VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Fotbalová Sparta otevřela tribunu pro rodiny s dětmi

PRAHA - Fotbalová Sparta Praha jako první klub v České republice dnes při ligovém utkání s Mladou Boleslaví otevřela tribunu, která bude sloužit výhradně rodinám s dětmi.

2.4.2007
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: DENÍK/David Tesař

Vyhrazený sektor je umístěný na východní tribuně za brankou blíže k letenské pláni v sektorech H23 a H24 a má kapacitu 500 míst. Sparta na tribuně slibuje zajištění bezpečí a pohodlí pro nejmladší návštěvníky i jejich doprovod.

Pražský klub zřízením tribuny reagoval na výzkum u společnosti Millward Brown. Podle něj měla většina rodičů strach vzít na fotbalový zápas i svého potomka. Chyběla jim prý také možnost, aby se děti na stadionu mohli zabavit i jinak než pouze sledováním zápasu. Sparta se proto zasadila o zřízení nového projektu, jehož hlavním partnerem je společnost RWE.

"Je to další krok pro zvýšení komfortu jedné z našich důležitých cílových skupin na našem stadionu," řekl na dnešní tiskové konferenci Lukáš Přibyl, ředitel komunikace pražského klubu. "Výsledky průzkumu pro nás jsou velmi důležité, chceme fanouškům vycházet vstříc a stále se tak pokoušet o zvýšení návštěvnosti," dodal Přibyl.

Rodinná tribuna má samostatný vchod, v odděleném sektoru bude navíc posílená ostraha. Problémem prý nebude ani skutečnost, že několik desítek metrů vzdušnou čarou od ní se ve stejné části stadionu pravidelně scházejí skalní příznivci Sparty.

Z rodinné tribuny je možné plynule přejít k oddělenému stánku s občerstvením a do koutku s atrakcemi, kde děti mohou trávit čas před utkáním, po jeho skončení, ale také v jeho průběhu. Zabavit se prý také budou moci při řadě doprovodných soutěží. "Při našem průzkumu se ukázalo, že v případě zřízení takové tribuny, by se zájem rodin o návštěvu zápasu jednoznačně zvýšil," uvedl Petra Průšová ze společnosti Millward Brown.

Na tribunu mají vyhrazený vstup pouze děti se svým doprovodem, společná vstupenka pro tři osoby bude stát 200 korun, samostatná dětská vstupenka pak 50 korun. Do budoucna se podle Přibyla uvažuje také o tom, že by Sparta na rodinnou tribunu zřídila speciální permanentky.

Sparta se o poznatky při průzkumech veřejného mínění opírá už několik let. Snaží se jejich prostřednictvím zjistit, jak je možné zvýšit návštěvnost během svých domácích duelů. V této sezoně na Letnou v průměru na jeden zápas dorazilo bezmála 9700 diváků, na pomyslné druhé příčce je Liberec, kam jich průměrně chodí asi 6400.

Pražský klub se u průzkumů snaží zjistit, co fanoušky odrazuje od návštěvy stadionu. K jakým poznatkům se dospělo letos? Lidé na fotbal nechodí kvůli projevům násilí, rasismu a agresivnímu chování části fanoušků, některým prý chybí opravdové hvězdy na trávníku, komfort v hledišti či v sociálním zázemí. Pro fanoušky, kteří na zápas zavítají, je prý rozhodujícím měřítkem kvalita hry a atmosféra během zápasu.

2.4.2007 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ilustrační foto

Chystá se bič na soukromé lékaře

Politolog Jan Kubáček.
3

Politolog Kubáček: Voličům hromadění postů vadí čím dál méně

EET? Prázdné výlohy a strach

Po restauracích, barech a hotelech, které už mají za sebou skoro tři měsíce zkušeností, míří elektronická evidence tržeb (EET) do dalších provozoven. Od začátku letošního března čeká živnostníky podnikající v maloobchodě i velkoobchodě. Někteří jsou už teď dokonale připraveni, jiní podlehli strachu a s podnikáním raději končí.

Zpátky do hospod. Lidé se vrací k točenému pivu

Několikaletý propad sudového piva se podařilo zastavit, naznačují první data za loňský rok.

Trump vs. média. Podle novináře americký prezident překročil hranici

Prezident Spojených států Donald Trump označením médií za nepřítele lidu podle komentátora a moderátora americké zpravodajské televize Fox News Chrise Wallaceho zašel v kritice tisku příliš daleko. Wallace poznamenal, že s novináři se potýkali všichni američtí prezidenti, ale nový šéf Bílého domu překročil hranici.

AUTOMIX.CZ

Nejhezčí moderní Škoda ohromila před 15 lety svět. Do výroby se přesto nedostala

Před 15 lety se české automobilce Škoda podařilo dokonale ohromit svět. Na březnovém autosalonu v Ženevě totiž tehdy představila koncept Tudor, velké kupé, které mnozí považují za nejpohlednější auto, jaké v moderní éře značky vzniklo. Ani úspěch studie ale nestačil k zahájení sériové výroby.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies