VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Volební krajina

Vždy takto před volbami reklamní plochy zaplevelí volební agitace. Ta tradičně pozůstává z hlav vyvedených v nadživotní velikosti, provázených logem partaje a většinou také stručným sloganem pro řidiče. Informační hodnota takto pojaté agitace je zanedbatelná a tváře na plakátech většinou patří neznámým lidem, nezřídka nedůvěryhodným již od pohledu.

27.9.2016 139 Přehrát komentář
SDÍLEJ:

Ivan HoffmanFoto: Archiv/Deník

Vzhledem k tomu, že reklama není levnou záležitostí, musí být její zadavatelé přesvědčeni, že funguje. Pokud mají pravdu, je to s námi občany docela špatné. Spíše je to ale tak, že ty hlavy na plakátech nefungují a podbízejí se nám proto, že se marniví a ješitní politici nechali doběhnout a vysát reklamními kreativci.

Z volební krajiny vyzařuje marnost a prázdnota. Lidé se přepravují za prací, za nákupy či za zábavou příležitostným panoptikem kandidátů, kteří cosi obecného slibují anebo se jen sebevědomě tváří, jako by už byli hejtmany či senátory. Nikdo se před touto drahou výzdobou nezastavuje, před plakáty není vidět hloučky diskutující o tom, jakým přínosem by hlava z billboardu mohla být pro kraj či zda tu hlavu poslat anebo neposlat do Senátu v Praze.

Každá reklamní kampaň jednou skončí. Hlavy kandidátů budou přelepeny reklamou na něco jiného a do dalších voleb politici zapomenou, že vyhodili peníze oknem. A reklamní kreativci jim to připomínat nebudou.

Autor: ČTK

27.9.2016 VSTUP DO DISKUSE 139
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Zdravotní sestra. Ilustrační snímek

Nemocnice jako farmy na bakterie. Nakazí se v nich desetitisíce Čechů

A skuteční vítězové - film Moonlight.
AKTUALIZOVÁNO
2 15

Předávání Oscarů: Nejlepším filmem je La La Land. Ne! Je to Moonlight

AUTOMIX.CZ

Řadit při parkování jedničku, nebo zpátečku? A je dobré vždy zatahovat „ručku"?

Kdo jezdí s manuální převodovkou, má většinou svůj zažitý proces, kterým zabezpečuje auto po zaparkování proti rozjetí. Mnoho z nás to dělá už zcela podvědomě. Ale když budeme nad tímto zdánlivě jednoduchým úkonem více přemýšlet, můžeme se vyvarovat nechtěných nákladů.

Bezpečnostní agentura se ohradila proti tvrzením ředitele Národní galerie

Bezpečnostní agentura ABAS IPS Management, která vypověděla smlouvu Národní galerii (NG) v Praze, se ohradila proti tvrzením jejího ředitele Jiřího Fajta, že při její ostraze galerijních budov byla poškozena vystavená díla a ostraha měla fyzické konflikty s návštěvníky. Agentura v pondělí sdělila, že uvedené výroky ji poškodily, chce se proto proti nim bránit právními kroky a od Fajta požaduje veřejnou omluvu.

Věra Jourová: Na prezidenta by měl kandidovat Martin Stropnický

Na sněmu ANO sklidili velký potlesk zástupci hnutí v evropských strukturách, eurokomisařka Věra Jourová, místopředseda Evropského parlamentu Pavel Telička a europoslankyně Dita Charanzová. Vystupovali jako kompetentní zastánci českých zájmů v EU, kterou vnímají coby jediné možné řešení pro Česko. Deník hovořil se zakládající členkou ANO Věrou Jourovou, jež má v hnutí stále silnou pozici.

HMD Global po 17 letech vzkřísila legendární Nokii 3310

Finská společnost HMD Global, která vyrábí telefony značky Nokia, uvede ve druhém čtvrtletí na trh pokračovatele legendárního tlačítkového modelu 3310. Telefon bez operačního systému přichází na trh téměř 17 let po svém předchůdci a má stát 49 eur, tedy asi 1350 korun. HMD to dnes oznámila před zahájením veletrhu MWC v Barceloně.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies