Galerie: Jak se letecky stěhuje armádní vybavení

Vzhůru do nitra obřího letounu. Takhle nakládku vidí řidič vozidla. Návrat z Afghanistánu. Z letounu Ruslan náklad "vystupuje" předními i zadními vraty. Srovnání velikostí. AN-124-100 Ruslan proti tahači s palivem. Každý náklad na palubě musí být řádně připevněn. Řetězy drží kotvy zapustitelné přímo do podlahy nákladového prostoru. Kontejnery s nákladem si letoun umí dovnitř nebo ven "podávat sám". Na stropě nákladové paluby jsou dva jeřáby s nosností 20 tun. Nákladový prostor obřího letounu pojme až 150 tun materiálu. Kontejnery s nákladem si letoun umí dovnitř nebo ven "podávat sám". Na stropě nákladové paluby jsou dva jeřáby s nosností 20 tun. Pohon stroje zajišťují výkonné motory a rozpětí křídel stroje je 73,3 metrů. Uložení nákladu na palubě má na starosti posádka Ruslanu ve spolupráci s našimi vojáky. Nakrmit Ruslan není jen tak. Velký stroj má pořádnou sportřebu. Noční vykládka materiálu z Afghanistánu z letounu Ruslan. Noční vykládka materiálu z Afghanistánu z letounu Ruslan. Zpátky ze zahraniční operace. Technika na palubě čeká na vykládku. V pilotní kabině Ruslanu. Letovou posádku tvoří šest lidí. V pilotní kabině Ruslanu. Letovou posádku tvoří šest lidí. V pilotní kabině Ruslanu. Letovou posádku tvoří šest lidí. Celní a pasová kontrola. Piloti a mechanici ruské společnosti jí musí projít ještě na letišti. Noční vykládka materiálu z Afghanistánu z letounu Ruslan. Ruslan má kromě zadních nákladových vrat s jeřábem pro nakládání kontejnerů také druhá vrata po odklopení nosu letounu. Ruslan má kromě zadních nákladových vrat s jeřábem pro nakládání kontejnerů také druhá vrata po odklopení nosu letounu. Ruslan má kromě zadních nákladových vrat s jeřábem pro nakládání kontejnerů také druhá vrata po odklopení nosu letounu. Obrněná vozidla Iveco po návratu z Afghanistánu. Zatímco přední částí vyjíždějí vozidla, zadní část spouští dolů kontejnery Noční vykládka materiálu z Afghanistánu z letounu Ruslan. Ruslan má kromě zadních nákladových vrat s jeřábem pro nakládání kontejnerů také druhá vrata po odklopení nosu letounu. Zatímco přední částí vyjíždějí vozidla, zadní část spouští dolů kontejnery