VYBERTE SI REGION

Praha v krizi

Zpráva o pádu pražského primátora není žádným bleskem z čistého nebe. V pravicové koalici to už nějakou dobu jiskřilo a primátor Svoboda to neměl lehké ani mezi svými. Doplatil nakonec na dvě věci. Na to, že pod jeho vedením koalice špatně hospodařila, a na to, že nebyl ochoten špatné hospodaření zaštítit. Zní to jako protimluv, ale v pražské politice jde o takové peníze, a takovým lidem, že nejde o nic jiného. Uvidíme, zda to nakonec dojde i Pražanům, na které docela sedí vtip o dlouhém vedení, pořizovaném v bohaté rodině.

24.5.2013 175
SDÍLEJ:

Ivan HoffmanFoto: Deník

Když se v Praze po posledních volbách poražená ODS spojila s ČSSD proti vítězné TOP 09, celá republika sledovala vášnivé protesty Pražanů, které ani nenapadlo, že by místo pravicové koalice mohli přihlížet vzkříšení opoziční smlouvy. Proto, když ODS koaliční ČSSD podrazila a přizvala do vlády TOP09, nikomu to nepřišlo divné. Za zmínku to stojí až nyní, kdy pro změnu TOP09 zařízla ODS, aby se v budoucnu opírala o podporu ČSSD. Proti čemu a zda vůbec teď bude Praha bouřit je těžko předvídat. Voliči v metropoli musí mít z těch zrádných a proradných politiků, které zvolili, pořádně zamotané hlavy a možná i nevolnost kolem žaludku.

Částečně je omlouvá, že původně si vybírali mezi Tůmou, Dienstbierem a Svobodou. Těžko jim vyčítat, že neprokoukli politické klamání spotřebitele. Taková drzost, kdy strany své mediální lídry hodí po kampani přes palubu, jako se to stalo v Praze, není úplně běžná. Faktem je, že Pražané jsou zvláštní, a vždycky volí jinak, než zbytek republiky. Otázka nezní, zda Pražané i příště naletí. Jde pouze o to, čemu naletí příště, anebo komu naletí pro změnu. Zkrátka hodně peněz rovná se dlouhé vedení.

Autor: Ivan Hoffman

24.5.2013 VSTUP DO DISKUSE 175
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Aston Martin postaví 25 nových exemplářů modelu DB4 GT. Cena je astronomická

Britská automobilka Aston Martin se vrátí k výrobě vozu, jehož život byl původně vymezen lety 1959 až 1963. Příští rok totiž obnoví produkci slavného modelu DB4 GT, v plánu je stavba 25 kusů.

Loučení s tratí do Koutů: končí barevné motoráky i soukromník

Údolí Desné – Největší změna za devatenáctiletou historii nastala v noci ze soboty 10. na neděli 11. prosince na Železnici Desná. Osobní vlaky zde přestala provozovat soukromá firma, nahradily ji České dráhy.

Žloutenka stále řádí. Chybí vakcíny, hlásí nejen lékárny

Vyškov – Jde o agresivní infekci, člověka může zabít za pár hodin od prvních příznaků. Mnoho nakažených se i po vyléčení po celý život potýká s následky, jako jsou třeba amputace končetin nebo hluchota. K nejohroženějším patří děti. Přestože je možné se proti meningokokovi typu B očkovat, vakcíny chybí. Na Vyškovsku podle dětské lékařky Anežky Bahníkové z Vyškova už zhruba čtyři až pět měsíců.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies