Galerie: Moderní interpretace vozů východu.

ARO 24. Rumunské terénní ARO dostalo pomyslného nástupce také. Puiu Nicolae udělal z klasického off-roadu dnes populární SUV. Dostalo jméno Carpatic. Rumunské terénní ARO dostalo pomyslného nástupce také. Puiu Nicolae udělal z klasického off-roadu dnes populární SUV. Dostalo jméno Carpatic. Rumunské terénní ARO dostalo pomyslného nástupce také. Puiu Nicolae udělal z klasického off-roadu dnes populární SUV. Dostalo jméno Carpatic. Rumunské terénní ARO dostalo pomyslného nástupce také. Puiu Nicolae udělal z klasického off-roadu dnes populární SUV. Dostalo jméno Carpatic. Rumunské terénní ARO dostalo pomyslného nástupce také. Puiu Nicolae udělal z klasického off-roadu dnes populární SUV. Dostalo jméno Carpatic. Rumunské terénní ARO dostalo pomyslného nástupce také. Puiu Nicolae udělal z klasického off-roadu dnes populární SUV. Dostalo jméno Carpatic. Rumunské terénní ARO dostalo pomyslného nástupce také. Puiu Nicolae udělal z klasického off-roadu dnes populární SUV. Dostalo jméno Carpatic. Dacia 1300. Takto si novou verzi Dacie 1300 představuje designér Alexandru Maris. Takto si novou verzi Dacie 1300 představuje designér Alexandru Maris. Takto si novou verzi Dacie 1300 představuje designér Alexandru Maris. Takto si novou verzi Dacie 1300 představuje designér Alexandru Maris. Takto si novou verzi Dacie 1300 představuje designér Alexandru Maris. Takto si novou verzi Dacie 1300 představuje designér Alexandru Maris. Takto si novou verzi Dacie 1300 představuje designér Alexandru Maris. Dacia 1300 Kombi. Třináctistovku od Dacie si pak ve verzi kombi představuje rumunský designér Marius Flitar. Jeho vize udělala z vozu nízký shooting brake. Třináctistovku od Dacie si pak ve verzi kombi představuje rumunský designér Marius Flitar. Jeho vize udělala z vozu nízký shooting brake. Třináctistovku od Dacie si pak ve verzi kombi představuje rumunský designér Marius Flitar. Jeho vize udělala z vozu nízký shooting brake. Třináctistovku od Dacie si pak ve verzi kombi představuje rumunský designér Marius Flitar. Jeho vize udělala z vozu nízký shooting brake. Třináctistovku od Dacie si pak ve verzi kombi představuje rumunský designér Marius Flitar. Jeho vize udělala z vozu nízký shooting brake. Třináctistovku od Dacie si pak ve verzi kombi představuje rumunský designér Marius Flitar. Jeho vize udělala z vozu nízký shooting brake. Třináctistovku od Dacie si pak ve verzi kombi představuje rumunský designér Marius Flitar. Jeho vize udělala z vozu nízký shooting brake. FSO Polonez. Polské FSO vzkřísil, jak jinak, polský designér Pawel Zarecki. Jeho Polonez nakonec vypadá vcelku uvěřitelně. Polské FSO vzkřísil, jak jinak, polský designér Pawel Zarecki. Jeho Polonez nakonec vypadá vcelku uvěřitelně. Polské FSO vzkřísil, jak jinak, polský designér Pawel Zarecki. Jeho Polonez nakonec vypadá vcelku uvěřitelně. Polské FSO vzkřísil, jak jinak, polský designér Pawel Zarecki. Jeho Polonez nakonec vypadá vcelku uvěřitelně. Mnohem extravagantnější příklad nového Polonezu pak přináší Damian Wolinski, který z vozu udělal futuristické čtyřdveřové kupé. Mnohem extravagantnější příklad nového Polonezu pak přináší Damian Wolinski, který z vozu udělal futuristické čtyřdveřové kupé. Mnohem extravagantnější příklad nového Polonezu pak přináší Damian Wolinski, který z vozu udělal futuristické čtyřdveřové kupé. Mnohem extravagantnější příklad nového Polonezu pak přináší Damian Wolinski, který z vozu udělal futuristické čtyřdveřové kupé. Mnohem extravagantnější příklad nového Polonezu pak přináší Damian Wolinski, který z vozu udělal futuristické čtyřdveřové kupé. Polski Fiat 126p. Designér pod přezdívkou pitekkkk je autorem této moderní verze známého „Malucha“, tedy Fiatu 126p. Designér pod přezdívkou pitekkkk je autorem této moderní verze známého „Malucha“, tedy Fiatu 126p. Polski Fiat 125p. Stejný designér si pak vzal do parády také vizi nástupce sedanu Fiatu 125p. Stejný designér si pak vzal do parády také vizi nástupce sedanu Fiatu 125p. Polski Fiat 128p Radovan Varicak pro německý web AutoBild dokázal vytvořit opravdu přesvědčivý koncept nástupce malého sedanu Fiat 128p. Lada 2101. Známý „Žigulík“, neboli Ladu 2101 pro smyšlenou budoucnost má na svědomí studio Diseno-Art. Známý „Žigulík“, neboli Ladu 2101 pro smyšlenou budoucnost má na svědomí studio Diseno-Art. Známý „Žigulík“, neboli Ladu 2101 pro smyšlenou budoucnost má na svědomí studio Diseno-Art. Známý „Žigulík“, neboli Ladu 2101 pro smyšlenou budoucnost má na svědomí studio Diseno-Art. Moskvič 412. Evgeniy Krastev je autorem novodobé reinterpretace známého Moskviče, který v této verzi vypadá jako malý sportovní sedan. Evgeniy Krastev je autorem novodobé reinterpretace známého Moskviče, který v této verzi vypadá jako malý sportovní sedan. Evgeniy Krastev je autorem novodobé reinterpretace známého Moskviče, který v této verzi vypadá jako malý sportovní sedan. Evgeniy Krastev je autorem novodobé reinterpretace známého Moskviče, který v této verzi vypadá jako malý sportovní sedan. Evgeniy Krastev je autorem novodobé reinterpretace známého Moskviče, který v této verzi vypadá jako malý sportovní sedan. Moskvič 427. Stejný recept Evgeniy Krastev nakonec použil také u kombi verze Moskviče 427. Stejný recept Evgeniy Krastev nakonec použil také u kombi verze Moskviče 427. Oltcit Club. Rumunský Oltcit se pokusil transformovat do moderní podoby grafik Alexandru Roventa. Rumunský Oltcit se pokusil transformovat do moderní podoby grafik Alexandru Roventa. Rumunský Oltcit se pokusil transformovat do moderní podoby grafik Alexandru Roventa. Rumunský Oltcit se pokusil transformovat do moderní podoby grafik Alexandru Roventa. Škoda 110 R. Nástupce legendárního „erka“ vytvořil pro německý web AutoBild designér Radovan Varicak. Stejně jako původní auto má dokonce motor pomyslně umístěný vzadu. Další vizi moderní Škody 110 R dříve představilo i designérské studio NOVAGUE. Z této studie nakonec vznikl malosériový supersport R200. Další vizi moderní Škody 110 R dříve představilo i designérské studio NOVAGUE. Z této studie nakonec vznikl malosériový supersport R200. Další vizi moderní Škody 110 R dříve představilo i designérské studio NOVAGUE. Z této studie nakonec vznikl malosériový supersport R200. Další vizi moderní Škody 110 R dříve představilo i designérské studio NOVAGUE. Z této studie nakonec vznikl malosériový supersport R200. Škoda 1203 Minibus. Futuristická představa Škody 1205, která by pokračovala ve šlépějích známé dodávky 1203, je výtvorem designéra Dereka Martela. Futuristická představa Škody 1205, která by pokračovala ve šlépějích známé dodávky 1203, je výtvorem designéra Dereka Martela. Futuristická představa Škody 1205, která by pokračovala ve šlépějích známé dodávky 1203, je výtvorem designéra Dereka Martela. Tatra T603. Skeč novodobé verze Tatry 603 má na svědomí návrhář Matt Finbow. Zcela nový model, jež by pokračoval v duchu limuzín Tatra, již dříve představil český designér Michal Jelínek. Své tatrovce dal označení 903. Zcela nový model, jež by pokračoval v duchu limuzín Tatra, již dříve představil český designér Michal Jelínek. Své tatrovce dal označení 903. Zcela nový model, jež by pokračoval v duchu limuzín Tatra, již dříve představil český designér Michal Jelínek. Své tatrovce dal označení 903. Propracovanou vizi zcela nového modelu s označením Tatra T8 přivedl na svět indický designér Sasank Gopinathan. Propracovanou vizi zcela nového modelu s označením Tatra T8 přivedl na svět indický designér Sasank Gopinathan. Propracovanou vizi zcela nového modelu s označením Tatra T8 přivedl na svět indický designér Sasank Gopinathan. Propracovanou vizi zcela nového modelu s označením Tatra T8 přivedl na svět indický designér Sasank Gopinathan. Propracovanou vizi zcela nového modelu s označením Tatra T8 přivedl na svět indický designér Sasank Gopinathan. Trabant 601. Studii moderního Trabantu v roce 2009 vytvořila firma Herpa Miniaturmodelle, která vyrábí modely autíček. V této představě mělo jít o levný elektromobil. Studii moderního Trabantu v roce 2009 vytvořila firma Herpa Miniaturmodelle, která vyrábí modely autíček. V této představě mělo jít o levný elektromobil. Studii moderního Trabantu v roce 2009 vytvořila firma Herpa Miniaturmodelle, která vyrábí modely autíček. V této představě mělo jít o levný elektromobil. Fungujícího nástupce v roce 2009 vytvořila rovněž společnost IndiKar. Opět se jednalo o elektromobil. O výrobě se uvažovalo, nakonec však plány zůstaly u jediného vyrobeného prototypu. Fungujícího nástupce v roce 2009 vytvořila rovněž společnost IndiKar. Opět se jednalo o elektromobil. O výrobě se uvažovalo, nakonec však plány zůstaly u jediného vyrobeného prototypu. Fungujícího nástupce v roce 2009 vytvořila rovněž společnost IndiKar. Opět se jednalo o elektromobil. O výrobě se uvažovalo, nakonec však plány zůstaly u jediného vyrobeného prototypu. Fungujícího nástupce v roce 2009 vytvořila rovněž společnost IndiKar. Opět se jednalo o elektromobil. O výrobě se uvažovalo, nakonec však plány zůstaly u jediného vyrobeného prototypu. Volha GAZ M24. Novou limuzínu od Volhy, která přináší zcela rozdílný vzhled proti původnímu směřování značky, má na svědomí designérské duo bratrů Bukinů. Jejich model nese označení 5000 GL. Novou limuzínu od Volhy, která přináší zcela rozdílný vzhled proti původnímu směřování značky, má na svědomí designérské duo bratrů Bukinů. Jejich model nese označení 5000 GL. Novou limuzínu od Volhy, která přináší zcela rozdílný vzhled proti původnímu směřování značky, má na svědomí designérské duo bratrů Bukinů. Jejich model nese označení 5000 GL. Mnohem střídmější koncept moderní Volhy pak představuje s modelem 3113 jistý Samir Sadikhov. Wartburg 353. Autorem vidiny moderního Wartburgu je designér Radovan Varicak. Zastava Yugo 45А. Malinkaté Yugo přetvořil do vtipného konceptu elektromobilu designér Milos Parpovic. Vzadu by měl mít vyhřívaná místa na dveřích zavazadlového prostoru, kdyby vás musel někdo v zimě tlačit. Malinkaté Yugo přetvořil do vtipného konceptu elektromobilu designér Milos Parpovic. Vzadu by měl mít vyhřívaná místa na dveřích zavazadlového prostoru, kdyby vás musel někdo v zimě tlačit. ZAZ 966 Záporožec. Lidové vozítko ZAZ převedl do mnohem zábavnější moderní formy designér Zubarev N. Lidové vozítko ZAZ převedl do mnohem zábavnější moderní formy designér Zubarev N. ZIL 4104. Moderní interpretaci prezidentské limuzíny ZIL má na svědomí designér Slava Saakyan, který se nebál striktně držet hranatých tvarů. Moderní interpretaci prezidentské limuzíny ZIL má na svědomí designér Slava Saakyan, který se nebál striktně držet hranatých tvarů. Moderní interpretaci prezidentské limuzíny ZIL má na svědomí designér Slava Saakyan, který se nebál striktně držet hranatých tvarů. Moderní interpretaci prezidentské limuzíny ZIL má na svědomí designér Slava Saakyan, který se nebál striktně držet hranatých tvarů. Moderní interpretaci prezidentské limuzíny ZIL má na svědomí designér Slava Saakyan, který se nebál striktně držet hranatých tvarů. Trochu zakulacenější verzi smyšleného modelu ZIL President dále představilo duo grafiků Yaroslaw Yakowlew a Bernd Weel. Trochu zakulacenější verzi smyšleného modelu ZIL President dále představilo duo grafiků Yaroslaw Yakowlew a Bernd Weel. Trochu zakulacenější verzi smyšleného modelu ZIL President dále představilo duo grafiků Yaroslaw Yakowlew a Bernd Weel. Trochu zakulacenější verzi smyšleného modelu ZIL President dále představilo duo grafiků Yaroslaw Yakowlew a Bernd Weel.