VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Už zase sviští přestupová lasa ze Západu

Praha - Jakoby se čekalo na startovací pistoli s kapslíky.

24.7.2008
SDÍLEJ:

O fotbalové služby Jana Morávka je obrovský zájem.Foto: GetPhoto/Martin Sidorják

Sotva skončil evropský šampionát devatenáctiletých pro české hráče, zahraniční kluby zvučných jmen házejí nabídku za nabídkou. Anglie, Itálie, Španělsko, Německo a Nizozemsko.

Velkokluby předních evropských lig se dostávají do druhého kola výběru. Ty menší, průměrné, už narazily na překážku – vysokou cenu.

A jaký je největší český hit? Podle Davida Nehody, ze společnosti Nehoda sport zastupující hráče, to je slávista Tomáš Necid. „Je to logické, když se nejspíš stane nejlepším střelcem turnaje. Zatím ale žádné konkrétní nabídky nejsou, přesto se po něm poptávají velkokluby z Anglie, Itálie a Španělska,“ říká Nehoda.

To mladý klokan Jan Morávek z Bohemians 1905 má nabídky už dvě a obě dost konkrétní. „Právě za ním jedu si o tom promluvit. Nabídky předložil jeden přední klub z Nizozemska, který bude hrát předkolo Ligy mistrů a také velkoklub z Německa, jenž Ligu mistrů už má jistou. Ale jména říct zatím nemohu,“ mlží s úsměvem Morávkův manažer Jiří Stejskal.

Tady je legenda k hádance: V Nizozemsku by to mohl být Tw. Enschede, a v Německu zase Brémy, nebo hvězdný Bayern.

„Ovšem zájem měla i Sparta, Slavia i Liberec. Sám Honzik slušně odmítl Spartu, přestože tam je Víťa Lavička a spíše upřednostnil Slavii. Ale všechny kluby odradila pochopitelně cena. Tu vedení Bohemky stanovilo na 2,5 milionů eur (60 milionů korun),“ prozradil Stejskal.

„Částka byla poměrně značná i pro nizozemského zájemce, ovšem ten je ochotný jednat o splátkách, což by pro Bohemku bylo jen dobře. Německý gigant cenu akceptoval, což mě trochu překvapilo,“ líčí Stejskal.

Zájem podle agenta ze společnosti Sport Invest Pavla Zíky projevil i jeden velký, avšak nejmenovaný italský klub, o Lukáše Marečka – velký talent Brna. „Během mistrovství se na něj eminentně poptával, ale my po zralé úvaze s hráčem a rodinou upřednostnili zatím domácí ligu,“ říká Zíka.

Většina mladých reprezentantů je v hledáčků zahraničních klubů už od předloňského mistrovství Evropy sedmnáctek. To je i případ kapitána českého týmu Jana Poláka. „O něj se dlouho zajímal Inter Milán, ale rovněž jsme se rozhodli pro setrvání v Liberci. Kluci se ještě ukážou za rok na mistrovství světa dvacítek. Mají čas,“ říká agent Zíka.

Autor: Jan Zelenka

24.7.2008 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Záchranáři pomáhají běžcům na olomouckém půlmaratonu 2017
25

Na půlmaratonu v Olomouci ošetřili přes 50 lidí, pět skončilo na urgentu

Ilustrační fotografie.
2 30

Vyplašená zvěř, zničené porosty. Čtyřkolky přidělávají vrásky myslivcům

DOTYK.CZ

Česká agentura veze z Cannes několik cen. Za kampaň pro časopis, co už nevychází

Čím jsou pro světový film ceny americké filmové akadamie Oscar, tím je pro evropskou reklamu mezinárodní reklamní festival Cannes Lions. Koná se vždy koncem června ve francouzském letovisku Cannes a v posledních letech je na něm úspěšná česká pobočka reklamní sítě Young & Rubicam.

Ohnivé peklo v Pákistánu, nejméně 120 lidí uhořelo po vzplanutí cisterny

/VIDEO/ K tragédii došlo v Pákistánu, kde se převrátila cisterna s palivem. Následně ji zachvátil požár, který se rychle rozšířil na okolní automobily a motorky. Podle posledních informací na místě zemřelo nejméně 125 lidí. Další desítky byly s vážnými popáleninami převezeny do nemocnic. Podle záchranářů tak mohou počty obětí nadále stoupat.

Týdenní zkrat: Milionová milost

Paroubek to zkusil, Zaorálek mu to zarazil, Klaus slavil a dostal milion. I další zprávy měly katastrofický rozměr.

Na kolapsech se podílí horko, ale i alkohol. Lékaři: Omezte pobyt na slunci

Horké a dusné počasí se podepisuje i na zdravotním stavu lidí. Dopad horkých dnů na lidský organismus zaznamenávají hlavně kardiaci a "plicaři".

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies