VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Olympijská zábava

Olympijské hry budou v příštích dnech středem zájmu celého světa. Proto není divu, že se jejich prostřednictvím rozhodli světu připomenout i jedna povědomá limonáda a jistý řetězec rychlého občerstvení.

26.7.2012 85 Přehrát komentář
SDÍLEJ:

Ivan HoffmanFoto:

Že se hlavními sponzory výjimečné sportovní události stanou firmy, kterým se připisuje lví podíl na šířící se obezitě, je kouzlo nechtěného. Sponzory se stali jednoduše ti nejbohatší. Organizátoři jsou rádi za peníze a neřeší, že sportovci budou propagovat problematické produkty. Zajímavější, než samotný sponzoring ovšem je, že vlastně nikomu nevadí. Nikdo přece nebude sledovat napínavé soupeření sportovců proto, aby se pokochal notoricky okoukanými logy.

Už nějakou dobu jsou olympijské hry nejen sportovní, ale také marketingovou událostí. Je to proto, že se z lidské vášně pro sportování stala vášeň pro sportovní podívanou. Baví nás sledovat u televize sportovní reality show, ve které se překonávají hranice lidských možností anebo se ušlechtile soutěží podle předem daných pravidel. Jak už nelze od sebe oddělit sport a zábavu, jsou nedělitelné i zábava a byznys.

Stále samozřejmě platí, že úspěšní sportovci jsou vzorem dětem a mládeži, že jejich vítězství přitahují ke sportu další generace. Čeho jsou ale vzorem? Sport je příležitostí proslavit se a vydělat peníze. Kdo překoná hranice lidských možností, a zvítězí v soutěži, sledované televizí, má šanci získat za sponzora producenta produktů pro obézní televizní publikum. Je to zkrátka dobře vymyšleno. Peníze prospívají sportu, který pak vynáší peníze a to vše proto, že není lepší zábavy, než pohled na lidi, kteří jsou štíhlí, pohybliví, šikovní a veselí.

Autor: Ivan Hoffman

26.7.2012 VSTUP DO DISKUSE 85
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

eet
6

EET: obchodníci s obuví mají strach ze sankcí a kontrol

Výhled na České středohoří. Vzadu Milešovka
0 14

Obludné plány na zastavění vrcholu Milešovky šly k ledu

Co je nepřijatelné? Večerní emaily nebo zdrobněliny v doméně

Lidé často v elektronické komunikaci podceňují pravidla slušného chování. Ať se jedná o emaily, esemesky nebo internetové diskuse. Jak na úřední mail?

Lidl dramaticky zvyšuje nástupní mzdu a srovnává platy v regionech

Praha - Diskontní řetězec Lidl zvýší od 1. března nástupní mzdu zaměstnanců v obchodech o 25 procent, ta tak dosáhne 23 333 korun při čtyřicetihodinovém úvazku. Průměrná mzda prodavačů a pokladních bude při stejném úvazku 24 897 Kč.

AUTOMIX.CZ

PŘEHLEDNĚ: Proč se škodovky jmenují, jak se jmenují?

Od konce 80. let česká automobilka Škoda svoje modely označuje výhradně slovními názvy. Na začátku této éry byl samozřejmě Favorit.

DOTYK.CZ

Příjmy začínajících vědců jsou pod hranicí chudoby

V České republice je přibližně 25 tisíc doktorandů. Mnozí na začátku studia pomýšlí na vědeckou dráhu. Ve vědě je přitom čím dál víc důležitá mezinárodní spolupráce. Podle slov předsedkyně České asociace doktorandek a doktorandů Kateřiny Cidlinské však českým studentům současný systém nedovoluje být na této mezinárodní úrovni zcela konkurenceschopní.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies