VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Věrní fanoušci zase přisypají klokaní kase

Praha - O tradičně masivní podporu svých příznivců se budou moci opřít fotbaloví Bohemians 1905.

9.7.2009
SDÍLEJ:

Fanoušci Bohemians 1905Foto: Zdeněk Plachý

Už během prvního týdne prodeje vstupenek na příští prvoligovou sezonu se udalo přes dva tisíce permanentek.

A to se hlavní nápor teprve očekává. Do pátku 10. července mají svá místa rezervována stávající permanentkáři, od pondělí jdou pak do prodeje všechna místa.

„V dalších dnech očekáváme ještě větší nárůst zájmu. Ďolíček bude patřit k nejplnějším stadionům v republice,“ slibuje Lukáš Přibyl, ředitel klubu.

Nejen podporou fyzickou pomáhají věrní příznivci svým klokanům. Ale i finančně. Díky velkému zájmu výrazně přispívají na chod klubu.

„Příjem z prodeje permanentek očekáváme přibližně okolo šesti milionů korun, další příjmy pak budou od fanoušků z běžného vstupného a dalších přibližně osm milionů z prodeje ve fanshopu. Příznivci Bohemky se tak na našem rozpočtu podílejí zhruba z dvaceti procent, což je velmi významná částka,“ přiznal Přibyl.

Prodej permanentních vstupenek probíhá v Ďolíčku každý pracovní den, nejlevnější permanentky stojí 1200 Kč do sektoru domácích, nejdražší 2 300 Kč na hlavní tribunu.

(zel)

9.7.2009 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ilustrační foto
3 8

Rusko varuje Norsko: Američtí mariňáci u vás zhorší vztahy s námi

Ilustrační fotografie.
10 30

Vyplašená zvěř, zničené porosty. Čtyřkolky dělají vrásky myslivcům

OBRAZEM: Poslední ohňostroj v Brně ukázal Nebe na Zemi. V rytmu jazzu

/VIDEO, ANKETA/ Nebem tancují miliony pestrobarevných jisker. Vlní se vesele do jazzového rytmu, rozsvítí se a zase mizí. Oblohu nad Špilberkem v sobotu prozářil závěrečný nesoutěžní ohňostroj festivalu Ignis Brunensis. Podívaná nesla název Nebe na zemi podle slov známé skladby Jaroslava Ježka.

DOTYK.CZ

Česká agentura veze z Cannes několik cen. Za kampaň pro časopis, co už nevychází

Čím jsou pro světový film ceny americké filmové akadamie Oscar, tím je pro evropskou reklamu mezinárodní reklamní festival Cannes Lions. Koná se vždy koncem června ve francouzském letovisku Cannes a v posledních letech je na něm úspěšná česká pobočka reklamní sítě Young & Rubicam.

AKTUALIZOVÁNO

Tragická sobota. Na silnicích zemřelo devět lidí, letos nejvíc

Sobotní dopravní nehody si vyžádaly devět lidských životů, což je letos dosud nejvíce v jednom dni. Umírali při nich lidé v autech, motocyklisté, chodci i cyklisté. Dosud byl nejtragičtějším dnem na českých silnicích pátek 16. června, kdy zemřelo šest lidí. Vyplývá to z předběžných policejních statistik.

Ohnivé peklo v Pákistánu, nejméně 120 lidí uhořelo po vzplanutí cisterny

/VIDEO/ K tragédii došlo v Pákistánu, kde se převrátila cisterna s palivem. Následně ji zachvátil požár, který se rychle rozšířil na okolní automobily a motorky. Podle posledních informací na místě zemřelo nejméně 125 lidí. Další desítky byly s vážnými popáleninami převezeny do nemocnic. Podle záchranářů tak mohou počty obětí nadále stoupat.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies