VYBERTE SI REGION

Vyprodáno! Lístky na Everton zmizely za čtyři hodiny

Olomouc /VIDEO, AKTUALIZOVÁNO/ - Během čtyř hodin zmizely v pátek vstupenky na zápas olomouckých fotbalistů s Evertonem.

14.8.2009
SDÍLEJ:

Fronta na lístky na Everton před Androvým stadionemFoto: DENÍK/Martin Dostál

Fronta před Androvým stadionem měřila v pátek dopoledne okolo tři sta metrů, vystály si jí tisíce lidí. Desítky fanoušků na lístky na atraktivní duel Evropské ligy čekaly už od pěti ráno.

Prodej vstupenek začal v devět ráno, ve čtvrt na dvě odpoledne klub předprodej ukončil, všechny vstupenky na zápas byly prodány.

„Přibližně ve 13.15 jsme prodali poslední vstupenky, zápas je vyprodán do posledního místa,“ hlásil hrdě vedoucí klubového FanShopu Miroslav Skácelík, který otevřel pokladny v devět hodin dopoledne.

„Nic podobného nepamatuji. Snad jen, když jsem kdysi sám stál frontu na Real Madrid. Ale to byly ještě pokladny u vstupu do areálu, v místech, kde končila fronta dnešní,“ zavzpomínal na slavnou éru Sigmy Olomouc, kdy hanácký klub dokráčel až do čtvrtifinále Poháru UEFA, předchůdce dnešní Evropské ligy.

Podobné hlasy se ozývaly i z fronty, která se dopoledne vinula od pokladen u fanshopu skoro až k letadlu.

„Tohle jsem ještě neviděl!“ - taková byla nejčastější slova v předlouhé řadě lidí čekajících na vstupenky na zápas s anglickým Evertonem. A opravdu, snad ani pověstné fronty z dob socialismu nedosahovaly takto gigantických rozměrů.

V pátek těsně před devátou hodinou ranní totiž začal volný předprodej lístků.

Podle odhadů Olomouckého deníku se jen do jedenácté hodiny mohlo ve frontě objevit více než 3000 zájemců o tento jedinečný zápas. Na Hané zkrátka propukla Evertonmánie.

Přestože Sigma nasadila nebývale vysoké ceny (lístky se prodávají za 400 a 500 Kč), bude zápas, který je na programu 27. srpna od 18.00, s největší pravděpodobností vyprodán již v pátek časně odpoledne.

„První zájemci na vstupenky se scházeli už od páté hodiny ranní,“ sdělil Deníku vedoucí klubové prodejny FanShop Miroslav Skácelík. Okolo šesté hodiny už bylo na místě asi pět desítek nedočkavců.

Fronta kulminovala okolo desáté hodiny, kdy její délka činila přibližně 270 metrů. Sigma otevřela 4 pokladny vedle FanShopu.

S předstihem si vstupenky mohli zajistit čerství a následně stávající držitelé permanentek. Ale i mnozí z nich si frontu vystáli.

„Já už lístky mám, ale potřebuju ještě pro kamarády, kteří tu nemůžou stát. Doufám, že si mi za to náležitě odvděčí,“ svěřil se například věrný fanoušek Sigmy Zdeněk Bohatý, když se marně pokoušel dohlédnout, kolik lidí ještě čeká před ním.

Autor: Martin Dostál

14.8.2009 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

Babiš: Jsem manažer obyvatel této země a mám co nabídnout

Spuštění první fáze EET i snahy o zavedení různých výjimek udaly tón veřejné debatě končícího týdne. Kromě toho byl přijat zákon o střetu zájmů, který bude mít pro Andreje Babiše dalekosáhlé důsledky. Není divu, že během rozhovoru občas křičel, odbíhal pro různé materiály a maily od občanů, kroutil hlavou, ale také se srdečně smál. I když tvrdí, že je naštvaný, hlavně na Bohuslava Sobotku, evidentně je odhodlaný poprat se o vítězství ve volbách a další čtyři roky vést zemi.  

Muž, který postupně přestává ovládat své nohy a ruce: Chci žít naplno

Pracuje jako právník a každý den několik hodin cvičí, aby kvůli své nemoci neskončil nehybný na lůžku. Bojuje, a přes všechny obtíže s postupující ztrátou hybnosti rukou a nohou, které mu způsobuje nemoc nazvaná Charcot-Marie-Tooth (C-M-T), považuje svůj život za šťastný.

„Autobusák" zpříjemnil spoustě lidí jeden den. Nápad ocenil i ředitel DPO

Neobvyklá středeční oslava 27. narozenin šoféra Dopravního podniku Ostrava (DPO) vyvolala nebývalý ohlas. Informace o Martinu Plačkovi, jenž pasažérům ve voze rozvěšel bonbony, oslovila do včerejšího poledne jen na facebooku Deníku 222 tisíc čtenářů.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies