VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Kosmická pošta

Rozhodnutí České pošty modernizovat pobočky by nikoho nepřekvapilo, nebýt nápadu nějakého kreativce, označit tu modernizaci sloganem Pošta kosmického věku.

18.6.2009 10 Přehrát komentář
SDÍLEJ:

Ivan HoffmanFoto:

Vtip je v tom, že pod kosmickým věkem můžeme vnímat stejně tak budoucnost, jako minulost. Že by se pošta chtěla nabídkou retrostylu otevřených přepážek vrátit do doby sputniků, ke Gagarinovi?

Ředitel pošty k tomu uvedl: „Jsem rád, že mizí to podivné oddělení zákazníků od našich zaměstnanců.“

To oddělení se po devadesátém roce zavedlo kvůli bezpečnosti. Jak je to tedy? Nebezpečí pominulo? Anebo nehrozilo?

Pokud chtěla pošta sloganem o kosmickém věku vyzdvihnout technické inovace, zrovna chytré to není. Zavádí technologie, které mladším klientům připadnou jako zcela obyčejné, takže není důvod se chlubit.

Starší klienti zas zuří, že se zavádějí zbytečnosti, místo toho, aby se na přepážkách zaměstnalo více lidí a zrychlil provoz.

To, co pošta předvádí před chystanou změnou na akciovou společnost, je prazvláštní marketingová akce. Vypadá to, že místo zkvalitnění služeb vsadila na zkvalitnění image, čili dojmu.

Na poště kosmického věku sice nezmizí fronta, ale už se v ní díky dotykovým a informačním displejům a velkoplošné obrazovce nebudeme nudit!

Pošta se rozhodla změnit tvář svých poboček v době, kdy tyto mají svůj zenit za sebou. Mění se totiž i naše zvyklosti. Kvůli internetu se posílá méně dopisů, platí méně složenek, ani nemluvě o zašlé slávě pošt, doručujících telegramy a spojujících meziměstské a mezinárodní hovory…

Společnost se vyvíjí v kosmu, který stárne. Že by o to šlo v poštovním sloganu?

Směřujeme k supermoderní poště, na kterou nebude proč jít? To je ten kosmický plán?

Autor: Ivan Hoffman

18.6.2009 VSTUP DO DISKUSE 10
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Kandidát na prezidenta Jiří Drahoš
17 7

Median: Drahoš by ve druhém kole prezidentské volby porazil Zemana

Afričtí uprchlíci na ostrově Lampedusa. Prostředky na jejich život si pro sebe inkasovala italská mafie.
1

Libyjští pašeráci lidí cpou do lodí rekordní počty uprchlíků

Krev v mobilech? Suroviny pro baterie se těží v drastických podmínkách

Věděli jste, odkud pochází suroviny pro mobily, notebooky, nebo televize? Přichází totiž nová doba železná. O kontrolu nad těžbou a obchodem s kovy, ze kterých se vyrábí plošné spoje do elektronických přístrojů, se vedou tvrdé boje, na jejímž počátku jsou zubožené děti v afrických dolech a na konci spokojení uživatelé se smartphony. Z celosvětového byznysu profituje Čína, zásoby ale nejsou nekonečné.

Zeman má dalšího soupeře. Pana Škodu Vratislava Kulhánka

Miloši Zemanovi přibývají silní soupeři. Vedle bývalého předsedy Akademie věd ČR Jiřího Drahoše je to Vratislav Kulhánek, bývalý šéf mladoboleslavské Škody Auto. Jako prezidentského kandidáta ho zítra představí Občanská demokratická aliance podnikatele Pavla Sehnala.

DOTYK.CZ

První světovou válku roznítil nedomrlý intelektuál, který dožil v Čechách

Jeho kulka rozpoutala válku, které podlehlo 40 milionů nešťastníků. Sarajevský atentátník Gavrilo Princip byl bystrý chlapec, v Srbsku dodnes obdivovaný – jmenují se po něm ulice a náměstí. Ovšem mučedníkem se nestal, v době atentátu byl totiž nezletilý a tudíž nemohl dostat oprátku. Princip dožil v Čechách, v terezínské pevnosti, kde jeho tělo rozežírala tuberkulóza a duši sžírala samota i zlé zprávy o válečném osudu jeho milované země.

Stížností na zubaře přibývá, lidem vadí špatná čeština a drahé služby

Jsme zahlceni stížnostmi od pacientů, hlásí Česká stomatologická komora. Každý měsíc jich prý dostanou několik. Stížnosti směřují hlavně na kolegy z cizích zemí. Důvody: zubaři nerozumí dobře česky, další lidem nutí příliš drahé výkony. U některých lékařů se navíc provalilo, že nemají specializaci, kterou uvádějí na vizitce. To by mělo skončit, slibují stomatologové.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies