Hotovo. Takto Tatra 111 opouštěla výrobní linku a takto zase brázdí silnice
Zdroj: Archiv rodiny Kubíkových
Zdroj: Archiv rodiny Kubíkových
První práce na Tatře. Prakticky do poslední součástky se musela rozebrat.
Zdroj: Archiv rodiny Kubíkových
První práce na Tatře. Prakticky do poslední součástky se musela rozebrat.
Zdroj: Archiv rodiny Kubíkových
První práce na Tatře. Prakticky do poslední součástky se musela rozebrat.
Zdroj: Archiv rodiny Kubíkových
Původní plány, podle kterých Tatru 111 dávali dohromady i dělníci v Protektorátu
Zdroj: Archiv rodiny Kubíkových
Prostor kabiny po odstranění poválečné "boudy"
Zdroj: Archiv rodiny Kubíkových
První práce na Tatře. Prakticky do poslední součástky se musela rozebrat.
Zdroj: Archiv rodiny Kubíkových
"Očištěný základ" tatrovky
Zdroj: Archiv rodiny Kubíkových
Motor a nové plechy už jsou zpět na místě. Do dokončení má ale Tatra 111 ještě daleko.
Zdroj: Archiv rodiny Kubíkových
Motor už je v pořádku na svém místě
Zdroj: Archiv rodiny Kubíkových
"Očištěný základ" tatrovky - zatím bez rámu korby
Zdroj: Archiv rodiny Kubíkových
Tady už je nový rám korby na místě.
Zdroj: Archiv rodiny Kubíkových
Tatra 111, zatím ještě bez kabiny
Zdroj: Archiv rodiny Kubíkových
Kabina se musela celá znovu postavit. Ta původní se totiž vyráběla hlavně ze dřeva.
Zdroj: Archiv rodiny Kubíkových
Kabina a kryt motoru před osazením na své místo
Zdroj: Archiv rodiny Kubíkových
Těsně před dokončením, Tatru 111 čekají poslední úpravy a dovystrojení.
Zdroj: Archiv rodiny Kubíkových