Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Vstupenky na Plzeň v Mnichově jdou do prodeje v sobotu 5. října

Plzeň - Bavorský klub uvolnil na svůj domácí zápas pro Plzeň přes tři tisíce lístků, tisícovka jich půjde do volného prodeje. Cena jedné vstupenky bude 1040 korun.

24.9.2013
SDÍLEJ:

Vstupenky - Ilustrační foto.Foto: ČTK/Krumphanzl Michal

„Z celkového počtu bylo 200 vstupenek poskytnuto fanouškovským skupinám, které podporují Viktorii také na výjezdech v rámci české nejvyšší soutěže. Zbývající počet byl rozdělen mezi potřeby klubu, např. obchodní partneři, hráči, zaměstnanci, druhá třetina půjde na pokladny a třetí třetina šla mezi cestovní kanceláře SLAN Tour, CK INEX, Burdatour a Čedok, které poskytují zájezdy na zápas. Pouze tyto kanceláře budou mít k dispozici oficiální klubové lístky do sektoru hostů," uvedl mluvčí Viktorie Plzeň Pavel Pillár.

Do prodeje na pokladnách Doosan Areny půjde tisíc vstupenek. „Přednost budou mít opět držitelé permanentek. Držitel celosezónní vstupenky si proti své permanentce bude moct nakoupit jednu vstupenku do Allianz Areny, jeden fanoušek může mít u sebe maximálně celkem 5 permanentek," doplňuje Pillár.

Prodej vstupenek startuje v sobotu 5. října od 10 hodin na pokladnách ve Štruncových sadech. Prodej skončí v 17 hodin. Pokud nebude vyprodáno, bude prodej pokračovat v neděli opět od 10 hodin a to i pro fanoušky, kteří nemají permanentku, i tak bude platit omezení 5 vstupenek na osobu.

Autor: Redakce

24.9.2013 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
Peníze. Ilustrační foto.
3 15

Minimální mzda roste. Tisícům lidí kvůli tomu zdraží pojistné

Ponorka Nautilus postavená Dánem Peterem Madsenem
AKTUALIZUJEME
4

Tělo novinářky z Madsenovy ponorky někdo záměrně rozřezal a potopil

Hongkong zasáhl mocný tajfun Hato, život ve městě se zastavil

Zaplavené ulice, stovky zrušených letů, mohutné stromy vyvrácené z kořenů, zavřené školy, obchody i burza. To je jen úvodní bilance tropické cyklóny Hato patřící na stupnici ROCI do nejvyšší, desáté kategorie.

DOTYK.CZ

Vinařský fond podpoří kampaní povinné značení domácích vín

Vinařský fond, který je marketingovou organizací českých a moravských vinařů, připravuje kampaň na podporu větší známosti povinného značení domácích vín trikolórou. Vytvoření kampaně stálo zhruba tři miliony korun, za její mediální nasazení fond zaplatí asi 5,5 milionu korun.

Nominujte Deník v anketě Křišťálová Lupa 2017!

Nominujte Deník.cz do ankety českého internetu Křišťálová Lupa 2017! Díky vám bude mít Váš regionální Deník šanci dostat se do finálního hlasování v kategorii "Zpravodajství".

Netradiční VIP louka v centru Ostravy budí pozornost. Proč?

/FOTOGALERIE/ Květinový experiment v ostravských Komenského sadech budí zaslouženou pozornost nejen obyvatel města, ale také jeho návštěvníků. Kolem VIP louky budou i koně chodit „po špičkách“.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení