VYBERTE SI REGION

Volební krajina

Vždy takto před volbami reklamní plochy zaplevelí volební agitace. Ta tradičně pozůstává z hlav vyvedených v nadživotní velikosti, provázených logem partaje a většinou také stručným sloganem pro řidiče. Informační hodnota takto pojaté agitace je zanedbatelná a tváře na plakátech většinou patří neznámým lidem, nezřídka nedůvěryhodným již od pohledu.

27.9.2016 139
SDÍLEJ:

Ivan HoffmanFoto: Archiv/Deník

Vzhledem k tomu, že reklama není levnou záležitostí, musí být její zadavatelé přesvědčeni, že funguje. Pokud mají pravdu, je to s námi občany docela špatné. Spíše je to ale tak, že ty hlavy na plakátech nefungují a podbízejí se nám proto, že se marniví a ješitní politici nechali doběhnout a vysát reklamními kreativci.

Z volební krajiny vyzařuje marnost a prázdnota. Lidé se přepravují za prací, za nákupy či za zábavou příležitostným panoptikem kandidátů, kteří cosi obecného slibují anebo se jen sebevědomě tváří, jako by už byli hejtmany či senátory. Nikdo se před touto drahou výzdobou nezastavuje, před plakáty není vidět hloučky diskutující o tom, jakým přínosem by hlava z billboardu mohla být pro kraj či zda tu hlavu poslat anebo neposlat do Senátu v Praze.

Každá reklamní kampaň jednou skončí. Hlavy kandidátů budou přelepeny reklamou na něco jiného a do dalších voleb politici zapomenou, že vyhodili peníze oknem. A reklamní kreativci jim to připomínat nebudou.

Autor: ČTK

27.9.2016 VSTUP DO DISKUSE 139
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Sting zazpívá jako headliner Metronomu. Prvně na festivalové stagi

Praha /HEADLINER, FESTIVAL/- Pražský Metronome Festival odtajnil první zahraniční hvězdu. V termínu 23. a 24. června zazpívá na Výstavišti Sting a doprovodí ho jeho trio. Předprodej pro některé začíná již dnes.

Čechům chutná. Přibrzdili ale v alkoholu

Praha – „Spotřeba potravin nabrala dobrý trend. Zdá se, že lidé nemají hlad, ale chuť," zhodnotil poslední čísla šéf odboru statistiky zemědělství, lesnictví a životního prostředí Jiří Hrbek. Poukázal na to, že v Česku i v roce 2015 rostla spotřeba potravin. Má to jen jednu vadu na kráse, bohužel tu podstatnou. Zatímco z Česka mířily do zahraničí suroviny, z ciziny k nám putovaly hotové výrobky.

Britové poprvé utratili více za vinyly než za stažené desky

Londýn - Příjmy z prodeje vinylových desek v Británii minulý týden poprvé předstihly příjmy ze stahování nahrávek, oznámilo britské sdružení maloobchodníků v zábavním průmyslu (ERA). Za vinylové desky lidé podle ERA utratili 2,4 milionu liber (asi 76 milionů Kč), zatímco za stahování 2,1 milionu liber (zhruba 66,5 milionu Kč). Loni ve stejném období přitom tento poměr činil 1,2 milionu liber za vinyly ku 4,4 milionu liber za digitální hudbu.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies