Ministryně školství podezírá zástupce gymnázií, lobující kde jinde než v Senátu za sjednocení maturitního termínu, že se snaží zviditelnit na neexistujícím problému. Kdyby nyní zástupci středních odborných škol přišli s iniciativou, že by jim naopak přišlo vhod maturitu z matematiky předsunout již na rok 2020, zviditelnili by se vtipně na problému již existujícím, vytvořeném zástupci gymnázií: Schopnost dříve maturovat z matematiky by pozvedla prestiž středních odborných škol nad prestiž gymnázií, kde zdá se mají problém s počty.

Pondělní komentář: Selhání Senátu

Nějakou dobu už to vypadá, že naše školství místo vzdělávání generuje problémy. Místo snahy o modernitu, která ze všeho nejvíc evokuje chaos, by vzdělávacímu procesu prospěl pevný řád, konzervativní strnulost. Není těžké si spočítat, že nevypočitatelnost škodí.