigovala hlavně přes telefon, k tomu se starala o nemohoucí rodiče. Během pracovního týdne strávila v posteli sotva pět hodin denně. Někdy musely stačit i čtyři hodiny. Dokud nepřišel zvrat.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies