Zdroj: Peugeot
Alfa Romeo 166. Říká se, že každý milovník aut by měl alespoň jednou v životě vlastnit Alfu Romeo. Tak proč ne rovnou vrcholný sedan své doby, ideálně vybavený charakterním šestiválcem Busso. Jeho cena spadla ze základního milionu až na směšných 50 tisíc.
Zdroj: Alfa Romeo
Alfa Romeo 166.
Zdroj: Alfa Romeo
Peugeot 607. Peugeot sice úplně neplatil za výrobce opulentních francouzských limuzín, ale model 607 k nim měl přece blízko. Bohužel však vysoké náklady a jen průměrná spolehlivost mohou za to, že z původního necelého milionu spadla cena pod 60 tisíc.
Zdroj: Peugeot
Peugeot 607.
Zdroj: Peugeot
Renault Vel Satis. Netradiční a trochu divný Vel Satis vám sousedi rozhodně závidět nebudou, ale jeho komfort je nepopiratelný. Výrazně horši je to se spolehlivostí. Jako nový stál kolem milionu a půl, dnes si připravte okolo 80 tisíc.
Zdroj: Renault
Zdroj: Renault
Kia Opirus. Luxusní „Mercedes z Koreje“ přišel ještě před tím, než ze z Kia stala plně uznávaná automobilka. I proto se nikdy netěšil velké oblibě a dnes jej můžete mít doslova „za pár“. Původně stál slabě přes milion, dneska stojí přátelských 80 tisíc.
Zdroj: Kia
Kia Opirus.
Zdroj: Kia
Citroën C6. Poslední z luxusních francouzských limuzín, vybavená úžasně komfortním hydropneumatickým podvozkem. Luxus hodný prezidenta Francie navíc nepřijde draho. Za nepříliš dlouhou dobu spadly ceny z milionu a čtvrt i na 150 tisíc.
Zdroj: Citroën
Citroën C6.
Zdroj: Citroën
Volvo S80. Švédská kvalita a bezpečnost je ve světě aut velkým pojmem. Sedan S80 byl svého času vlajkovou lodí a jeho druhá generace vyráběná od roku 2007 má stále co říct. Navíc vůz, který stával 1,1 milionu korun, stojí dneska okolo 180 tisíc.
Zdroj: Volvo
Volvo S80.
Zdroj: Volvo
Škoda Superb. Tuzemský Superb je sice „pouze střední třída“, ale jak dojde na místo na zadních sedadlech, poráží klidně i prémiovou konkurenci. Základní cena Superbu druhé generace činila necelých 600 tisíc, dnes ho seženete od 180 tisíc.
Zdroj: Škoda
Škoda Superb.
Zdroj: Škoda
Honda Legend. S japonskou limuzínou dostanete prémiové kvality u neprémiové značky a dnes dokonce i za neprémiové peníze. Poslední generace přišla na trh v roce 2005 a stála milion a půl. Dneska si jí můžete dopřát za krásných 200 tisíc.
Zdroj: Honda
Honda Legend.
Zdroj: Honda
Chevrolet Malibu. Závan Ameriky přinesl na český trh velký sedan Chevrolet Malibu. Dáte-li tedy přednost americkému střihu, můžete si pár let staré Malibu obstarat za částku lehce přes 300 tisíc korun. Původně však Malibu stálo přes 600 tisíc.
Zdroj: Chevrolet
Chevrolet Malibu
Zdroj: Chevrolet
Lancia Thema. Nejdražší a zároveň i nejnovější vůz našeho žebříčku je výsledkem italsko-americké kooperace. Lancia Thema je prakticky totožná jako poslední Chrysler 300, ovšem ani zdaleka tak nabubřelá. Za krátkou chvíli spadla cena z milionu na 350 tisíc
Zdroj: Lancia
Lancia Thema.
Zdroj: Lancia